❤️Ikm uke 39❤️

Så spennende! Hvilken info får hun fra deg? Og hva koster det? (kan sjekke ut etterhvert selv og)
 
8 DPO, bare meg som går rundt å venter? Utrolig rastløs av dette og vente liksom :nailbiting: Ingen typiske tegn på noe graviditet, bare litt sånn små såre brystvorter :smiley-ashamed008 Men har jo hatt både masse tegn og ingen tegn før mensen før, så da er man jo like langt i gjette leken her :arghh::laughing025
 
Screenshot_20240917_185406_Premom.jpg


Testene mine slutter ikke å være sterke :knegg: Det er så mye venting, først lenge etter mensen, så driver økningen på lenge, så er det to dager med hcg testing før det er overstått. Skikkelig sånn antiklimaks egentlig :knegg::banghead:
 
Ja det er sånne spådommer man kan kjøpe på etsy. Var veldig populært når vi prøvde på -23 barnet. Da hadde hun også helt rett, og veldig mange andre i ikm gruppene stemte det også for. Er bare å gå inn på etsy og søke fertility reading så er det litt å velge mellom. Kan legge ved bilde av den ene jeg har fått. Den ene sier jente og andre gutt så ville jo selvfølgelig tatt alt med en klype salt, men moro er det nå uansett :hilarious:
Så sykt spennende! Venninna mi så at jeg skulle ha en liten gutt, og det hadde hun rett i.
Vi var på en liten festival i 2013-2014 og da sa hun plutselig.. jeg ser en liten gutt ved siden av deg som vil komme i familien deres. Og i 2023 ble han født, jeg hadde helt glemt det. Så sa hun «der er gutten jeg så, husker du?»

Altså helt sprøtt med sånne ting :love7
 
Så spennende! Hvilken info får hun fra deg? Og hva koster det? (kan sjekke ut etterhvert selv og)
Kun navn. Du kan eventuelt legge ved bilde av deg for bedre "conection" :laughing025
Så sykt spennende! Venninna mi så at jeg skulle ha en liten gutt, og det hadde hun rett i.
Vi var på en liten festival i 2013-2014 og da sa hun plutselig.. jeg ser en liten gutt ved siden av deg som vil komme i familien deres. Og i 2023 ble han født, jeg hadde helt glemt det. Så sa hun «der er gutten jeg så, husker du?»

Altså helt sprøtt med sånne ting :love7
Ja sånt er helt sprøtt :Heartred
 
Vet ikke helt om jeg har troa på at eggløsningen har skjedd, eller om jeg bare har missa å teste på toppen.. :wacky: i tillegg da, så er mannen nå all in, har til og med foreslått at vi skal ta en tur til den privatklinikken vi var innom, før vi fikk til første:hilarious:
IMG_4573.png
IMG_4572.png
 
8 DPO, bare meg som går rundt å venter? Utrolig rastløs av dette og vente liksom :nailbiting: Ingen typiske tegn på noe graviditet, bare litt sånn små såre brystvorter :smiley-ashamed008 Men har jo hatt både masse tegn og ingen tegn før mensen før, så da er man jo like langt i gjette leken her :arghh::laughing025
er 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn
:dead:
 
Jeg er bare 4DPO men synes tiden har gått fort for jeg har det så travelt for tiden. Har satt meg testedag 22/9 siden mini er 7 mnd den dagen. Testet positivt 7DPO med B1 og 9DPO med den kjemiske jeg hadde syklusen før det:wacky:

Eneste nye her i gården er at jeg har én dag igjen av ananastygging, forøvrig veldig godt også fikk jeg kryss i FF som stemmer greit med egne beregninger. Det ser lovende ut foreløpig men det snur fort
 

Vedlegg

  • IMG_2661.jpeg
    IMG_2661.jpeg
    921,1 KB · Visninger: 3
Vet ikke helt om jeg har troa på at eggløsningen har skjedd, eller om jeg bare har missa å teste på toppen.. :wacky: i tillegg da, så er mannen nå all in, har til og med foreslått at vi skal ta en tur til den privatklinikken vi var innom, før vi fikk til første:hilarious: Vis vedlegget 444292Vis vedlegget 444293
Vanskelig å si! Temperaturen bruker ikke lyve så du får gi det noen dager å se om den øker.. Hva gjorde dere på klinikken sist?
 
er 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn
:dead:

er 8dpo også! blir gaaal av ventingen!! men har hatt mye hodepine igår og i dag i tillegg til mye lysegult utflod, har aaaaldri hodepine så håper det kanskje er et tegn
:dead:
Da håper vi at det er et godt tegn for deg ja :Heartbigred
 
Røyk på en test i kveld, 8 dpo, men rimelig blank :banghead: Vet det er tidlig fortsatt, men dårlig følelse - pleid å kjenne tegn men nå merker jeg nada….
Fikk ikke lastet opp bilde, var visst for stort :scratch
 
Back
Topp