❤️Ikm uke 39❤️

2njee - 29 - B2 - PP4 - EL 13/9 - IKM 27/9

Hopper inn her fra uke 38 siden EL kom seks dager senere enn beregnet. Virker som jeg har fått lengre sykluser etter fødsel med førstemann så i dag er jeg på CD19. Litt usikker på om EL blir i dag eller i morgen for hadde EL-smerter og alle typiske EL-symptomer for meg i går men fikk ikke positiv strimmel før i dag. Stigningen begynte i går i følge EL-strimler også hadde jeg typisk EL-slim i går, så kan egentlig beregne EL fra i dag men velger å beregne den fra i morgen.

Bruker også CBFM og den plukket ikke opp LH-stigningen i dag tidlig, slår kun ut på høy så det er litt rart men jeg temper og kjenner på tappen og kroppens signaler tilsier EL i dag; forhøyet hvilepuls, høy, myk og åpen tapp, tempedropp og noe slimet til vandig blank utflod. Ellers har jeg tatt tilskudd av sink, B-vit, E-vit og C-vit, samt folsyre. Drikker på Solvipect og har sendt hannen på butikken etter ananas, så kan jeg og hive meg på trenden ananastygging. Håper det klaffer for oss alle denne PP! :hungry:
Høres ut som mye ligger til rette, krysser fingrene :hello2
 
Å så herlig :D Hva er drillen videre nå da?
Nå skal jeg krysse fingrene for at så mange som mulig av de 6 embryoene utvikler seg til blastocyster, også blir det innsett på mandag ❤️ Dersom det er flere da, så blir de lagt på frys i tilfelle de trengs senere f.eks ved SA eller til søskenforsøk ☺️
 
Back
Topp