*sniker*Skulle jo holde meg til minst 9 DPO i dag er jeg 8 DPO synes det er en skygge der..
Ser en tydelig strek her ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*sniker*Skulle jo holde meg til minst 9 DPO i dag er jeg 8 DPO synes det er en skygge der..
Sniker! Ser ut som min 8 dpo Jeg er 29+5 i dagSkulle jo holde meg til minst 9 DPO i dag er jeg 8 DPO synes det er en skygge der..
Så gøy! Gratulerer jeg har aldri hatt noen antydning til strek så tidlig. Første PP og som ble dårlig med aksjer og så er jo spent og veldig overrasket om denne sattSniker! Ser ut som min 8 dpo Jeg er 29+5 i dag
Den ser jo positiv ut med første øyekastSkulle jo holde meg til minst 9 DPO i dag er jeg 8 DPO synes det er en skygge der..
Velkommen! Happy humpingHei! Har vært litt usikker på syklusen min og sneket litt her inne, men med positiv EL-test i kveld på CD13, så vil jeg gjerne henge litt med dere også har en app som sier IKM 26/9, mens en annen sier 30/9, men med EL i morgen/mandag, vil jeg uansett vite om det klaffet eller ei i uke 39
Ari<3 - 33 - B3 - PP2 - EL 15/9 - IKM 29/9
Vis vedlegget 444070
Jeg ser!! Dette må jo være baby-strekSkulle jo holde meg til minst 9 DPO i dag er jeg 8 DPO synes det er en skygge der..
Vi får se hvordan testen utvikler seg. Har du testet??Jeg ser!! Dette må jo være baby-strek
Nei, jeg tester i morgen, da er jeg 9 dpo. Men har ikke troen lenger..Vi får se hvordan testen utvikler seg. Har du testet??
Æææ! Gratulerer så mye!! Kjempefin strek og du er bare 8 dpo??Tok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang
Takk! Ja bare 8 dpo. Ingen symptomer nei. Men jeg pleier ikke få symptom før jeg er rundt 5-6 ukerNei, jeg tester i morgen, da er jeg 9 dpo. Men har ikke troen lenger..
Har du noen symptomer?
Æææ! Gratulerer så mye!! Kjempefin strek og du er bare 8 dpo??
Veldig fin test til 8 dpoTakk! Ja bare 8 dpo. Ingen symptomer nei. Men jeg pleier ikke få symptom før jeg er rundt 5-6 uker
Jeg er for svak, så starter i morgen. Da er jeg 7dpo Vet ikke helt hvorfor jeg gidder, men dette blir så altoppslukende for meg. Går og analyserer kroppen hele tiden etter tegn. Med min første merket jeg lite, mens med nummer to visste jeg at jeg var gravid flere dager før positiv test 10dpo. Denne runden har jeg foreløpig en dårlig magefølelse, så får vi bare se!Når tenker dere i DPO-land å begynne testingen? Jeg har lyst til å holde ut til 11DPO egentlig...
Wow for en flott strekTok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang
Iih, så gøy! Gratulerer, måtte den sitte hele veienTok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang
Jeg er for svak, så starter i morgen. Da er jeg 7dpo Vet ikke helt hvorfor jeg gidder, men dette blir så altoppslukende for meg. Går og analyserer kroppen hele tiden etter tegn. Med min første merket jeg lite, mens med nummer to visste jeg at jeg var gravid flere dager før positiv test 10dpo. Denne runden har jeg foreløpig en dårlig magefølelse, så får vi bare se!
Jeg har liggende både makesure og rfsu test ofte. Tenker å starte med makesure sine, for jeg har høst at rfsu slår ut sent..? Har lotnummer som slutter på 53 på makesure
Jeg er medV
Vi kan være testebuddies i morgen tidlig?
7 dpo da jeg også, og forventer blank testJeg hadde tenkt til å vente til tidligst 8 dpo, men kjenner meg selv såpass nå. Spenningen er for høy til at jeg klarer å la være
Så fin strek!Tok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang
Så gøy! Gratulerer jeg har aldri hatt noen antydning til strek så tidlig. Første PP og som ble dårlig med aksjer og så er jo spent og veldig overrasket om denne satt
MÅ vær babystrek! Her ser du mine 8 dpoTok en ny test nå da jeg fikk høre at morgenurin ikke alltid var den beste å teste på. Nå må jeg ikke myse engang
Så gøy! De ser ganske lik ut mine. Ingen tvillinger? Fikk Spm om det kunne være det pga så tidlig positivMÅ vær babystrek! Her ser du mine 8 dpo