❤️Ikm uke 39❤️

Noen som har motiverende ord for å ikke starte med testing i morgen 7 dpo? Er jo så små sjanser for å få positiv så tidlig så burde jo holde meg litt til for å unngå så mye skuffelse :rolleyes:
Eneste er at du kommer til å bli så skuffet. Selv bruker jeg å tenke " tenk hvor mye gøyere det er å få en test som er skikkelig positiv, i stedet for en du må vri å vende i alle retninger for å kanskje se noe jeg ikke ser uansett" meeeeen, det holder hardt å tenke det også:laughing002 en gang testetøs alltid testetøs sitter jeg egentlig igjen med etter hver pp

Jeg får ikke til å laste inn bilder i dag. Bildestørrelsen er visst for stor. Men hvis det skulle være noen tvil: ingen strek i dag heller :smiley-angelic006
der gikk det likevel! Måtte endre bildestørrelse. Som man ser: ingen strek. Mulig en skygge på rfsu, men jeg forstår at de er kjent for sånt?

Vedlegg

• 41E1C6E6-242E-43B7-AD93-672A5C163819.jpeg
    41E1C6E6-242E-43B7-AD93-672A5C163819.jpeg
    427 KB · Visninger: 66
Eneste er at du kommer til å bli så skuffet. Selv bruker jeg å tenke " tenk hvor mye gøyere det er å få en test som er skikkelig positiv, i stedet for en du må vri å vende i alle retninger for å kanskje se noe jeg ikke ser uansett" meeeeen, det holder hardt å tenke det også:laughing002 en gang testetøs alltid testetøs sitter jeg egentlig igjen med etter hver pp
Ja, testetøsa sitter sterkt i meg :hilarious: :hilarious:

Her smilte CB'en til meg i :meh: Så da er den i alle fall positiv i dag :knegg: og da eggløsning i morgen kanskje..Screenshot_20240917_085011_FF App.jpg

Aksjer lagt i natt igjen, og gubben litt sånn oppgitt når det var så positivt igjen i dag. Jeg betrygget han om at vi ikke trengte å gjøre det igjen i kveld, det går faktisk helt greit for meg :laughing002:facepalm: Men han sa "vi får se". Jeg skal ikke spørre i alle fall, stakkars :knegg:

4 eller 7 dpo i dag, og nå er jeg ganske optimistisk! Mye murringer i går, kan det være et egg som fester seg?:shy: I tillegg påsto pulsklokka at jeg var mye stressa i går. Det bruker den alltid å ha rett i (om jeg har en travel dag på jobb eller mye bekymringer som jeg går å tenker på), men i går følte jeg meg ikke stressa i det hele tatt! Hadde en rolig dag på jobb, og ikke noe spesielt ellers. Så håper klokka bare registrerte at kroppen jobba litt ekstra for å få fast et egg :hilarious:

Ser ikke noe i dag. Det var dårlig urin, så egentlig bortkasta å teste. Men jeg tror det bare var skygge :confused:
Vis vedlegget 444225

Så sykt dårlig gjort om det var skyggestrek tidligere:arghh: Men det er jo enda tidlig, og nesten umulig å si akkurat nå. Håper neste viser noe annet:smiley-angelic001:Heartred

7 dpo og absolutt ingen symptomer. De andre PP har jeg hatt en del symptomer, men ikke vært gravid. Så kanskje det er positivt?? Legger ved bilde av temp-kurven. Tatt vaginalt denne gangen, synes den også er veldig annerledes fra tidligere sykluser. Føler aksjeleggingen har klaffet helt perfekt også. Ellers kjøpte jeg jo noen fertilityreadings på Etsy for en stund tilbake. To av de mente jeg trolig ble gravid i September, mens en mente jeg allerede var gravid med en jente når november kommer. Så vi får se, spennende tider i møte :hilarious:
Samboer har skikkelig trua denne mnd og vi manifesterer ganske hardt når vi prater om det. Som han sa i går, vi er så klare for å bare gå videre til neste steg i livet. Samtidig får jeg spørsmål flere ganger i uken om ikke nr.2 snart kommer og det begynner å tære litt på her vi prøver for harde livet :confused:
IMG_5973.jpeg

Så sykt dårlig gjort om det var skyggestrek tidligere:arghh: Men det er jo enda tidlig, og nesten umulig å si akkurat nå. Håper neste viser noe annet:smiley-angelic001:Heartred
Det der er så dårlig gjort med de skyggene! Men det er enda tidlig så håpet er ikke ute :Heartred
Blir en ny test om en stund, på forhåpentligvis bedre urin. Håper det kan dukke opp en strek da..❤️

7 dpo og absolutt ingen symptomer. De andre PP har jeg hatt en del symptomer, men ikke vært gravid. Så kanskje det er positivt?? Legger ved bilde av temp-kurven. Tatt vaginalt denne gangen, synes den også er veldig annerledes fra tidligere sykluser. Føler aksjeleggingen har klaffet helt perfekt også. Ellers kjøpte jeg jo noen fertilityreadings på Etsy for en stund tilbake. To av de mente jeg trolig ble gravid i September, mens en mente jeg allerede var gravid med en jente når november kommer. Så vi får se, spennende tider i møte :hilarious:
Samboer har skikkelig trua denne mnd og vi manifesterer ganske hardt når vi prater om det. Som han sa i går, vi er så klare for å bare gå videre til neste steg i livet. Samtidig får jeg spørsmål flere ganger i uken om ikke nr.2 snart kommer og det begynner å tære litt på her vi prøver for harde livet :confused: Vis vedlegget 444234
Så spennende! For meg har lite symptomer vært en god ting :) jeg har trua!
Når begynner du test-galskapen? :hilarious:

Samboer har skikkelig trua denne mnd og vi manifesterer ganske hardt når vi prater om det. Som han sa i går, vi er så klare for å bare gå videre til neste steg i livet. Samtidig får jeg spørsmål flere ganger i uken om ikke nr.2 snart kommer og det begynner å tære litt på her vi prøver for harde livet :confused: Vis vedlegget 444234
Spør folk virkelig om det? Til og med når du har ett barn som bare er litt over året? Det synes jeg er skikkelig ufølsomt og invaderende. Håper du klarer å si ifra om at det er en privatsak, som du ikke er interessert i å diskutere med dem. Og så heller evt prate med folk du har nær deg, som du ønsker å dele med :Heartred

Så spennende! For meg har lite symptomer vært en god ting :) jeg har trua!
Når begynner du test-galskapen? :hilarious:
Prøver å holde meg til i morgen, men dagen er enda ung :hilarious:
Spør folk virkelig om det? Til og med når du har ett barn som bare er litt over året? Det synes jeg er skikkelig ufølsomt og invaderende. Håper du klarer å si ifra om at det er en privatsak, som du ikke er interessert i å diskutere med dem. Og så heller evt prate med folk du har nær deg, som du ønsker å dele med :Heartred
Ja blir spurt hele tiden både av folk jeg knapt kjenner, familie og venner. Kun to venner som vet at vi prøver, ellers pleier jeg bare å si at "vi får se, men per nå har vi nok med den vi har" for da pleier stort sett folk å slutte å grave eller begynne å snakke om førstemann. Jeg er nok dessverre litt for konflinktsky til å klare å so ifra at det der egentlig ikke er greit. Verste er jo på jobb. Hvis jeg har en sykedag så komme folk med en gang og spør om jeg er gravid igjen og om det er derfor jeg har vært borte :banghead:

Prøver å holde meg til i morgen, men dagen er enda ung :hilarious:

Ja blir spurt hele tiden både av folk jeg knapt kjenner, familie og venner. Kun to venner som vet at vi prøver, ellers pleier jeg bare å si at "vi får se, men per nå har vi nok med den vi har" for da pleier stort sett folk å slutte å grave eller begynne å snakke om førstemann. Jeg er nok dessverre litt for konflinktsky til å klare å so ifra at det der egentlig ikke er greit. Verste er jo på jobb. Hvis jeg har en sykedag så komme folk med en gang og spør om jeg er gravid igjen og om det er derfor jeg har vært borte :banghead:
Vet ikke om det er noe du kunne sagt men vi svarer bare at vi jobber med saken hvis noen spør eller at ja vi skal ha minst 10 stk. Begge deler åpner for videre spørsmål men som regel er det svaret godt nok for de fleste for de aller færreste går dypt inn med spørsmål om sexlivet vårt :meh:

4 eller 7 dpo i dag, og nå er jeg ganske optimistisk! Mye murringer i går, kan det være et egg som fester seg?:shy: I tillegg påsto pulsklokka at jeg var mye stressa i går. Det bruker den alltid å ha rett i (om jeg har en travel dag på jobb eller mye bekymringer som jeg går å tenker på), men i går følte jeg meg ikke stressa i det hele tatt! Hadde en rolig dag på jobb, og ikke noe spesielt ellers. Så håper klokka bare registrerte at kroppen jobba litt ekstra for å få fast et egg :hilarious:
Wow, så spennende! Du har jo et juni barn fra før du og, hvordan blir din evt termin om du skulle bli gravid nå, vs den du har? :knegg:

Ojj, så spennende! Tenk om det er rett da?! :D Er det noe type spådom greier? Har du link? Spør for en venn :bag:

Ojj, så spennende! Tenk om det er rett da?! :D Er det noe type spådom greier? Har du link? Spør for en venn :bag:
Ja det er sånne spådommer man kan kjøpe på etsy. Var veldig populært når vi prøvde på -23 barnet. Da hadde hun også helt rett, og veldig mange andre i ikm gruppene stemte det også for. Er bare å gå inn på etsy og søke fertility reading så er det litt å velge mellom. Kan legge ved bilde av den ene jeg har fått. Den ene sier jente og andre gutt så ville jo selvfølgelig tatt alt med en klype salt, men moro er det nå uansett :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5976.png
    IMG_5976.png
    233,9 KB · Visninger: 45
  • IMG_5977.png
    IMG_5977.png
    258,6 KB · Visninger: 43
  • IMG_5978.png
    IMG_5978.png
    247,3 KB · Visninger: 44
Back
Topp