❤️Ikm uke 39❤️

Sånn apropos det, jeg hadde også tenkt å prøve - prøve - for for det første har jeg en del under her som ville spist dem før jeg får mulighet, og for det andre har jeg nesten blitt litt sånn at jeg ikke tør kjøpe, i tilfelle noen andre på (nær)butikken vet om dette, om ugle-ser meg der jeg er å kjøper fire ananas :laughing002:laughing002:bag:
Jeg gjemmer mine i kjøleskapet, kutter de opp i skiver, legger de i plastpose og gjemmer de øverst bak noe annet. Livredd for ananasen min! :hilarious:

Tviler sterkt på at noen andre tenker du prøver pga du kjøper ananas. Men kjøper du 4 stk så får du nok noen blikk her og der :laughing001
 
Sånn apropos det, jeg hadde også tenkt å prøve - prøve - for for det første har jeg en del under her som ville spist dem før jeg får mulighet, og for det andre har jeg nesten blitt litt sånn at jeg ikke tør kjøpe, i tilfelle noen andre på (nær)butikken vet om dette, om ugle-ser meg der jeg er å kjøper fire ananas :laughing002:laughing002:bag:
Kjøp kokosmelk i tillegg, så tror de bare at du skal lage pinã colada :cool:
 
Haha sant! Det er høydepunktet i måneden :hilarious: jeg ønsker å vente til 10 dpo, men kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg kvelden 8 dpo eller 9 dpo :hilarious:det er jo ikke såå lenge til, men den verste ventetiden ligger foran oss, fra 7 dpo :bag::hilarious:
Godt vi har hverandre her inne altså!:shy::hilarious:
 
Back
Topp