❤️Ikm uke 39❤️

Kaaanskje jeg ryker på en test i morra, 10 DPO :nailbiting: :joyful:
Burde vel egentlig vente, da jeg fort blir helt oppslukt i det hvis jeg begynner å teste tidlig.
Men har en CB ultratidlig som roper på meg på badet :playful:
 
Endelig positiv EL-test her i gården! Ser ikke ut som den kjemiske forrige pp klusser til noe heldigvis! EL blir en dag senere enn forventet, men med kort lutealfase havner jeg fortsatt i denne IKM-gruppen. Kjenner det er litt tungt å ligge så langt bak de av dere som allerede er 9-10 dpo :laughing002 Men så spennende å følge med på all testingen! Håper det blir mange positive tester fremover❤️

IMG_4616.png
 
Endelig positiv EL-test her i gården! Ser ikke ut som den kjemiske forrige pp klusser til noe heldigvis! EL blir en dag senere enn forventet, men med kort lutealfase havner jeg fortsatt i denne IKM-gruppen. Kjenner det er litt tungt å ligge så langt bak de av dere som allerede er 9-10 dpo :laughing002 Men så spennende å følge med på all testingen! Håper det blir mange positive tester fremover❤️

Vis vedlegget 444330
Jeg har heller ikke IKM før helgen neste uke. 5 dpo i dag, men tenkte å vente med testing i alle fall til neste uke, helst mot slutten av uka. Får besøk av svigers nå til helga, så da vil jeg helst ikke holde på med testing :smiley-angelic006
 
Måtte kjøpe flere tester, og ta tok jeg likeså godt en ekstra test da jeg kom hjem :hilarious:
Jeg skimter så vidt det er en strek, men får den ikke med på bilde. Dessverre er jeg 99% sikker på at det er en lurestrek:smiley-angry003 Fått sånn svak strek på hver eneste pp dessverre. Denne gangen fikk jeg ikke høyere puls engang, for jeg er helt sikker på at det bare er tull, selv om jeg håååper at det er en lys rosa strek i morgen tidlig:smiley-angelic001 Tatt med MS batch som slutter på 053

IMG_1059.jpeg
 
Vet at man ikke skal lese av etter tiden, men er nå svak skygge på både metode og BP jeg tok på morgenen. Synes nok ikke på bildet. Har skikkelig troen på denne syklusen også. Krysser fingrene for spire :Heartred
IMG_6002.jpeg
 
Hvilke tester er de beste? Straks tom for tester, og må ut å kjøpe nye
Jeg har alltid fått positivt cb digital med uker på 9 DPO de gangene jeg har bøker gravid, så den er veldig ukomplisert :knegg: Men jeg har vært helt sikker på eggløsningen siden jeg temper. Er du en dag for lite på vei slår den nok ikke ut. Fordeler og ulemper med å slippe tyde streker :bag::laughing002
 
Lite spennende å ikke tyde streker da :bookworm::laughing002 Jeg har ellers babyplan, vet ikke om de er kjent for streker som ikke er reelle. Ulempen er at det tar litt tid å få i posten da.
 
Måtte kjøpe flere tester, og ta tok jeg likeså godt en ekstra test da jeg kom hjem :hilarious:
Jeg skimter så vidt det er en strek, men får den ikke med på bilde. Dessverre er jeg 99% sikker på at det er en lurestrek:smiley-angry003 Fått sånn svak strek på hver eneste pp dessverre. Denne gangen fikk jeg ikke høyere puls engang, for jeg er helt sikker på at det bare er tull, selv om jeg håååper at det er en lys rosa strek i morgen tidlig:smiley-angelic001 Tatt med MS batch som slutter på 053

Vis vedlegget 444333
Håper det utvikler seg!! :Heartbigred
 
Tror man bare være avskrive MS først som sist.. Er den billigere enn sist fra babyplan? Har ikke sjekket selv.
 
Jeg har heller ikke IKM før helgen neste uke. 5 dpo i dag, men tenkte å vente med testing i alle fall til neste uke, helst mot slutten av uka. Får besøk av svigers nå til helga, så da vil jeg helst ikke holde på med testing :smiley-angelic006
Skjønner godt at det ikke passer så godt med testing da :laughing002 Jeg kan tidligst teste neste fredag. Mulig jeg venter til søndagen og bare tester hvis ikke mensen kommer den dagen.
 
Back
Topp