MiloLilo
Glad i forumet
Åå, så gøy! Gratulerer så mye!Fy fader nå går hjertepumpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så gøy! Gratulerer så mye!Fy fader nå går hjertepumpa
Takk Tror jeg venter litt, kanskje til jeg får positiv med ukesindikatorGratulerer så mye
Dere som får positiv test, gi beskjed når dere vil settes på Gravid
Jeg kan settes på gravidGratulerer så mye
Dere som får positiv test, gi beskjed når dere vil settes på Gravid
gratulerer så mye!!Fy fader nå går hjertepumpa
Oi! Den var ny… hva slags test er det? Har du tatt andre?Denne testen er vel defekt? Streken ser rosa ut oven i fra, men vrir jeg litt på testen så er den hvit
Vis vedlegget 444372Vis vedlegget 444370Vis vedlegget 444371
Det er make sure tidlig, så alt til make sure er vist bare boss nåOi! Den var ny… hva slags test er det? Har du tatt andre?
Dette var rart… har du noe annet hjemme? Prøv en annen test i morgen tidlig, så krysser jeg fingrene for deg!Det er make sure tidlig, så alt til make sure er vist bare boss nå
Edit: nei, jeg tok kun denne.
Ja, både make sure vanlig og babyplan, så jeg får prøve litt av hvert tusen takk for detDette var rart… har du noe annet hjemme? Prøv en annen test i morgen tidlig, så krysser jeg fingrene for deg!
VelkommenplanteMamma87 - 37 - B2 - PP1 - EL 17.09 - IKM 29.09
Ganske enig med deg!Synes den så litt sterkere ut nå på ettermiddagen!?
Det håper jeg virkelig at du har rett i det!Dette må vel være baby? Skyggestrek på to forskjellige tester på forskjellig urin, det går jeg ikke med på
Jeg sverger til BP. De er billige og jeg har aldri opplevd noe tull med dem. MS bare liker jeg ikke. Synes det er lettere å tolke testene til BP kontra MS uten at jeg vet hvorforHvilke tester er de beste? Straks tom for tester, og må ut å kjøpe nye
Jeg var 9 dpo i gårVil tro den slår ut! Hvor mange dpo er du?
Jajajaja! Jeg ser den!!10 dpo morgenurin Er ikke dette en strek da!? Eller? Jeg fikk jo svaaaak strek i går, og nå er den her igjen, enda mer synlig?
Vis vedlegget 444389
Dagens 10 dpo - sterkere enn i går dere får si fra når dere tror en digital slår ut. Tenker ellers å vente til mandag (som for øvrig er ikm -EL kom tidligere enn antatt)
Denne testen er vel defekt? Streken ser rosa ut oven i fra, men vrir jeg litt på testen så er den hvit
Vis vedlegget 444372Vis vedlegget 444370Vis vedlegget 444371