❤️Ikm uke 39❤️

Da er livets første runde med uttak ferdig :) De fikk ut 12 egg og jeg venter spent på hvordan resultatene på de blir :) Krysser fingrene for flere gode :D Men hvordan blir regnestykket nå som de skal ligge der og modnes? Er det 1DPO i morgen?
Ååh, så spennende :nailbiting: Begge våre barn er icsi-barn. Krysser fingrene!! Uttaksdagen regnes som eggløsning, så 1DPO i morgen, ja :happy:

Normalt er LH toppen CD16 og EL CD17.Klarer ikke se hvor toppen liksom skulle vært da, er jo stabilt mellom 0.2 og 0.4 i LH, normalt går den jo opp dagen før toppen hos meg og dagen etter EL er den ramlet langt ned igjen.. Jeg skjønner ikke :dontknow:think005

Nei, det er ikke godt å si. Jeg ser jo at du har testet jevnlig gjennom CD16 også. Har du testet igjen nå i ettermiddag/kveld? Får ikke håpe forsinkelsen er så veldig stor :Heartred

Er skikkelig øm i livmora nå etter EL, så da regner jeg med at det var gullegget som jobber iherdig der inne :hilarious:
Åå! slik var det her også denne gangen! Så forsvant det litt sent i går og kom brått tilbake på ettermiddagen i dag. Håper på det samme som deg, dette måå være gullegget :gen014:hilarious:

Da er livets første runde med uttak ferdig :) De fikk ut 12 egg og jeg venter spent på hvordan resultatene på de blir :) Krysser fingrene for flere gode :D Men hvordan blir regnestykket nå som de skal ligge der og modnes? Er det 1DPO i morgen?
Såå spennende! Krysser fingrene for mange gode egg :D

Jeg venter fortsatt i spenning på EL.. Gikk selvfølgelig tom for eggløsningstester (strips?) fra babyplan idag. Har noen erfaring med noen man kan få kjøpt på apotek/butikk? Har digital fra clearblue, så få fortsette med den så lenge
Jeg bruker alltid el testene til make sure, kjøper de på meny :)

Krysser fingrene for gullegg her og der :hello2 Har knapt kjent eggløsning nå i prøvingen, og ikke kjent noe etter eggløsning. Det har jo ikke blitt baby, så at dere kjenner masse må jo være positivt og bety det motsatte :D

Nei, det er ikke godt å si. Jeg ser jo at du har testet jevnlig gjennom CD16 også. Har du testet igjen nå i ettermiddag/kveld? Får ikke håpe forsinkelsen er så veldig stor :Heartred
Ja, testet når jeg kom hjem fra jobb og på nytt i kveld, den var enda svakere da. Skjønner ikke det her :sorry:

Ja, jeg krysser alt jeg har <3 Og venter spent på melding i morgen om hvor mange som er blitt befruktet :D Håper så inderlig at det kan være noen slik at det er mer å gå på etterpå :)
Det hadde vært veldig fint om du fikk noen på frys :D venter i spenning på oppdatering i morgen :woot:

Endelig!!
IMG_1862.jpeg

Noen som er gode på temping her? Fikk en rar dipp i temp i dag, selv om jeg regner at jeg er 2 dpo ut ifra tidligere sykluser... EL tester er negative... Har aldri hatt slik før
IMG_5883.jpeg

Noen som er gode på temping her? Fikk en rar dipp i temp i dag, selv om jeg regner at jeg er 2 dpo ut ifra tidligere sykluser... EL tester er negative... Har aldri hatt slik før Vis vedlegget 443824
Jeg er ikke så veldig god på temping, men det ser jo ut som du har hatt el, vil jeg si.
Tror du må vente å se hva de neste dagene viser, men jeg tipper den øker i morgen :)

Hopper inn her med forventet IKM i uke 39 :)

Mannen er dratt på reise i dag og blir borte til søndag, så redd det ikke går denne mnd når EL testene fortsatt er positive. Får jo ikke sett mannen igjen før søndag, så om eggløsningen ikke har vært enda er sjangsene minimale for at det skal klaffe med gårdagens vel :(

Blæh hadde så håpet vi skulle få det til å klaffe igjen nå etter SA :depressed:

Vedlegg

• IMG_9919.jpeg
    IMG_9919.jpeg
    917,2 KB · Visninger: 38
Hopper inn her med forventet IKM i uke 39 :)

Mannen er dratt på reise i dag og blir borte til søndag, så redd det ikke går denne mnd når EL testene fortsatt er positive. Får jo ikke sett mannen igjen før søndag, så om eggløsningen ikke har vært enda er sjangsene minimale for at det skal klaffe med gårdagens vel :(

Blæh hadde så håpet vi skulle få det til å klaffe igjen nå etter SA :depressed:
Velkommen :D lag deg gjerne et brukernavn, så blir det lettere for oss å følge deg :)
Fyll ut, så kan jeg legge deg til på lista om du vil:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Jeg vil si at el mest sannsynlig er i dag. Så aksjene i går var perfekte :D
Jeg har selv lange topper, men egget slippes samme dag eller dagen etter første positive test :)

Back
Topp