MiloLilo
Glad i forumet
Åå, hurra! Gratulerer, så utrolig gøy!Fikk svak positiv test i går 8 DPO. I dag er det ingen tvil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, hurra! Gratulerer, så utrolig gøy!Fikk svak positiv test i går 8 DPO. I dag er det ingen tvil
Bare minner om at make sure har veldig dårlig fargestoff for tiden. Så ikke mist håpet om det bare skulle dukke opp noe svakt. Krysser fingreneMin test 7dpo.. klarte ikke å vente likevel ser ikke noe enda iallefall!
Så kjekt du sniker fremdeles Ooo, så spennende! Håper dette er starten på noe gratulerer med en liten gutt i magen* sniker * (som vanlig haha!)
Her er den ganske tydelig, nesten helt lik min når jeg var 10 dpo med guttungen i magen!
Krysser alt jeg har!!
Haha jeg må si meg enig!! Denne gang er jeg skikkelig chill! Normalt så hadde jeg testet 3 ganger allerede, liksom tenkte å ta en test snart, hvis urinen er brukbarJeg er så imponert over at du klarer å vente med å ta en til!!
Positiv! Ville sagt el er i morgenNei, nå tror jeg bare jeg må si jeg har positiv eggløsningstest, CB viser bare sirkel på denne urinen, altså ikke LH økning og smil.. Har tatt tre med sirkel i dag (morgen, tidlig ettermiddag og nå 18:30), kan ikke kaste bort flere nå Men de andre testene tror jeg ikke kan bli mer positiv?! Hva tenker dere? Vis vedlegget 444184
(kan trykke på bildet for å gjøre det større)
Min test 7dpo.. klarte ikke å vente likevel ser ikke noe enda iallefall!
Bare minner om at make sure har veldig dårlig fargestoff for tiden. Så ikke mist håpet om det bare skulle dukke opp noe svakt. Krysser fingrene
Eh, ja! Uten å myse
Ja, mye tydeligere en den første
Eh, ja! Uten å myse
Ja, mye tydeligere en den første
Åååå!!! Jeg går snart ut av mitt gode skinn så mye jeg håper!!!Jeg måtte bare herregud se så tydelig den er her også!
Synes jeg ser noe, ja
det vet jeg ikke altså. Men mine kom med sterk kontrollstrek, og meget svak testlinje. Merket stor forskjell på hvordan jeg husket de og hvordan de er nå. Brukte utelukkende kun Make Sure før. Var så fornøyd, nå.. not so muchGjelder det dårlige fargestoffet på begge strekene tro? Altså, at hvis kontrollstreken er svak, så er mest sannsynlig teststreken også svak? Eller er det ingen sammenheng der?
Jaaaa! Det må jo bare være baby strek Er den appen herÅååå!!! Jeg går snart ut av mitt gode skinn så mye jeg håper!!!
Ser den jo på det redigerte bildet ditt også
Hvis det er baby strek, så MÅ det være terminspiren, altså!!!Jaaaa! Det må jo bare være baby strek Er den appen her
Ser!!
Du må bare henge her om du ønsker, men skjønner det kan være litt kjedelig å være sistDa fikk jeg endelig peak på testene Så da regner jeg med at EL kommer i morgen, men da ser det ikke ut til at IKM er før mandag uke 40. Tok sin tid denne gangen!