❤️Ikm uke 39❤️

Se der! Fine tester :) Vanskelig å Tempe når hav har små barn som vekker, ja :knegg: men man ser jo ca som regel :) Blir to tette om det klaffer nå? :gen014
Har så lyst på pseudonymtvillinger. Blir 16 mnd ca. :shy:

Her har jeg blitt dårlig.. Har tatt en del smertestillende for å komme meg gjennom jobb de siste tre dagene. Og jeg har fremdeles ikke hatt el, så jeg må nok over på neste ikm-gruppe. Har begynt å få litt slim da, så kanskje det blir el på mandag eller tirsdag. Fikk denne testen i går kveld.
IMG_5210.jpeg

Andre dag med peak på CBFM, neg EL-strimmel og forkjølet :hungover: forhåpentligvis slo ikke forkjølelsen skikkelig ut før EL. Dagens dose med ananas er hvertfall fortært :meh:

6DPO og driver og kjenner på masse symptomer. Sikkert fordi jeg kjenner ekstra hardt, men i dag på bussen ble jeg sykt kvalm fordi jeg luktet røyk på noen som kom på. Lukta virket så intens i forhold til "vanlig". Men er nok bare jeg som er gal :laughing002

Uff.. blir litt matt av meg selv altså... jeg hadde jo det gode lageret med tester, men så måtte jeg ha make sure tidlig tester denne gang, 2 pakker! I dag kom jeg over den "gode" batchen til make sure og kjøpte hele 2 pakker av den også!!
Blitt klin kokos...
Hvilke batch var det som var så elendig? Har bare MS tester i hus, så greit å vite om jeg skulle få et merkelig resultat

Jeg hadde den dårlige batchen med make sure. Så nå var jeg på kiwi for å kjøpe ny. Alle var samme batch som jeg hadde hjemme bortsett fra den helt bakerste :p
IMG_5903.jpeg

Jeg regner med at jeg hadde EL i går, på cd 13, og er 1DPO nå.
Ble lei meg da vi ikke fikk lagt inn aksjer den dagen jeg fikk peak (cd12) på grunn av en ettåring som ikke fikk sove før hun kom opp i vår seng.
Men vi fikk tatt en runde i går kveld, så håper håper det ikke var for sent. :sorry:

Har ikke hatt et eneste symptom på eggløsning. Ikke noe slim, ikke noe stikking eller murring. Så jeg er i alle fall glad for at jeg testet hele uka så jeg fikk med meg toppen. Og for at det ser ut til at enkel dose letrozol har virket :)
IMG_4533.jpeg

Jeg regner med at jeg hadde EL i går, på cd 13, og er 1DPO nå.
Ble lei meg da vi ikke fikk lagt inn aksjer den dagen jeg fikk peak (cd12) på grunn av en ettåring som ikke fikk sove før hun kom opp i vår seng.
Men vi fikk tatt en runde i går kveld, så håper håper det ikke var for sent. :sorry:

Har ikke hatt et eneste symptom på eggløsning. Ikke noe slim, ikke noe stikking eller murring. Så jeg er i alle fall glad for at jeg testet hele uka så jeg fikk med meg toppen. Og for at det ser ut til at enkel dose letrozol har virket :)
Vis vedlegget 444026
Du temper ikke også? At ikke eggløsningen er i dag? Men uansett, godt dere fikk lagt litt aksjer i går og :)

6DPO og driver og kjenner på masse symptomer. Sikkert fordi jeg kjenner ekstra hardt, men i dag på bussen ble jeg sykt kvalm fordi jeg luktet røyk på noen som kom på. Lukta virket så intens i forhold til "vanlig". Men er nok bare jeg som er gal :laughing002
Spennende da! Skriv det bak øret i tilfelle du er gravid, da er det passe kult at du merket det allerede :D

Her har jeg blitt dårlig.. Har tatt en del smertestillende for å komme meg gjennom jobb de siste tre dagene. Og jeg har fremdeles ikke hatt el, så jeg må nok over på neste ikm-gruppe. Har begynt å få litt slim da, så kanskje det blir el på mandag eller tirsdag. Fikk denne testen i går kveld. Vis vedlegget 444011
Dette så da lovende ut? At eggløsning kommer innen et par dager? Hadde min sett sånn ut hadde jeg tenkt kanskje 3-4 dager fra nå (med min kropp). Min eggløsning er ikke ventet før tirsdag, men henger her jeg :)

Hvilke batch var det som var så elendig? Har bare MS tester i hus, så greit å vite om jeg skulle få et merkelig resultat
De som slutter på 32 er helt forferdelige, mens den som slutter på 53 er litt bedre. Før var den helt forferdelig, så du kan tenke deg hvor mye make sure har tapt seg på 8 mnd :rolleyes:

Du temper ikke også? At ikke eggløsningen er i dag? Men uansett, godt dere fikk lagt litt aksjer i går og :)
Nei, jeg skulle egentlig prøve å tempe denne prøveperioden, men det har bare vært rot med søvnen til store og små denne uka, så det hadde bare blitt rot tror jeg.
Men vi kan jo bare ta en runde til i dag, og så er det bare å vente og se om det har klaffet eller ikke.

Dette så da lovende ut? At eggløsning kommer innen et par dager? Hadde min sett sånn ut hadde jeg tenkt kanskje 3-4 dager fra nå (med min kropp). Min eggløsning er ikke ventet før tirsdag, men henger her jeg :)
Ja, det kan jo hende, men kjenner jeg blir litt pessimistisk med disse testene så sent i syklus. Har tatt dobbel dose letrozol, og er på sd 18 nå. Men takk for at du muntrer meg opp! :shy:

Ojj så spennende! Ser at testen et positiv nå :) Har du denne Mira? Jeg var å så på den, men fant ut at testene er grisedyre? :facepalm: og blir ekstra dyre når du ikke får tak i den i Norge?
Er ikke heeeeelt positiv ennå, men snart håper jeg :smiley-angelic006
Jeg har den, ja:happy: nja, ifh til hva de måler og hvor mange du får så syns jeg ikke de er sååå innmari dyre..:wacky: men joda, litt koster de:hilarious:

Back
Topp