❤️Ikm uke 39❤️

Er ikke heeeeelt positiv ennå, men snart håper jeg :smiley-angelic006
Jeg har den, ja:happy: nja, ifh til hva de måler og hvor mange du får så syns jeg ikke de er sååå innmari dyre..:wacky: men joda, litt koster de:hilarious:
Kan du si litt nei om hva testene koster, sånn hvor mange kjøper du, hva blir prisen inkludert porto? Og hva måler den? Ser det er fsh og lh i alle fall!
 
Nei, jeg skulle egentlig prøve å tempe denne prøveperioden, men det har bare vært rot med søvnen til store og små denne uka, så det hadde bare blitt rot tror jeg.
Men vi kan jo bare ta en runde til i dag, og så er det bare å vente og se om det har klaffet eller ikke.
Skjønner :) Bare tenkte det ikke var usannsynlig at eggløsning var i dag :angelic: men vanskelig å få ting bekreftet når man ikke temper :) men blir jo ca, og svømmerene ligger jo der uansett :D
 
Kan du si litt nei om hva testene koster, sånn hvor mange kjøper du, hva blir prisen inkludert porto? Og hva måler den? Ser det er fsh og lh i alle fall!
Bestilte nå nylig, for evt neste syklus :smiley-angelic006 å det kom seg på totalt 2100 ca, men det er 40 staver, 20 som måler FSH og 20 som måler LH, E3G og PdG:)
 
Forstår ikke meg helt på kroppen denne syklusen. :pompus: Jeg hadde mye el-slim cd10 og cd11. Vandig utflod på cd12 + murring på kvelden. Mistenkte el på cd12.

Cd13-15 har jeg stort sett hatt null utflod, bortsett fra en liten stund med kremet, hvit utflod. Men på kvelden cd15 var det mye murring, og etterhvert ganske vondt på høyre side. Føltes som skikkelige el-smerter, var ganske støl på siden hele kvelden og natta (det holdt meg våken), og morgenen etterpå. Det må da vel være el?:dontknow Men jeg har jo ikke hatt noe el-slim på flere dager :wtf: Og så i dag tidlig, cd16, kjente jeg 2 kraftige stikk på venstre side, med ca 5min mellom…

Aksjer cd10, 11, 13 og 15, så håper vi skal være dekt uansett. Men skikkelig irriterende om jeg ikke har hatt el-slim rundt el. Jeg som hadde skikkelig håp om en fertilitetsboost denne syklusen pga ammeslutt :(

Angrer litt på at jeg ikke har tempa og testa, men sover dårligere pga temping og har ikke lyst til å kaste bort så mye penger på tester :smiley-ashamed005
 
Hei! Har vært litt usikker på syklusen min og sneket litt her inne, men med positiv EL-test i kveld på CD13, så vil jeg gjerne henge litt med dere også :happy: har en app som sier IKM 26/9, mens en annen sier 30/9, men med EL i morgen/mandag, vil jeg uansett vite om det klaffet eller ei i uke 39 :love7

Ari<3 - 33 - B3 - PP2 - EL 15/9 - IKM 29/9
IMG_0560.jpeg
 
Definitivt i DPO-land. Tappen har sunket, er hard og lukket også har utfloden blitt kremet hvit. Har vært i familieselskap i dag og hadde så vondt i magen at jeg trodde jeg skulle krepere. Dvs. jeg er oppblåst og det ga luftsmerter som lynte i livmoren. Har ellers blitt kjempeforkjølet så etter å ha trillet tur med lille i en times tid i formiddag måtte jeg ha meg en tre timers strekk midt på dagen. Foreløpig ingen feber og håper det forblir slik. Ble minnet på hvordan det var i første trimester den gang da. Savner det ikke men det er jo lov å håpe at det blir annereldes neste gang :meh:
 
Synes strekene holder seg ganske sterk i fargen selv om peak har vært. Er det normalt? Kan jeg «trygt» starte på wild yam nå? :bookworm:
IMG_9927.jpeg


Noen som vet? :happy:
 
Bestilte nå nylig, for evt neste syklus :smiley-angelic006 å det kom seg på totalt 2100 ca, men det er 40 staver, 20 som måler FSH og 20 som måler LH, E3G og PdG:)
Hva er E3G og PdG? :) takk for info! Ikke så ille for 40 det kanskje. Trenger du måle f.eks FSH hver syklus?
 
Det ser jo kjempebra ut! Hadde vært gøy om du fikk EL litt tidligere, så vi kan teste samtidig :dance008
Ja, det et koselig meg noen ikke langt unna seg i løypa :D Alt tar sånn tiiid hos meg, etter at gleden ja seg kom jeg jo på at testen nesten må bli positiv i dag, for å nå eggløsning tirsdag :knegg::banghead: Jeg har to dager positivt, og så er eggløsningen på dag tre.. Og det blir jo tirsdag :knegg: jaja.

En annen funfact jeg så, er at eggløsningen med siste barnet blir på AKKURAT samme dag som nå :facepalm: Godt jobba :knegg::gen014
 
Ja, det et koselig meg noen ikke langt unna seg i løypa :D Alt tar sånn tiiid hos meg, etter at gleden ja seg kom jeg jo på at testen nesten må bli positiv i dag, for å nå eggløsning tirsdag :knegg::banghead: Jeg har to dager positivt, og så er eggløsningen på dag tre.. Og det blir jo tirsdag :knegg: jaja.

En annen funfact jeg så, er at eggløsningen med siste barnet blir på AKKURAT samme dag som nå :facepalm: Godt jobba :knegg::gen014
Oi! Da får du samme termin? Da blir det jo en ekstra spenning hvis det klaffer nå, om de får hver sin bursdag eller ikke?

Når du vet at du får eggløsning på dag tre med positivt, er det på grunn av temp? Eller symptomer? Eller har du fått det sjekket med ultralyd?
 
Oi! Da får du samme termin? Da blir det jo en ekstra spenning hvis det klaffer nå, om de får hver sin bursdag eller ikke?

Når du vet at du får eggløsning på dag tre med positivt, er det på grunn av temp? Eller symptomer? Eller har du fått det sjekket med ultralyd?
Temperaturen, ja! Har lite symptomer på eggløsning generelt, så håper ikke det er negativt :facepalm: Hadde mer av det før jeg ble si gammel :angelic::confused1

Ja blir interessant å se ang bursdager da :knegg: Var ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg altså :knegg: og jeg er egentlig ikke super happy for sommertermin igjen evt, vanskelig med store barn hjemme som ønsker sommerferie, jeg blir veldig låst de tre første månedene med baby. Men i dette gamet får man ta det man får :)
 
Back
Topp