❤️Ikm uke 39❤️

Da var første innsett unnagjort ☺️ På onsdag tok de ut 12, torsdag var 6 befruktet, og i dag ble det et innsett og 3 var allerede nedfryste blasto ❤️ De venter til i morgen med å se om de to siste kan fryses ned ❤️ Nå krysser jeg alt jeg har ❤️

Da er det bare å vente i 14 dager :nailbiting:

Krysser alt jeg kan krysse for at det fester seg og blir til en fullbåren baby :smiley-angelic001 :Heartred
 
Da var første innsett unnagjort ☺️ På onsdag tok de ut 12, torsdag var 6 befruktet, og i dag ble det et innsett og 3 var allerede nedfryste blasto ❤️ De venter til i morgen med å se om de to siste kan fryses ned ❤️ Nå krysser jeg alt jeg har ❤️

Da er det bare å vente i 14 dager :nailbiting:
Ojj, det må være bra?! Krysser fingrene for den i magen, og de to som forhåpentligvis kan fryses :Heartpink

Men en litt morsom tanke, nå er du jo egentlig gravid - fram til det motsatte er bevist :D
 
Ny eggløsningstest kl. 15, og den blir heller ikke helt positiv :banghead: nesten litt "mindre positiv" enn kl. 12 :dead: Jaja. Gir meg ikke, får se i ettermiddag, det er jo egentlig mer rett mtp nivået som skal være størst da.
 
Last edited:
Ojj, det må være bra?! Krysser fingrene for den i magen, og de to som forhåpentligvis kan fryses :Heartpink

Men en litt morsom tanke, nå er du jo egentlig gravid - fram til det motsatte er bevist :D
Det er neste skummelt å tenke på Jeg vet jo at de faktisk har plassert embryoet i magen allerede ❤️ Så dette er både morsomt, spennende, nervepirrende og skummelt på en gang
 
Jeg prøvde meg på redigering siden dere ser, nå ser jeg også :laughing002 kan være det bare er skygge, men jeg krysser alt jeg kan for spire ❤️
Screenshot_20240916_175012_Photo Editor.jpg
 
Nei, nå tror jeg bare jeg må si jeg har positiv eggløsningstest, CB viser bare sirkel på denne urinen, altså ikke LH økning og smil.. Har tatt tre med sirkel i dag (morgen, tidlig ettermiddag og nå 18:30), kan ikke kaste bort flere nå :banghead: :bag: :knegg: Men de andre testene tror jeg ikke kan bli mer positiv?! Hva tenker dere? Screenshot_20240916_190439_FF App.jpg

(kan trykke på bildet for å gjøre det større)
 
Nei, nå tror jeg bare jeg må si jeg har positiv eggløsningstest, CB viser bare sirkel på denne urinen, altså ikke LH økning og smil.. Har tatt tre med sirkel i dag (morgen, tidlig ettermiddag og nå 18:30), kan ikke kaste bort flere nå :banghead: :bag: :knegg: Men de andre testene tror jeg ikke kan bli mer positiv?! Hva tenker dere? Vis vedlegget 444184

(kan trykke på bildet for å gjøre det større)
Da ville jeg stolt på strimmel og sagt at EL er i morgen
 
Back
Topp