Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sykt spennende! Venninna mi så at jeg skulle ha en liten gutt, og det hadde hun rett i.Ja det er sånne spådommer man kan kjøpe på etsy. Var veldig populært når vi prøvde på -23 barnet. Da hadde hun også helt rett, og veldig mange andre i ikm gruppene stemte det også for. Er bare å gå inn på etsy og søke fertility reading så er det litt å velge mellom. Kan legge ved bilde av den ene jeg har fått. Den ene sier jente og andre gutt så ville jo selvfølgelig tatt alt med en klype salt, men moro er det nå uansett
Kun navn. Du kan eventuelt legge ved bilde av deg for bedre "conection"Så spennende! Hvilken info får hun fra deg? Og hva koster det? (kan sjekke ut etterhvert selv og)
Ja sånt er helt sprøttSå sykt spennende! Venninna mi så at jeg skulle ha en liten gutt, og det hadde hun rett i.
Vi var på en liten festival i 2013-2014 og da sa hun plutselig.. jeg ser en liten gutt ved siden av deg som vil komme i familien deres. Og i 2023 ble han født, jeg hadde helt glemt det. Så sa hun «der er gutten jeg så, husker du?»
Altså helt sprøtt med sånne ting
Det er så gøy å se positiv test fra deg! Herregud, håper den sitter!!!Åååå!!! Jeg går snart ut av mitt gode skinn så mye jeg håper!!!
Ser den jo på det redigerte bildet ditt også
er 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn8 DPO, bare meg som går rundt å venter? Utrolig rastløs av dette og vente liksom Ingen typiske tegn på noe graviditet, bare litt sånn små såre brystvorter Men har jo hatt både masse tegn og ingen tegn før mensen før, så da er man jo like langt i gjette leken her
Så god du er ser ut som det bare var skygger, dessverreDet er så gøy å se positiv test fra deg! Herregud, håper den sitter!!!
Nei hæ?! Det så jo så tydelig utSå god du er ser ut som det bare var skygger, dessverre
Ja.. skikkelig dritt å bli lurt. håper det enda er litt for tidlig bareNei hæ?! Det så jo så tydelig ut
Du har utelukket graviditet? Mener jeg har lest at hcg kan slå ut på LH-testerVis vedlegget 444291
Testene mine slutter ikke å være sterke Det er så mye venting, først lenge etter mensen, så driver økningen på lenge, så er det to dager med hcg testing før det er overstått. Skikkelig sånn antiklimaks egentlig
Vanskelig å si! Temperaturen bruker ikke lyve så du får gi det noen dager å se om den øker.. Hva gjorde dere på klinikken sist?Vet ikke helt om jeg har troa på at eggløsningen har skjedd, eller om jeg bare har missa å teste på toppen.. i tillegg da, så er mannen nå all in, har til og med foreslått at vi skal ta en tur til den privatklinikken vi var innom, før vi fikk til første Vis vedlegget 444292Vis vedlegget 444293
Kan sjekke neste gang jeg tisser, men har sjekket det etter siste mens, sånn i tilfelleDu har utelukket graviditet? Mener jeg har lest at hcg kan slå ut på LH-tester
Jeg krysser fingrene for i morgen.Ja.. skikkelig dritt å bli lurt. håper det enda er litt for tidlig bare
Den har økt de siste par dagene, så sånn sett ligger det i rute FertilitetssjekkVanskelig å si! Temperaturen bruker ikke lyve så du får gi det noen dager å se om den øker.. Hva gjorde dere på klinikken sist?
er 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn
Da håper vi at det er et godt tegn for deg jaer 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn
Ja, stemmer Nr 1 er født i slutten av juni, så om det skal bli bursdagskrasj må jeg i tilfelle bli gravid på neste syklus + fødsel litt før termin (nr 1 kom godt på overtid). Så er ikke så bekymra for det akkurat nå iallefallWow, så spennende! Du har jo et juni barn fra før du og, hvordan blir din evt termin om du skulle bli gravid nå, vs den du har?