❤️Ikm uke 39❤️

Da er livets første runde med uttak ferdig :) De fikk ut 12 egg og jeg venter spent på hvordan resultatene på de blir :) Krysser fingrene for flere gode :D Men hvordan blir regnestykket nå som de skal ligge der og modnes? Er det 1DPO i morgen?
Ååh, så spennende :nailbiting: Begge våre barn er icsi-barn. Krysser fingrene!! Uttaksdagen regnes som eggløsning, så 1DPO i morgen, ja :happy:
 
Normalt er LH toppen CD16 og EL CD17.Klarer ikke se hvor toppen liksom skulle vært da, er jo stabilt mellom 0.2 og 0.4 i LH, normalt går den jo opp dagen før toppen hos meg og dagen etter EL er den ramlet langt ned igjen.. Jeg skjønner ikke :dontknow:think005

Nei, det er ikke godt å si. Jeg ser jo at du har testet jevnlig gjennom CD16 også. Har du testet igjen nå i ettermiddag/kveld? Får ikke håpe forsinkelsen er så veldig stor :Heartred
 
Er skikkelig øm i livmora nå etter EL, så da regner jeg med at det var gullegget som jobber iherdig der inne :hilarious:
Åå! slik var det her også denne gangen! Så forsvant det litt sent i går og kom brått tilbake på ettermiddagen i dag. Håper på det samme som deg, dette måå være gullegget :gen014:hilarious:
 
Da er livets første runde med uttak ferdig :) De fikk ut 12 egg og jeg venter spent på hvordan resultatene på de blir :) Krysser fingrene for flere gode :D Men hvordan blir regnestykket nå som de skal ligge der og modnes? Er det 1DPO i morgen?
Såå spennende! Krysser fingrene for mange gode egg :D
 
Jeg venter fortsatt i spenning på EL.. Gikk selvfølgelig tom for eggløsningstester (strips?) fra babyplan idag. Har noen erfaring med noen man kan få kjøpt på apotek/butikk? Har digital fra clearblue, så få fortsette med den så lenge
Jeg bruker alltid el testene til make sure, kjøper de på meny :)
 
Krysser fingrene for gullegg her og der :hello2 Har knapt kjent eggløsning nå i prøvingen, og ikke kjent noe etter eggløsning. Det har jo ikke blitt baby, så at dere kjenner masse må jo være positivt og bety det motsatte :D
 
Nei, det er ikke godt å si. Jeg ser jo at du har testet jevnlig gjennom CD16 også. Har du testet igjen nå i ettermiddag/kveld? Får ikke håpe forsinkelsen er så veldig stor :Heartred
Ja, testet når jeg kom hjem fra jobb og på nytt i kveld, den var enda svakere da. Skjønner ikke det her :sorry:
 
Ja, jeg krysser alt jeg har <3 Og venter spent på melding i morgen om hvor mange som er blitt befruktet :D Håper så inderlig at det kan være noen slik at det er mer å gå på etterpå :)
Det hadde vært veldig fint om du fikk noen på frys :D venter i spenning på oppdatering i morgen :woot:
 
Back
Topp