❤️Ikm uke 39❤️

Å nei så kjedelig :( Bruker du spotte før det går i gang ordentlig?
Nei. Jeg spottet sist pp, rett etter positiv test. Antok at det var pga kjemisk. Så jeg ble litt overraska nå:bored: jeg er ca 10-12 dpo, tar progesteron, pleier å få tr 13 dpo når jeg ikke tar progesteron
 
Så leit å høre om dere som ikke trives i jobb! Da er det klart det i tillegg blir en tilleggsbelastning når man tenker å "fikse det" når man blir gravid/permisjon, og så skjer det ingenting på den fronten. Er det usannsynlig og prøve gjøre noe med det i mens? Altså jobben? Ta tak i det man kan gjøre noe med? For "når man blir gravid" er det vanskelig å "gjøre noe med" :sorry::Heartred
For meg er ikke det aktuelt da vi bor på et veldig lite sted med en del begrensninger når det kommer til hvor jeg kan jobbe. Derfor jeg skal søke skole etter/i neste permisjon. Ble også veldig dårlig i bekkenet og var sykemeldt hele forrige graviditet og grunnet kroppen min kommer det trolig til å skje igjen. Så ønsker ikke å bytte jobb nå for så å gå rett ut i sykemelding
 
Men for å snu litt på humøret mitt så kom lille snuppa mi inn på badet på morgenen med den vaginale tempmåleren min i munn da det gikk litt fort på morgenen og den bare ble lagt rett på nattbordet. Tror dere ho mor fikk fart på beina da eller :laughing025 :laughing025
 
Her er det ingen tegn til EL enda, så jeg bytter uke☺️ Gratulerer så mye med allerede positive tester og lykke til❤️ Veldig spennende å følge med på testene:joyful:
 
Er det noen som har kunnskap om EL-smerter her? Jeg har aldri fått det før, så vet lite om det.

Fikk positiv EL-test i går formiddag, så da tenker jeg at EL er i dag. Men i går kveld fikk jeg så sinnsykt med smerter på venstre siden nede i livmorsområdet. Litt sånn mensensmerter-aktig. Kan det være at EL var allerede i går kveld? Eller kan smertene komme før selve EL skjer? Eller kanskje det er noe helt annet :confused005 det varte bare en times tid eller noe, ikke så lenge.

Testet på morgenen i går også, da var den lavere så tror ikke toppen er så veldig mye tidligere enn jeg målte den til.

Jeg har el-smerter hver mnd, et par timer på venstre side. (Selv når det slippes egg fra høyre) Mine tester er positive samme dag som smertene, så jeg antar at egget slippes etter det vonde:p
 
Ikke egentlig, du kab forsøke å legge samme temperatur inn (eller 0.noe høyere) i morgen og se hva som skjer? For de fleste er eggløsning dagen etter siste positive test, og så stiger temperaturen dagen etter der igjen, og FF trenger tre temperaturer. Om jeg ser riktig vil den tredje dagen din være i morgen? Det har jo økt etter den potensielle eggløsningsdagen.
Får se hva som skjer i morgen:dead:
 
Jeg har el-smerter hver mnd, et par timer på venstre side. (Selv når det slippes egg fra høyre) Mine tester er positive samme dag som smertene, så jeg antar at egget slippes etter det vonde:p
Takk for svar! Høres likt ut som her da.

Jeg tror egentlig ikke at det har så mye å si, vi legger mye aksjer på denne tiden uansett, men er nå litt interessant å tenke på likevel :pompus: den er fascinerende denne kvinnekroppen:laughing002
 
Takk for svar! Høres likt ut som her da.

Jeg tror egentlig ikke at det har så mye å si, vi legger mye aksjer på denne tiden uansett, men er nå litt interessant å tenke på likevel :pompus: den er fascinerende denne kvinnekroppen:laughing002

Nei, en dag fra eller til spiller egentlig ingen rolle hvis man legger inn aksjer jevnt og trutt i perioden :Heartred
 
I dag er jeg 1 DPO, orket ikke teste mer enn den ene jeg tok i går morges som viste at den var begynt å bli svakere. Hadde som hul, rart følelse i sidene som indikerer eggløsning (nyrene egentlig, som ikke gir noen mening :knegg: ). Vi fikk faktisk lagt inn litt aksjer til slutt (gubben er som sagt enda ikke frisk), en dag for sent kanskje, men det skal jo ta bare 15 min til livmoren og eggstokker - så om nå et ubefruktet egg var på vandring, kanskje de fant det. Nå ble det veldig visuelt her :laughing002
 
Virker som det går i den riktige veien :pompus:
Svidde av en ny test nå istad da jeg har mange liggende:angelic:

Nå har jeg bestemt meg til å ta CB med uke ikveld! :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_6064.jpeg
    IMG_6064.jpeg
    157,7 KB · Visninger: 88
  • IMG_6065.jpeg
    IMG_6065.jpeg
    473,2 KB · Visninger: 89
Så måtte oppsummere for meg selv, er nemlig ikke så godt å vite når man skal registrere sex'en :bag: Når det er rundt midnatt, registrer vi det da på dagen som kommer, eller dagen som har vært? :knegg:

Men tror jeg er fornøyd med denne månedens innsats:
(fredag dag, tror den var for tidlig uansett)
Natt til mandag
Natt til tirsdag
Eggløsning onsdag
Natt til torsdag (praktisk talt på onsdag :angelic::laughing002)
 
Er det 6 DPO du er? Har litt vanskelig å se med så mange streker :laughing002 Men dette ser i alle fall ute som en syklus med eggløsning som korrelererer med temperaturen :) Krysser fingrene!!
Korrekt. Den oransje er fra da jeg ble gravid sist med baby som resultat så bruker den som referanse :shy:
 
Ojj ojj, kjempe fin utvikling :Heartpink:hello2 ingen problem med digital på dette :Heartred
Enig, og tenker nok at dette er nok til at digital slår ut!:angelic::Heartred

Den ansvarlige her kan gjerne legge meg til lista.
 
Mamma til femkløveret - 37 - B6 - PP1 - EL 10/9 - IKM 23/9

Barn 1-4 normal svangerskap og levendefødte.
Barn nr 5 (jente) endte på MA i uke 20. den 8/6-24.
Nå blir dette barn nr 6, og håper det går hele veien :Heartred

Litt overraska over at det satt på første forsøk her nå etter MA :nailbiting::Heartred
 
Mamma til femkløveret - 37 - B6 - PP1 - EL 10/9 - IKM 23/9

Barn 1-4 normal svangerskap og levendefødte.
Barn nr 5 (jente) endte på MA i uke 20. den 8/6-24.
Nå blir dette barn nr 6, og håper det går hele veien :Heartred

Litt overraska over at det satt på første forsøk her nå etter MA :nailbiting::Heartred
Så vel undt, håper alt går vel denne gangen - gratulerer så mye :Heartred
 
Så leit å høre om dere som ikke trives i jobb! Da er det klart det i tillegg blir en tilleggsbelastning når man tenker å "fikse det" når man blir gravid/permisjon, og så skjer det ingenting på den fronten. Er det usannsynlig og prøve gjøre noe med det i mens? Altså jobben? Ta tak i det man kan gjøre noe med? For "når man blir gravid" er det vanskelig å "gjøre noe med" :sorry::Heartred
Ikke for min del slik jeg ser det, legen har rådet meg til å vente til etter jeg har blitt gravid. Tanke på perm, penger osv. Det er jo det jeg har tenkt hele veien selv. Men tar så langt tid å bli gravid, så det er nedtur også. Man vil jo bare få dette til og kanskje finne noe annet og gjøre enn min jobb nå. :smiley-ashamed008
 
Så måtte oppsummere for meg selv, er nemlig ikke så godt å vite når man skal registrere sex'en :bag: Når det er rundt midnatt, registrer vi det da på dagen som kommer, eller dagen som har vært? :knegg:

Men tror jeg er fornøyd med denne månedens innsats:
(fredag dag, tror den var for tidlig uansett)
Natt til mandag
Natt til tirsdag
Eggløsning onsdag
Natt til torsdag (praktisk talt på onsdag :angelic::laughing002)
Jeg registrerer alltid på rett dato om klokken er 23.55 eller 00.05. Registrerer på den dagen vi starter på om det gir mening :wacky:
 
Noen her som følger med på hvilepulsen? Normalt stiger pulsen litt etter eggløsning, men aldri lagt merke til at den har steget då jevnt og mye etter el:wideyed: pulsen min har holdt seg relativt høy etter korona og null trening på evigheter…men så mye stigning har jeg ikke hatt før. Er ca 9 dpo, men null symptomer. Kanskje litt murringer og noen stikninger i brystene. Negativ test på morgenen…
IMG_2595.jpeg
 
Back
Topp