❤️Ikm uke 39❤️

Min test 7dpo.. klarte ikke å vente likevel:p ser ikke noe enda iallefall!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Visninger: 33
  • IMG_1558.jpeg
    IMG_1558.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 32
* sniker * (som vanlig haha!)
Her er den ganske tydelig, nesten helt lik min når jeg var 10 dpo med guttungen i magen! :Heartred :Heartred
Krysser alt jeg har!!
Så kjekt du sniker fremdeles :joyful: Ooo, så spennende! Håper dette er starten på noe ❤️❤️ gratulerer med en liten gutt i magen :love017❤️
Jeg er så imponert over at du klarer å vente med å ta en til!! :laughing002 :bag:
Haha jeg må si meg enig!! Denne gang er jeg skikkelig chill! Normalt så hadde jeg testet 3 ganger allerede, liksom :hilarious: tenkte å ta en test snart, hvis urinen er brukbar :hilarious:
Jeg drikker mye vann, så den er som regel nesten blank..
 
Nei, nå tror jeg bare jeg må si jeg har positiv eggløsningstest, CB viser bare sirkel på denne urinen, altså ikke LH økning og smil.. Har tatt tre med sirkel i dag (morgen, tidlig ettermiddag og nå 18:30), kan ikke kaste bort flere nå :banghead: :bag: :knegg: Men de andre testene tror jeg ikke kan bli mer positiv?! Hva tenker dere? Vis vedlegget 444184

(kan trykke på bildet for å gjøre det større)
Positiv! Ville sagt el er i morgen :D
 
Bare minner om at make sure har veldig dårlig fargestoff for tiden. Så ikke mist håpet om det bare skulle dukke opp noe svakt. Krysser fingrene :happy: :Heartred

Gjelder det dårlige fargestoffet på begge strekene tro? Altså, at hvis kontrollstreken er svak, så er mest sannsynlig teststreken også svak? Eller er det ingen sammenheng der?
 
Gjelder det dårlige fargestoffet på begge strekene tro? Altså, at hvis kontrollstreken er svak, så er mest sannsynlig teststreken også svak? Eller er det ingen sammenheng der?
det vet jeg ikke altså:rolleyes:. Men mine kom med sterk kontrollstrek, og meget svak testlinje. Merket stor forskjell på hvordan jeg husket de og hvordan de er nå. Brukte utelukkende kun Make Sure før. Var så fornøyd, nå.. not so much:wtf:
 
Da fikk jeg endelig peak på testene :happy: Så da regner jeg med at EL kommer i morgen, men da ser det ikke ut til at IKM er før mandag uke 40. Tok sin tid denne gangen!
 
Noen som har motiverende ord for å ikke starte med testing i morgen 7 dpo? Er jo så små sjanser for å få positiv så tidlig så burde jo holde meg litt til for å unngå så mye skuffelse :rolleyes:
 
Da fikk jeg endelig peak på testene :happy: Så da regner jeg med at EL kommer i morgen, men da ser det ikke ut til at IKM er før mandag uke 40. Tok sin tid denne gangen!
Du må bare henge her om du ønsker, men skjønner det kan være litt kjedelig å være sist❤️
 
Back
Topp