❤️Ikm uke 39❤️

Dette er vel kanskje noe av det som fascinerer meg mest ved FF; å se sammenligningen av BBT-grafene i hver syklus og de har som regel ganske likt mønster. Grønn og lilla graf er de jeg har vært gravide med. Lilla er den som endte i baby mens grønn er den som endte i SA. Blå er syklusen nærmest vanlig syklus jeg har hatt etter graviditet og oransje er nåværende syklus. Ganske kult.
 

Vedlegg

  • IMG_2665.jpeg
    IMG_2665.jpeg
    544,8 KB · Visninger: 20
I dag ser jeg faktisk strek. Kanskje jeg bare har begynt å se strek overalt? :laughing002Det er på makesure sin da, så jeg velger å ta den med en klype salt. Tok makesure og metode tidlig samtidig. Synes metode er rimelig blank. Fikk presset ut noen dråper til da jeg så streken og tok rfsu som muligens har en liten skygge. Blir spennende å teste neste gang og se om makesure gir meg falskt håp også… er lot.nr som slutter på 53. Får krysse fingrene :D
 

Vedlegg

  • 46C09CC4-EBD0-407A-A7B7-4EE80C0A68BC.jpeg
    46C09CC4-EBD0-407A-A7B7-4EE80C0A68BC.jpeg
    319,1 KB · Visninger: 44
I dag ser jeg faktisk strek. Kanskje jeg bare har begynt å se strek overalt? :laughing002Det er på makesure sin da, så jeg velger å ta den med en klype salt. Tok makesure og metode tidlig samtidig. Synes metode er rimelig blank. Fikk presset ut noen dråper til da jeg så streken og tok rfsu som muligens har en liten skygge. Blir spennende å teste neste gang og se om makesure gir meg falskt håp også… er lot.nr som slutter på 53. Får krysse fingrene :D
Jeg tror ser noe på alle tre! Strek er det iallefall på makesure sin!:D Håper det utvikler seg i riktig retning :Heartred
 
Spennende å følge med på testingen! Synes og jeg ser noe på make sure sin, men det blir så skeptisk til den nå :facepalm:
 
Ja, stemmer :happy: Nr 1 er født i slutten av juni, så om det skal bli bursdagskrasj må jeg i tilfelle bli gravid på neste syklus + fødsel litt før termin (nr 1 kom godt på overtid). Så er ikke så bekymra for det akkurat nå iallefall :happy:

Synes nicket ditt så kjent ut, så nå har jeg snoka litt for å finne ut hvem du er :hilarious: Vi er begge med i en snapgruppe fra juni22. Jeg får ikke med meg alt som skrives, men prøver å følge litt med. Må si du framstår som en helt fantastisk omsorgsfull person og mamma, og jeg unner deg virkelig å få et til tilskudd til flokken din :Heartpink
Så hyggelig å lese på en ellers litt kjip onsdagmorgen :hug003 Ja, dere hadde så sent i juni! Her er faktisk eldagen nå denne måneden dagen etter når det klaffer sist :knegg:
 
I dag ser jeg faktisk strek. Kanskje jeg bare har begynt å se strek overalt? :laughing002Det er på makesure sin da, så jeg velger å ta den med en klype salt. Tok makesure og metode tidlig samtidig. Synes metode er rimelig blank. Fikk presset ut noen dråper til da jeg så streken og tok rfsu som muligens har en liten skygge. Blir spennende å teste neste gang og se om makesure gir meg falskt håp også… er lot.nr som slutter på 53. Får krysse fingrene :D
Jeg ser!
 
I dag er testen mindre positiv, og temperaturen enda lav, så da er eggløsning i dag :) (g test i går var negativ forresten, glemte å si det). Mannen er fremdeles ikke bra etter corona, så lever på paracet og er sliten, så pushet ikke for noe kos i går kveld. En liten sorg for det kjenner jeg, men prøver å ikke gi det oppmerksomhet og plass. Bare vet det er er så uendelig lenge til neste sjanse med så lang syklus :bag: Jaja. Tar det igjen med kort lutealfase, så da blir den ikke såå lang trøste med det hehe. Og det at jeg er 40 år om en uke, og ikke har mange sjanser på meg, da vil jeg gjerne optimalisere sjansene hver eneste måned. Men, ingen kan noe for sykdom, så bare la de tankene ligge.

Screenshot_20240918_081702_Premom.jpg
 
I dag ser jeg faktisk strek. Kanskje jeg bare har begynt å se strek overalt? :laughing002Det er på makesure sin da, så jeg velger å ta den med en klype salt. Tok makesure og metode tidlig samtidig. Synes metode er rimelig blank. Fikk presset ut noen dråper til da jeg så streken og tok rfsu som muligens har en liten skygge. Blir spennende å teste neste gang og se om makesure gir meg falskt håp også… er lot.nr som slutter på 53. Får krysse fingrene :D

Jaa, her er det strek! :excited001 Håper den sitter! Og at det ikke er en lurestrek.
 
I dag er testen mindre positiv, og temperaturen enda lav, så da er eggløsning i dag :) (g test i går var negativ forresten, glemte å si det). Mannen er fremdeles ikke bra etter corona, så lever på paracet og er sliten, så pushet ikke for noe kos i går kveld. En liten sorg for det kjenner jeg, men prøver å ikke gi det oppmerksomhet og plass. Bare vet det er er så uendelig lenge til neste sjanse med så lang syklus :bag: Jaja. Tar det igjen med kort lutealfase, så da blir den ikke såå lang trøste med det hehe. Og det at jeg er 40 år om en uke, og ikke har mange sjanser på meg, da vil jeg gjerne optimalisere sjansene hver eneste måned. Men, ingen kan noe for sykdom, så bare la de tankene ligge.

Vis vedlegget 444312

Jeg skjønner deg veldig godt i de tankene:Heartred
 
Back
Topp