❤️Ikm uke 39❤️

Hei! Har vært litt usikker på syklusen min og sneket litt her inne, men med positiv EL-test i kveld på CD13, så vil jeg gjerne henge litt med dere også :happy: har en app som sier IKM 26/9, mens en annen sier 30/9, men med EL i morgen/mandag, vil jeg uansett vite om det klaffet eller ei i uke 39 :love7

Ari<3 - 33 - B3 - PP2 - EL 15/9 - IKM 29/9
Vis vedlegget 444070
Velkommen! Happy humping :D
 
Tok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_6380.jpeg
    IMG_6380.jpeg
    324,6 KB · Visninger: 61
Vi får se hvordan testen utvikler seg. Har du testet?? :love017
Nei, jeg tester i morgen, da er jeg 9 dpo. Men har ikke troen lenger..
Har du noen symptomer?
Tok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang :nailbiting:
Æææ! Gratulerer så mye!! Kjempefin strek :love017 :woot: og du er bare 8 dpo??
 
Å wow, du er jo graviiid jo!! :love7 Hvordan var syklusen, sex i forhold til tester osv? (morsomt at det er helt "greit" å spørre om sånt her, hadde tatt seg ute om jeg spurte sånn blant folk ellers :laughing002). Husker ikke helt hvem av dere som hadde hvordan syklus etter en uke :facepalm:
 
Når tenker dere i DPO-land å begynne testingen? Jeg har lyst til å holde ut til 11DPO egentlig...
Jeg er for svak, så starter i morgen. Da er jeg 7dpo :laughing002 Vet ikke helt hvorfor jeg gidder, men dette blir så altoppslukende for meg. Går og analyserer kroppen hele tiden etter tegn. Med min første merket jeg lite, mens med nummer to visste jeg at jeg var gravid flere dager før positiv test 10dpo. Denne runden har jeg foreløpig en dårlig magefølelse, så får vi bare se!:)

Jeg har liggende både makesure og rfsu test ofte. Tenker å starte med makesure sine, for jeg har høst at rfsu slår ut sent..? Har lotnummer som slutter på 53 på makesure :D
 
V
Jeg er for svak, så starter i morgen. Da er jeg 7dpo :laughing002 Vet ikke helt hvorfor jeg gidder, men dette blir så altoppslukende for meg. Går og analyserer kroppen hele tiden etter tegn. Med min første merket jeg lite, mens med nummer to visste jeg at jeg var gravid flere dager før positiv test 10dpo. Denne runden har jeg foreløpig en dårlig magefølelse, så får vi bare se!:)

Jeg har liggende både makesure og rfsu test ofte. Tenker å starte med makesure sine, for jeg har høst at rfsu slår ut sent..? Har lotnummer som slutter på 53 på makesure :D

Vi kan være testebuddies i morgen tidlig?:hilarious:
7 dpo da jeg også, og forventer blank test:angelic:Jeg hadde tenkt til å vente til tidligst 8 dpo, men kjenner meg selv såpass nå. Spenningen er for høy til at jeg klarer å la være:laughing005
 
Så gøy! Gratulerer :shy: jeg har aldri hatt noen antydning til strek så tidlig. Første PP og som ble dårlig med aksjer og så er jo spent og veldig overrasket om denne satt
Tok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang :nailbiting:
MÅ vær babystrek! ❤️ Her ser du mine 8 dpo ❤️
 

Vedlegg

  • 20240313_170014.jpg
    20240313_170014.jpg
    494,3 KB · Visninger: 43
Back
Topp