❤️Ikm uke 39❤️

Når tenker dere i DPO-land å begynne testingen? Jeg har lyst til å holde ut til 11DPO egentlig...
Jeg vil egentlig vente til IKM.
Sist jeg ble gravid (i 2022) ventet jeg til 4-5 dager forsinket mens. Hadde egentlig ikke troen etter noen måneder med negative tester. Og nå er jeg der igjen.

Har bare en dårlig batch med Make Sure-tester. Da er det vel lurt til å vente til man kan få litt tydelig svar. Men så gjenstår det å se hvor tålmodig jeg er når alle andre begynner å teste. Er bare 3 dpo nå.
 
Så gøy at folk er igang med testingen :happy: Jeg blir helt oppslukt av testingen selv når jeg først kommer igang, så denne runden har jeg vært sterk og ikke kjøpt flere tester. Har bare 1 igjen fra sist runde, så den må jeg spare :hilarious: Da er det fint å leve litt gjennom dere andre som tester :happy:
Jeg er 3 eller 6 dpo i dag, så uansett for tidlig for meg.
 
Her synes jeg ikke eggløsningstesten var noe ber sterk enn i går, men får vente til ettermiddagen før jeg ser. Er jo da den skal være sterkest. Fikk ordnet aksjer i natt sånn i tilfelle :knegg:

Screenshot_20240916_090556_FF App.jpg
 
Den rosa digitale hadde ikke smil til meg med de testene, forresten..
 
Her synes jeg ikke eggløsningstesten var noe ber sterk enn i går, men får vente til ettermiddagen før jeg ser. Er jo da den skal være sterkest. Fikk ordnet aksjer i natt sånn i tilfelle :knegg:

Vis vedlegget 444153
Men her er det ikke lenge før hvertfall :love017 Lurt å legge litt aksjer nå i forkant ja, hehe:cat:
 
Bare én liten tass i magen her :joyful: I fjor testa jeg like "svakt" på 10 dpo og testene steg treigt (negativ 8 dpo da) - da var det tvillinger, så tror ikke det har så mye å si når en tester positivt ❤️ Sniker inn et lite gratulerer her jeg ❤️
Jeg er inne å sniker og bare måtte si jeg ble så glad for å lese at det kan gå bra med treige tester også selv om man har hatt tidlig sterke i andre svangerskap og ❤️ hilsen en forskremt sjel som hadde litt treigere tester denne gangen
 
Nå kom det opp high på testen jeg tok klokken 12, så da kav jeg nok konkludere at testen blir positiv i dag, og forhåpentligvis eggløsning i morgen, men spørs om det blir onsdag. Herregud som det drar ut.. Ikke noe "kort LH stigning" her i gården, alt går trått :laughing002Screenshot_20240916_130414_Premom.jpg
 
Spennende å se! Den tidlige slår ut på 10 hcg?
Ja, tror det er 10.
Nå kom det opp high på testen jeg tok klokken 12, så da kav jeg nok konkludere at testen blir positiv i dag, og forhåpentligvis eggløsning i morgen, men spørs om det blir onsdag. Herregud som det drar ut.. Ikke noe "kort LH stigning" her i gården, alt går trått :laughing002Vis vedlegget 444168
Endelig nærmer det seg :woot:
 
Åå, bli med oss på testedate! :cat: Syns det er alt for spennende å myse etter strek, til at jeg klarer å la være å begynne så tidlig. Er ikke sikkert egget har festet seg engang, om befruktet i det hele tatt:hilarious:
Glemte det helt i morges så da tror jeg jeg venter til i morgen selvom det kløøør i fingrene etter å teste
 
Nå har brukt mine haukøyne på denne, og jeg mener den ikke er blenda :pompus: syntes det er en skygge der
Så gøy dere ser noe :joyful: jeg er litt frem og tilbake på hva jeg ser.. håper på en tydelig strek i løpet av de neste dagene ❤️ håper så veldig på en terminspire:smiley-angelic001
Slik ser den iallefall ut nå
20240916_134644.jpg
 
Back
Topp