❤️Ikm uke 39❤️

Sånn apropos det, jeg hadde også tenkt å prøve - prøve - for for det første har jeg en del under her som ville spist dem før jeg får mulighet, og for det andre har jeg nesten blitt litt sånn at jeg ikke tør kjøpe, i tilfelle noen andre på (nær)butikken vet om dette, om ugle-ser meg der jeg er å kjøper fire ananas :laughing002:laughing002:bag:
Jeg gjemmer mine i kjøleskapet, kutter de opp i skiver, legger de i plastpose og gjemmer de øverst bak noe annet. Livredd for ananasen min! :hilarious:

Tviler sterkt på at noen andre tenker du prøver pga du kjøper ananas. Men kjøper du 4 stk så får du nok noen blikk her og der :laughing001

Sånn apropos det, jeg hadde også tenkt å prøve - prøve - for for det første har jeg en del under her som ville spist dem før jeg får mulighet, og for det andre har jeg nesten blitt litt sånn at jeg ikke tør kjøpe, i tilfelle noen andre på (nær)butikken vet om dette, om ugle-ser meg der jeg er å kjøper fire ananas :laughing002:laughing002:bag:
Kjøp kokosmelk i tillegg, så tror de bare at du skal lage pinã colada :cool:

Haha sant! Det er høydepunktet i måneden :hilarious: jeg ønsker å vente til 10 dpo, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg kvelden 8 dpo eller 9 dpo :hilarious:det er jo ikke såå lenge til, men den verste ventetiden ligger foran oss, fra 7 dpo :bag::hilarious:
Godt vi har hverandre her inne altså!:shy::hilarious:

Da er aksjer ferdiglagt for denne PP. Vi prøvde noe nytt med timing på aksjelegging, så får vi se om det hjelper. Vanligvis ligger vi kun på kveld etter barn er lagt, men i går tok vi en runde på ettermiddagen før henting i bhg og en runde i dag tidlig :) jeg regner meg som 1 dpo i dag
IMG_5878.jpeg

Da er aksjer ferdiglagt for denne PP. Vi prøvde noe nytt med timing på aksjelegging, så får vi se om det hjelper. Vanligvis ligger vi kun på kveld etter barn er lagt, men i går tok vi en runde på ettermiddagen før henting i bhg og en runde i dag tidlig :) jeg regner meg som 1 dpo i dagVis vedlegget 443749
Shitt, imponerende innsats :hello2 :dance011 :knegg: skal ikke stå på det altså!

Her ligger gubben innsausa i corona og paracetrus, så her får eggløsning bare vente :knegg: Syklusdag 13 i dag her, skulle begynt testing etter el her i morgen, men jeg begynte for to dager siden :bag::laughing002
Stakkars deg som har en syk mann :bag: manflu er grusomt:hilarious: håper han blir frisk nok til akajelegging når el nærmer seg :D

Tror den økningen på testene i går kun ga falskt håp.. ser ikke ut som det er noen EL i sikte. Aner jo ikke hvordan syklus blir nå etter disse månedene med abort helvete, så får vel ikke i tide til denne gruppen hvert fall. Begynner å miste håpet.. Mulig jeg må gi opp denne PP. Aldri vært borti 0 på Premom? Kan umulig være et godt tegn

Vedlegg

• IMG_2010.png
    IMG_2010.png
    1,4 MB · Visninger: 50
  • IMG_2009.png
    IMG_2009.png
    846,5 KB · Visninger: 50
Hvilken dag har du normalt sett EL? Kan det være at du har gått glipp av toppen denne gangen?
Normalt er LH toppen CD16 og EL CD17.Klarer ikke se hvor toppen liksom skulle vært da, er jo stabilt mellom 0.2 og 0.4 i LH, normalt går den jo opp dagen før toppen hos meg og dagen etter EL er den ramlet langt ned igjen.. Jeg skjønner ikke :dontknow:think005

Normalt er LH toppen CD16 og EL CD17.Klarer ikke se hvor toppen liksom skulle vært da, er jo stabilt mellom 0.2 og 0.4 i LH, normalt går den jo opp dagen før toppen hos meg og dagen etter EL er den ramlet langt ned igjen.. Jeg skjønner ikke :dontknow:think005
Vent og se hvordan det er i ettermiddag, lh har visst best økning på ettermiddagen, så kanskje du ser en utvikling fra i går ettermiddag?

Jeg venter fortsatt i spenning på EL.. Gikk selvfølgelig tom for eggløsningstester (strips?) fra babyplan idag. Har noen erfaring med noen man kan få kjøpt på apotek/butikk? Har digital fra clearblue, så få fortsette med den så lenge

Back
Topp