❤️Ikm uke 39❤️

Noen som har motiverende ord for å ikke starte med testing i morgen 7 dpo? Er jo så små sjanser for å få positiv så tidlig så burde jo holde meg litt til for å unngå så mye skuffelse :rolleyes:
Eneste er at du kommer til å bli så skuffet. Selv bruker jeg å tenke " tenk hvor mye gøyere det er å få en test som er skikkelig positiv, i stedet for en du må vri å vende i alle retninger for å kanskje se noe jeg ikke ser uansett" meeeeen, det holder hardt å tenke det også:laughing002 en gang testetøs alltid testetøs sitter jeg egentlig igjen med etter hver pp
 
Jeg får ikke til å laste inn bilder i dag. Bildestørrelsen er visst for stor. Men hvis det skulle være noen tvil: ingen strek i dag heller :smiley-angelic006
der gikk det likevel! Måtte endre bildestørrelse. Som man ser: ingen strek. Mulig en skygge på rfsu, men jeg forstår at de er kjent for sånt?
 

Vedlegg

  • 41E1C6E6-242E-43B7-AD93-672A5C163819.jpeg
    41E1C6E6-242E-43B7-AD93-672A5C163819.jpeg
    427 KB · Visninger: 31
Eneste er at du kommer til å bli så skuffet. Selv bruker jeg å tenke " tenk hvor mye gøyere det er å få en test som er skikkelig positiv, i stedet for en du må vri å vende i alle retninger for å kanskje se noe jeg ikke ser uansett" meeeeen, det holder hardt å tenke det også:laughing002 en gang testetøs alltid testetøs sitter jeg egentlig igjen med etter hver pp
Ja, testetøsa sitter sterkt i meg :hilarious: :hilarious:
 
Enig at det var vanskelig å se i dag, blir irritert om det et skygge altså, makan til tull på testene :banghead:
 
Her smilte CB'en til meg i :meh: Så da er den i alle fall positiv i dag :knegg: og da eggløsning i morgen kanskje..Screenshot_20240917_085011_FF App.jpg

Aksjer lagt i natt igjen, og gubben litt sånn oppgitt når det var så positivt igjen i dag. Jeg betrygget han om at vi ikke trengte å gjøre det igjen i kveld, det går faktisk helt greit for meg :laughing002:facepalm: Men han sa "vi får se". Jeg skal ikke spørre i alle fall, stakkars :knegg:
 
4 eller 7 dpo i dag, og nå er jeg ganske optimistisk! Mye murringer i går, kan det være et egg som fester seg?:shy: I tillegg påsto pulsklokka at jeg var mye stressa i går. Det bruker den alltid å ha rett i (om jeg har en travel dag på jobb eller mye bekymringer som jeg går å tenker på), men i går følte jeg meg ikke stressa i det hele tatt! Hadde en rolig dag på jobb, og ikke noe spesielt ellers. Så håper klokka bare registrerte at kroppen jobba litt ekstra for å få fast et egg :hilarious:
 
Back
Topp