❤️Ikm uke 39❤️

Nu ser det ut som det endelig skjer noe her! Så kansje jeg fortsatt rekker å henge med i denne gruppen :happy:
IMG_4871.png
 
Å wow, du er jo graviiid jo!! :love7 Hvordan var syklusen, sex i forhold til tester osv? (morsomt at det er helt "greit" å spørre om sånt her, hadde tatt seg ute om jeg spurte sånn blant folk ellers :laughing002). Husker ikke helt hvem av dere som hadde hvordan syklus etter en uke :facepalm:
Har akkurat fjernet spiral, første syklus. Fikk bortfallsblødning og så begynte jeg å teste etter EL. Fikk positiv EL-test omtrent slik jeg beregnet etter hvordan syklus vanligvis er, dag 14. Fikk kun lagt inn aksjer en gang, dag 12, altså to dager før EL. Så derfor er jeg jo mildt sagt sjokkert :smiley-ashamed004 Får se om det holder hele veien da. Man vet jo aldri utfallet så tidlig:Heartred
 
Har akkurat fjernet spiral, første syklus. Fikk bortfallsblødning og så begynte jeg å teste etter EL. Fikk positiv EL-test omtrent slik jeg beregnet etter hvordan syklus vanligvis er, dag 14. Fikk kun lagt inn aksjer en gang, dag 12, altså to dager før EL. Så derfor er jeg jo mildt sagt sjokkert :smiley-ashamed004 Får se om det holder hele veien da. Man vet jo aldri utfallet så tidlig:Heartred
Tenk så kult da! Og dere kan virkelig ikke ikke bruke prevensjon om dere ikke vil gravid da :hilarious: Spent på å se økningen hos deg :love7
 
Så gøy! De ser ganske lik ut mine. Ingen tvillinger? Fikk Spm om det kunne være det pga så tidlig positiv :smiley-ashamed004
Bare én liten tass i magen her :joyful: I fjor testa jeg like "svakt" på 10 dpo og testene steg treigt (negativ 8 dpo da) - da var det tvillinger, så tror ikke det har så mye å si når en tester positivt ❤️ Sniker inn et lite gratulerer her jeg ❤️
 
Bare én liten tass i magen her :joyful: I fjor testa jeg like "svakt" på 10 dpo og testene steg treigt (negativ 8 dpo da) - da var det tvillinger, så tror ikke det har så mye å si når en tester positivt ❤️ Sniker inn et lite gratulerer her jeg ❤️
Åh akkurat ja. Ja tror det er veldig individuelt med hcg-stigning. Takk, håper det holder hele veien :love017
 
Ja det blir ny test i morgen! :nailbiting: Har noen MS igjen, men tenkte å kjøpe en annen type. Har du noen anbefaling? Digital er sikkert lurt. Clearblue har jeg hørt både neg og positivt om.
Jeg liker den digitale med uker, kun fordi den er konstruert til å slå ut før IKM (gravid 1-2 uker er jo 1-2 uker etter eggløsning). Har fått utslag på den på 9 DPO med mine svangerskap :Heartpink Den med kryss er helt håpløs, så den hadde jeg styrt unna.
 
Jeg liker den digitale med uker, kun fordi den er konstruert til å slå ut før IKM (gravid 1-2 uker er jo 1-2 uker etter eggløsning). Har fått utslag på den på 9 DPO med mine svangerskap :Heartpink Den med kryss er helt håpløs, så den hadde jeg styrt unna.
Mange takk!:happy: Godt å ha dere her å rådføre seg med:Heartred:Heartred
 
Jeg er for svak, så starter i morgen. Da er jeg 7dpo :laughing002 Vet ikke helt hvorfor jeg gidder, men dette blir så altoppslukende for meg. Går og analyserer kroppen hele tiden etter tegn. Med min første merket jeg lite, mens med nummer to visste jeg at jeg var gravid flere dager før positiv test 10dpo. Denne runden har jeg foreløpig en dårlig magefølelse, så får vi bare se!:)

Jeg har liggende både makesure og rfsu test ofte. Tenker å starte med makesure sine, for jeg har høst at rfsu slår ut sent..? Har lotnummer som slutter på 53 på makesure :D
jeg er også 7dpo i morgen (idag).. veldig spent på om spiren sitter:D
 
jeg er også 7dpo i morgen (idag).. veldig spent på om spiren sitter:D
Åå, bli med oss på testedate! :cat: Syns det er alt for spennende å myse etter strek, til at jeg klarer å la være å begynne så tidlig. Er ikke sikkert egget har festet seg engang, om befruktet i det hele tatt:hilarious:
 
Så gøy med tester :woot: jeg skal selv teste i dag, må bare ruge litt :laughing002

Edit: her skjedde det noe.. dobbelpost :dead:
 
Back
Topp