"Bare" 5!! Men siden jeg er på 10DPO allerede trenger jeg jo ikke såå mange flere denne perioden... tenker jo kjøpe digital hvis jeg skimter strek om noen dager...Hvor mange har du? Hadde aldri klart å holde meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Bare" 5!! Men siden jeg er på 10DPO allerede trenger jeg jo ikke såå mange flere denne perioden... tenker jo kjøpe digital hvis jeg skimter strek om noen dager...Hvor mange har du? Hadde aldri klart å holde meg selv
Jeg har troa på at den kan slå ut! Den blå testen (usikker på merket) var jo ganske tydelig!Har faktisk litt trua sjæl Har kjøpt tidlig digital. Tenker vi at den kan slå ut eller blir det snevert?
Vil tro den slår ut! Hvor mange dpo er du?Har faktisk litt trua sjæl Har kjøpt tidlig digital. Tenker vi at den kan slå ut eller blir det snevert?
Iiih, så spennende! Jeg har skikkelig troa! Trooor jeg ville ventet en dag med digital, men jeg har ikke så lang erfaring (til tross for 3 barn) med sånn tidligtestingHar faktisk litt trua sjæl Har kjøpt tidlig digital. Tenker vi at den kan slå ut eller blir det snevert?
Synes den så litt sterkere ut nå på ettermiddagen!?Sniker inn her og ønsker å høre hva dere mener
MakeSure er vel kjent for skyggestreker, meeen her ..?
Hmm om de andre slår ut skulle jo det det?!Har faktisk litt trua sjæl Har kjøpt tidlig digital. Tenker vi at den kan slå ut eller blir det snevert?
Sniker inn her og ønsker å høre hva dere mener
MakeSure er vel kjent for skyggestreker, meeen her ..?
Gratulerer!! Så gøy!Fy fader nå går hjertepumpa
Ja, egentlig trenger vi ikke hcg testerEndelig begynner MS å melde seg på her. Artig å se hvordan EL testen oppfører seg ved Hcg
Åååh, så fantastiskFy fader nå går hjertepumpa
Ja, om du har fem, og tar en i dag, en i morgen, og en hver dag, så har du jo nok"Bare" 5!! Men siden jeg er på 10DPO allerede trenger jeg jo ikke såå mange flere denne perioden... tenker jo kjøpe digital hvis jeg skimter strek om noen dager...
Så gøy! GratulererFy fader nå går hjertepumpa
Men det er ikke over til tross! Hadde tatt en jeg og om jeg var deg, men heier videre!Dette er nok den mest blenda testen jeg har tatt...Vis vedlegget 444362
Gratulerer så myeFy fader nå går hjertepumpa