❤️Ikm uke 39❤️

Ut ifra temp og tester så regner jeg med at EL er i dag, pleier å komme samme dag hos meg. Tenker vi legger aksjer i dag og i morgen bare for å være på den sikre siden :love7
IMG_5874.png
IMG_5872.png
 
Vært litt stille fra meg her :) Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…


Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
 
Sniker meg inn her :greet025
Har ikke heeelt trua da vi begge har hatt korona etter tur, og aksjelegging ble deretter. Men kan jo ha hatt flaks med de få gangene vi fikk til :dance008

MamaBama - 33 - B2 - PP3 - EL 09.09 - IKM 24.09
Velkommen og lykke til, håper aksjene holdt :D
 
Vært litt stille fra meg her :) Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…


Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
Da vil jeg si dere ligger veldig godt an! De ligger klar og venter på egget, det beste er jo med aksjer 1-2 dager før el :) krysser fingrene for deg, nå må den sitte ❤️
 
Altså, jeg gikk inn på babyplan for å kjøpe flere tester. Men så tenkte jeg å se gjennom lageret mitt først for å se hvor mye jeg skulle bestille. Ble litt sjokka over lageret, trodde ikke jeg hadde såå mye! Ca 45 babyplan, ca 12 make sure (skal ut å lete etter annen batch) 4 vanlige cb, 5 cbd, 1 digital make sure og 1 rfsu :laughing001 *lykkelig* :hilarious:
20240910_122024.jpg
 
1 dpo og allerede fortært første batch med ananas :laughing002 har nok til fire dager. Ikke veldig delikat, synes det både er slimete og den kjernen er veldig besk… men det kan vel ikke skade når man ser resultatet av dette i tidligere ikm-grupper:smiley-ashamed008
 
Vært litt stille fra meg her :) Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…


Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
Er ikke det ganske god aksjelegging da? Søndag er jo bare to dager siden, så det er vel godt planlagt sånn sett hvis EL er nå eller har vært! Krysser fingrene for at det gikk :)
 
1 dpo og allerede fortært første batch med ananas :laughing002 har nok til fire dager. Ikke veldig delikat, synes det både er slimete og den kjernen er veldig besk… men det kan vel ikke skade når man ser resultatet av dette i tidligere ikm-grupper:smiley-ashamed008
Samme her! Er 2-3 dpo og har andre dagen med ananas:knegg: Best å ikke ta noen sjanser nei! Jeg syns heldigvis at ananas er godt.
 
Da vil jeg si dere ligger veldig godt an! De ligger klar og venter på egget, det beste er jo med aksjer 1-2 dager før el :) krysser fingrene for deg, nå må den sitte ❤️
Okei så bra. Føler at sjansen er liten når vi fikk bare lagt inn aksjer en dag denne mnd.. men men får krysse fingra :)
 
1 dpo og allerede fortært første batch med ananas :laughing002 har nok til fire dager. Ikke veldig delikat, synes det både er slimete og den kjernen er veldig besk… men det kan vel ikke skade når man ser resultatet av dette i tidligere ikm-grupper:smiley-ashamed008
Jeg er også 1 dpo :love017 Har vært i flere matbutikker i dag, på jakt etter fersk ananas. Men her er det ingen som har?:hilarious: Var det sånn at det holdt med én hel ananas til hele perioden?
 
Jeg er også 1 dpo :love017 Har vært i flere matbutikker i dag, på jakt etter fersk ananas. Men her er det ingen som har?:hilarious: Var det sånn at det holdt med én hel ananas til hele perioden?
de hadde ananas på nærbutikken, men bare to igjen. Har aldri kjøpt en ananas før, så visste ikke hva jeg skulle kjenner etter engang :laughing002 jeg fant på meny, de har ofte godt utvalg av frukt og grønt. Jeg kjøpte bare en, for de kjentes ganske myke ut, så redd den blir dårlig før jeg eventuelt får spist nr to. Tenker uansett at fire dager kanskje holder? Hva tenker dere andre ananas-spisere?
 
Back
Topp