❤️Ikm uke 39❤️

Jeg er 6/7 dpo i dag og har hatt mensmurringer på andre dagen nå og veldig løs i magen…Som jeg håper dette kan være et tegn! Pleier aldri å ha mensmurringer før TR banker på døren, og det er jo noen dager til.

Jeg føler meg også skikkelig nedfor og irritabel om dagen, og føler jeg er på nippet til å gi opp å prøve.
Så jeg klamrer meg til alt som kan gi meg et lite håp.

Det er fint å være her, men må en annen måte så hater jeg det. Ikke misforstå meg her, jeg unner alle å bli gravide.
Men som jeg har begynt å hate å se positive tester. Her inne, på snap, insta og TikTok.

Dagens utblåsning, beklager:sorry:
 
Noen som har motiverende ord for å ikke starte med testing i morgen 7 dpo? Er jo så små sjanser for å få positiv så tidlig så burde jo holde meg litt til for å unngå så mye skuffelse :rolleyes:
For min del så tar jeg helt av når jeg først begynner testingen, i tillegg er det stor sjanse for negativ, og blir den positiv så er det sååå lenge til ikm og 4+0 :hilarious:
 
Jeg er 6/7 dpo i dag og har hatt mensmurringer på andre dagen nå og veldig løs i magen…Som jeg håper dette kan være et tegn! Pleier aldri å ha mensmurringer før TR banker på døren, og det er jo noen dager til.

Jeg føler meg også skikkelig nedfor og irritabel om dagen, og føler jeg er på nippet til å gi opp å prøve.
Så jeg klamrer meg til alt som kan gi meg et lite håp.

Det er fint å være her, men må en annen måte så hater jeg det. Ikke misforstå meg her, jeg unner alle å bli gravide.
Men som jeg har begynt å hate å se positive tester. Her inne, på snap, insta og TikTok.

Dagens utblåsning, beklager:sorry:
Kjenner meg igjen i dette, føler alle andre får det til. Etter å ha prøvd over en lenger periode så blir det tøft å se at andre går videre mens vi fremdeles henger her...

Håper disse symptomene er tegn på spire, nå er det tur ❤️
 
Kjenner meg igjen i dette, føler alle andre får det til. Etter å ha prøvd over en lenger periode så blir det tøft å se at andre går videre mens vi fremdeles henger her...

Håper disse symptomene er tegn på spire, nå er det tur ❤️
Det er ekstremt tøft. PP 70 skulle ingen måtte trenge å oppleve…i tillegg mista 3 på veien…

Jeg er bare drit lei alt om dagen. Så ofte jeg tenker at jeg/vi hadde hatt det bedre om vi bare ga opp. Men jeg blir lei meg av den tanken også. Uff vanskelige greier…har liksom prøvd å være positiv hele veien, men det begynner å toppe seg litt dessverre.

Håper det sitter for deg nå❤️
 
Da fikk jeg endelig peak på testene :happy: Så da regner jeg med at EL kommer i morgen, men da ser det ikke ut til at IKM er før mandag uke 40. Tok sin tid denne gangen!
Du kan gjøre som meg og henge i begge :hilarious: jeg er motsatt av deg, at IKM ble flyttet fram og ikke bak. Her blir jeg blant de siste, mens i uke 40 blant de første :love7
 
Det er ekstremt tøft. PP 70 skulle ingen måtte trenge å oppleve…i tillegg mista 3 på veien…

Jeg er bare drit lei alt om dagen. Så ofte jeg tenker at jeg/vi hadde hatt det bedre om vi bare ga opp. Men jeg blir lei meg av den tanken også. Uff vanskelige greier…har liksom prøvd å være positiv hele veien, men det begynner å toppe seg litt dessverre.

Håper det sitter for deg nå❤️
Det er helt sykt, det må virkelig være tøft å stå i..

Vi har "bare" prøvd siden januar 2023, men jeg kjenner til følelsene du sitter med. Etter flere kjemiske så kjennes det håpløst ut. Har lyst å slutte å prøve for dette er så vondt, men samtidig er det vondt å stoppe også. Hjertet lengter etter en baby ❤️

Tusen takk ❤️ jeg er skygge-skada, så jeg tør ikke håpe så mye. Også vet jeg ikke hvordan jeg skal takle en ny kjemisk om det skjer igjen :sorry:
 
Da fikk jeg endelig peak på testene :happy: Så da regner jeg med at EL kommer i morgen, men da ser det ikke ut til at IKM er før mandag uke 40. Tok sin tid denne gangen!
Men da ligger vi ca likt :D Jeg tenker at jeg sikkert tester 9 DPO, og det er i uke 39 :hilarious:
 
Det er helt sykt, det må virkelig være tøft å stå i..

Vi har "bare" prøvd siden januar 2023, men jeg kjenner til følelsene du sitter med. Etter flere kjemiske så kjennes det håpløst ut. Har lyst å slutte å prøve for dette er så vondt, men samtidig er det vondt å stoppe også. Hjertet lengter etter en baby ❤️

Tusen takk ❤️ jeg er skygge-skada, så jeg tør ikke håpe så mye. Også vet jeg ikke hvordan jeg skal takle en ny kjemisk om det skjer igjen :sorry:
Jeg så også streken nå, så det må jo være en liten utvikling fra den første? Vil si at det er deres tur nå, håper for deg :Heartpink
 
Jeg er 6/7 dpo i dag og har hatt mensmurringer på andre dagen nå og veldig løs i magen…Som jeg håper dette kan være et tegn! Pleier aldri å ha mensmurringer før TR banker på døren, og det er jo noen dager til.

Jeg føler meg også skikkelig nedfor og irritabel om dagen, og føler jeg er på nippet til å gi opp å prøve.
Så jeg klamrer meg til alt som kan gi meg et lite håp.

Det er fint å være her, men må en annen måte så hater jeg det. Ikke misforstå meg her, jeg unner alle å bli gravide.
Men som jeg har begynt å hate å se positive tester. Her inne, på snap, insta og TikTok.

Dagens utblåsning, beklager:sorry:
Åh, si leit at du føler det sånn :Heartpink Om det ikke gir deg noe, så bør du skjerme og beskytte deg - det er viktig at du har det godt :Heartpink

Synes det hørtes lovende ut med murringer da! Er ikke det sånn perfekt tidspunkt for festesmerter?
 
Åh, si leit at du føler det sånn :Heartpink Om det ikke gir deg noe, så bør du skjerme og beskytte deg - det er viktig at du har det godt :Heartpink

Synes det hørtes lovende ut med murringer da! Er ikke det sånn perfekt tidspunkt for festesmerter?
Ja, er ikke enkelt dette her…

Det kan jo være, så får leve litt i håpet om at det kan være det❤️
 
Jeg så også streken nå, så det må jo være en liten utvikling fra den første? Vil si at det er deres tur nå, håper for deg :Heartpink
Tusen takk❤️❤️ hadde vært veldig fint om vi kunne fått terminspiren vår nå ❤️ jeg klarte ikke å se på den første, men klarte å se på denne. Men jeg tar det med en klype salt til den eventuelt blir sterkere ❤️
 
Moro at testingen har starta :smiley-bounce022 jeg var innom en butikk tidligere i dag og kjøpte tidligtester. Skjønte først etterpå at de ikke er så gode (metode tidlig strimler)..? Får prøve likevel! Brukte de forrige måned og fikk faktisk en strek på et par (tenkte kanskje MA), men er det vanlig med skyggestreker på de?

Jeg lurer på en ting til: jeg har sett flere steder at man bruker sånn negativ på bilder av tester for å se streken bedre(?). Er det faktisk det som er grunnen? Hvis streken lyser i samme farge som kontrollstreken er den positiv? Føler meg helt grønn på sånt :laughing002
 
Back
Topp