❤️Ikm uke 39❤️

Okei jeg skjønner ingenting av syklusen min denne mnd..

På søndag så fikk jeg blinkende smiley, og samme dag la vi inn aksjer. Samtidig så var vi på reise i over 14 timer den dagen og jeg var veldig sikker på at EL var mandag pga magesmertene jeg får under EL.

Kjøpte også en digital test på tirsdag bare for å være skråsikker om EL var over, eller om vi fortsatt hadde sjans, men den var negativ. Gikk i kjelleren og ble skikkelig skuffet over at reising har ødelagt litt det med å legge inn aksjer.

Onsdagskvelden begynner jeg å få EL slim. Tok ny digital test og der var det smiley! Hoppet i sengs!
Tenkte at vi rakk det akkurat likevel.

Men i dag, så har jeg fortsatt mye slim, samtidig jeg kjenner murringer igjen, bare på høyre side. Og fikk nok en smiley på testen.. Skjønner ikke noe!

Får ikke kroppen min til å slippe egget denne mnd eller? :sorry: Nå er jeg bare såå skuffet at vi ikke la inn aksjer i går heller.. For et stort rot..

Og er det for sent tru å legge inn aksjer i kveld da? Er vel det om egget slippes mellom kl 16-19?
Hadde ikke tenkt at det er for sent i kveld! Til sammenligning får jeg alltid to dager med positive eggløsningenstester, og i følge temperaturen er ikke eggløsningen (hos meg) før dagen etter starta positive. Så ut fra det ville jeg ikke tenkt at i kveld er for sent :)
 
Å gurimalla! 6 DPO i dag :nailbiting: denne helgen kommer til å gå seint. Har aldri hatt tegn til positiv test før tidligst 9 DPO, så mandag altså.. Har også kun MS-tester som jeg leser mange skriver er dårlige. Dette er uansett en dårlig første PP med tanke på aksjelegging og det hele, men mindre spennende blir det ikke!:happy090 Blir tussete i knotten av å måtte vente til mandag!:smiley-ashamed004
Da kan vi være tussete med deg :D :hello2 :laughing002
 
Var på barnebutikk for å kjøpe noe til datteren vår i dag og kom over den tykke dressen fra Lillelam på 30% i nøytral farge, str 62. Så da måtte den med. Samboer kaller det galskap, jeg kaller det manifestering :hilarious: :hilarious: Med første så turte jeg ikke å kjøpe noe før jeg var 14 uker på vei, men nå er huset fullt av babyting etter første og vi vet jo at det kommer en til før eller siden, så da klarte jeg ikke å la det kuppet passere :p Tenker at str. 62 er perfekt om vi får junibarn, men også om spiren ikke sitter før om noen mnd, så da satser vi
 
Koselig:love7 Når de er så små trenger de sine varme uansett når det kommer, ja :HeartpinkVi har kjøpt vi og :bag: men med min alder, og at det ikke har gått til nå (gått relativt fort med de andre), litt ymse symptomer jeg ikke liker, så har jeg faktisk blitt litt redd det kanskje ikke vil gå. Og da er det bare super trist å åpne skuffa med tester og se de små klærne som ligger der som kanskje aldri blir brukt :sad010 Har også noen søte t-skjorter minste skulle bruke med avsløring om at han skulle bli storebror.. Men den sesongen har jo gått, og jeg tror de er for små nå.. :confused1
 
Litt sterkere eltest i dag, forventet er altså tirsdag, tror jeg sa søndag, men henger jo helt etter hehe.

Screenshot_20240913_180112_FF App.jpg
 
Men er jeg i rett IKM gruppe? Om jeg ikke får eggløsning før dere andre tester (positivt :D)? Forventet eggløsning tirsdag, så da 11 dager etter det :meh:
 
Koselig:love7 Når de er så små trenger de sine varme uansett når det kommer, ja :HeartpinkVi har kjøpt vi og :bag: men med min alder, og at det ikke har gått til nå (gått relativt fort med de andre), litt ymse symptomer jeg ikke liker, så har jeg faktisk blitt litt redd det kanskje ikke vil gå. Og da er det bare super trist å åpne skuffa med tester og se de små klærne som ligger der som kanskje aldri blir brukt :sad010 Har også noen søte t-skjorter minste skulle bruke med avsløring om at han skulle bli storebror.. Men den sesongen har jo gått, og jeg tror de er for små nå.. :confused1
Krysser fingrene for at spiren sitter hos oss begge snart :Heartred Har liggende en t-skjorte hvor det står storesøster på i skuffen som en overraskelse til samboer når jeg får positiv test. Burde vel egentlig sjekke størrelsen på den også.. Så for meg at det skulle gå med en gang, men nå er vi på 3 mnd så
 
Nå er jeg veldig spent her..! I går kveld fikk jeg tykk, hvit/lyyys rosa utflod. Og da jeg la meg kjente jeg 2 kraftige stikk i livmor med ca 30 sekunders mellomrom. Jeg opplevde det samme med nr 1, men da var de stikkene kraftigere. I dag har jeg også hatt tykk hvit/lyys rosa utflod. (TMI) en rar type utflod, som slim/geleaktig?? Lukter ingenting, har ikke kløe og ville ikke sagt at dette var type sopp-utflod. Jeg ser sjeldent noe utflod, og jeg er max 5 dpo, så jeg prøver å roe ned :hilarious: men det er jo gøy med spenning og at det skjer noe i disse vente dagene :shy:
Sniker :) 6 dpo nå sist hadde jeg for første gang noe lys rosa jeg også som kunne være noe festeblødning ish :) *krysser fingrene*
 
Har ikke vært så aktiv her i tråden! Prøver å holde meg litt unna til det nærmer seg IKM. Blir helt besatt av å kjenne etter symptomer :hilarious:

Hadde EL tirsdag-torsdag. Mest sannsynlig onsdag eller torsdag hvis jeg tar utgangspunkt i syklusen. På grunn av sykdom ble det ingenting sex hverken onsdag eller torsdag :dead: er jeg heldig kan det skje en befruktning av alle rundene vi hadde frem til tirsdagskveld. Har ikke troa :shifty: er veldig lite fruktbar, tror jeg.. blir i hvert fall ikke gravid raskt etter tidligere erfaring som langtidsprøvere

Er det slik at mensen alltid kommer 14 dager etter EL?
 
Hvis EL fant sted i går så er det vel bare å hoppe i høyet idag. :hilarious: Fant dette når jeg googlet:

Det optimale tidsrommet for befruktning starter derfor to dager før eggløsningen og slutter en dag etter eggløsningen. Det vil si ca. 14–16 dager før forventet menstruasjon.
 
Har ikke vært så aktiv her i tråden! Prøver å holde meg litt unna til det nærmer seg IKM. Blir helt besatt av å kjenne etter symptomer :hilarious:

Hadde EL tirsdag-torsdag. Mest sannsynlig onsdag eller torsdag hvis jeg tar utgangspunkt i syklusen. På grunn av sykdom ble det ingenting sex hverken onsdag eller torsdag :dead: er jeg heldig kan det skje en befruktning av alle rundene vi hadde frem til tirsdagskveld. Har ikke troa :shifty: er veldig lite fruktbar, tror jeg.. blir i hvert fall ikke gravid raskt etter tidligere erfaring som langtidsprøvere

Er det slik at mensen alltid kommer 14 dager etter EL?
Det varierer kom litt fra kropp til kropp. Har du kartlagt din syklus når dere var langtidsprøvere? Jeg hadde 14 dager før svangerskap, men nå er det fast mensen på dag 11 etter eggløsning.
 
Trodde jeg hadde oppdatert her før i dag men det har jeg visst glemt. Litt uventet positiv EL-strimmel i dag, da med sterkere teststrek enn i går og litt overraskende men veldig velkomment peak på CBFM. Jeg har hatt EL-smerter i dag på venstre side og de ga seg i 14-tiden. Temperaturhopp og tapp tilser også EL i dag så da regner jeg med at jeg trer inn i DPO-land fra og med i morgen og jeg kan gå i gang med ananasspisingen. Håper på fruktbar lutealfase og at ananas og alt annet av rariteter jeg har funnet på denne PPen har positiv innvirkning :hungry:

Grafen min i FF er forresten ikke supernøyaktig, derav veldig hakkete og ujevn, for det får jeg ikke til med en som driver og vekker meg titt og ofte så da tar jeg tempen som regel alt i fra 05- til 07-tiden
 

Vedlegg

  • IMG_2557.jpeg
    IMG_2557.jpeg
    752,9 KB · Visninger: 23
  • IMG_2555.jpeg
    IMG_2555.jpeg
    270,4 KB · Visninger: 21
  • IMG_2558.jpeg
    IMG_2558.jpeg
    356,3 KB · Visninger: 23
Trodde jeg hadde oppdatert her før i dag men det har jeg visst glemt. Litt uventet positiv EL-strimmel i dag, da med sterkere teststrek enn i går og litt overraskende men veldig velkomment peak på CBFM. Jeg har hatt EL-smerter i dag på venstre side og de ga seg i 14-tiden. Temperaturhopp og tapp tilser også EL i dag så da regner jeg med at jeg trer inn i DPO-land fra og med i morgen og jeg kan gå i gang med ananasspisingen. Håper på fruktbar lutealfase og at ananas og alt annet av rariteter jeg har funnet på denne PPen har positiv innvirkning :hungry:

Grafen min i FF er forresten ikke supernøyaktig, derav veldig hakkete og ujevn, for det får jeg ikke til med en som driver og vekker meg titt og ofte så da tar jeg tempen som regel alt i fra 05- til 07-tiden
Se der! Fine tester :) Vanskelig å Tempe når hav har små barn som vekker, ja :knegg: men man ser jo ca som regel :) Blir to tette om det klaffer nå? :gen014
 
Men er jeg i rett IKM gruppe? Om jeg ikke får eggløsning før dere andre tester (positivt :D)? Forventet eggløsning tirsdag, så da 11 dager etter det :meh:
Ja, det blir lørdag 28, da er du i rett gruppe :D
 
Trodde jeg hadde oppdatert her før i dag men det har jeg visst glemt. Litt uventet positiv EL-strimmel i dag, da med sterkere teststrek enn i går og litt overraskende men veldig velkomment peak på CBFM. Jeg har hatt EL-smerter i dag på venstre side og de ga seg i 14-tiden. Temperaturhopp og tapp tilser også EL i dag så da regner jeg med at jeg trer inn i DPO-land fra og med i morgen og jeg kan gå i gang med ananasspisingen. Håper på fruktbar lutealfase og at ananas og alt annet av rariteter jeg har funnet på denne PPen har positiv innvirkning :hungry:

Grafen min i FF er forresten ikke supernøyaktig, derav veldig hakkete og ujevn, for det får jeg ikke til med en som driver og vekker meg titt og ofte så da tar jeg tempen som regel alt i fra 05- til 07-tiden
Hurra! Knask ananas, og kos deg! Så satser vi på positivt utfall:D (innfall?:hilarious:)
 
Uff.. blir litt matt av meg selv altså... jeg hadde jo det gode lageret med tester, men så måtte jeg ha make sure tidlig tester denne gang, 2 pakker! I dag kom jeg over den "gode" batchen til make sure og kjøpte hele 2 pakker av den også!!
Blitt klin kokos...
 
Uff.. blir litt matt av meg selv altså... jeg hadde jo det gode lageret med tester, men så måtte jeg ha make sure tidlig tester denne gang, 2 pakker! I dag kom jeg over den "gode" batchen til make sure og kjøpte hele 2 pakker av den også!!
Blitt klin kokos...
Det er litt godt å ha mye og, bare kunne ta litt tester i hytt og pine :bag: :knegg: Jeg investerte i noen fra eBay, så har jeg 50 strimler liggende til enhver tid, pluss de dyre fra cb :angelic: Om jeg først skulle bli gravid er det jo nesten latterlig at dwt ligger 50 ubrukte tester igjen da haha.. Men heller for mye enn for lite :gen014:facepalm::laughing002
 
Back
Topp