Ut ifra temp og tester så regner jeg med at EL er i dag, pleier å komme samme dag hos meg. Tenker vi legger aksjer i dag og i morgen bare for å være på den sikre siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og lykke til, håper aksjene holdtSniker meg inn her
Har ikke heeelt trua da vi begge har hatt korona etter tur, og aksjelegging ble deretter. Men kan jo ha hatt flaks med de få gangene vi fikk til
MamaBama - 33 - B2 - PP3 - EL 09.09 - IKM 24.09
Da vil jeg si dere ligger veldig godt an! De ligger klar og venter på egget, det beste er jo med aksjer 1-2 dager før el krysser fingrene for deg, nå må den sitteVært litt stille fra meg her Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…
Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
Er ikke det ganske god aksjelegging da? Søndag er jo bare to dager siden, så det er vel godt planlagt sånn sett hvis EL er nå eller har vært! Krysser fingrene for at det gikkVært litt stille fra meg her Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…
Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
Samme her! Er 2-3 dpo og har andre dagen med ananas Best å ikke ta noen sjanser nei! Jeg syns heldigvis at ananas er godt.1 dpo og allerede fortært første batch med ananas har nok til fire dager. Ikke veldig delikat, synes det både er slimete og den kjernen er veldig besk… men det kan vel ikke skade når man ser resultatet av dette i tidligere ikm-grupper
Vi får bare håpe! Jeg er normalt glad i ananas jeg også, men den kjernen er jeg ikke vandt til å ta spiseSamme her! Er 2-3 dpo og har andre dagen med ananas Best å ikke ta noen sjanser nei! Jeg syns heldigvis at ananas er godt.
Okei så bra. Føler at sjansen er liten når vi fikk bare lagt inn aksjer en dag denne mnd.. men men får krysse fingraDa vil jeg si dere ligger veldig godt an! De ligger klar og venter på egget, det beste er jo med aksjer 1-2 dager før el krysser fingrene for deg, nå må den sitte
Jeg er også 1 dpo Har vært i flere matbutikker i dag, på jakt etter fersk ananas. Men her er det ingen som har? Var det sånn at det holdt med én hel ananas til hele perioden?1 dpo og allerede fortært første batch med ananas har nok til fire dager. Ikke veldig delikat, synes det både er slimete og den kjernen er veldig besk… men det kan vel ikke skade når man ser resultatet av dette i tidligere ikm-grupper
de hadde ananas på nærbutikken, men bare to igjen. Har aldri kjøpt en ananas før, så visste ikke hva jeg skulle kjenner etter engang jeg fant på meny, de har ofte godt utvalg av frukt og grønt. Jeg kjøpte bare en, for de kjentes ganske myke ut, så redd den blir dårlig før jeg eventuelt får spist nr to. Tenker uansett at fire dager kanskje holder? Hva tenker dere andre ananas-spisere?Jeg er også 1 dpo Har vært i flere matbutikker i dag, på jakt etter fersk ananas. Men her er det ingen som har? Var det sånn at det holdt med én hel ananas til hele perioden?
Lykke til, da er nok eggløsning din snart herCD 17 bruker jeg ha eggløsning, men den bruker å begynne å stige noen dager før da.
Jøss, er det mange som har blitt gravide etter å spise ananas?? Aldri hørt omJeg er også 1 dpo Har vært i flere matbutikker i dag, på jakt etter fersk ananas. Men her er det ingen som har? Var det sånn at det holdt med én hel ananas til hele perioden?
Kanskje legge inn aksjer i dag da? For sikkerhets skyld? Hvilken syklus dag pleier du ha eggløsning på da?Vært litt stille fra meg her Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…
Fertilitetsananas, ler meg ihjelHer har jeg vært på kiwi og kjøpt to ananas, må ha litt ekstra de jeg har en datter på 16 mnd som bare måååå smake på alt mamma spiser. Og ikke pokker om hun får fertilitetsananasen min, så da fikk hun også en
de hadde ananas på nærbutikken, men bare to igjen. Har aldri kjøpt en ananas før, så visste ikke hva jeg skulle kjenner etter engang jeg fant på meny, de har ofte godt utvalg av frukt og grønt. Jeg kjøpte bare en, for de kjentes ganske myke ut, så redd den blir dårlig før jeg eventuelt får spist nr to. Tenker uansett at fire dager kanskje holder? Hva tenker dere andre ananas-spisere?
Fant det på TikTok, viktig å spise alt. Også det i midten. Bare kutte bort skalletIkke godt å si. Jeg dro på Menybutikk nr 2 nå før jeg hentet i barnehagen, og der hadde de et ok utvalg av ananas. Ganske overmodne de som var der, men jeg var heldig og fant en som var akkurat innafor
Jeg leste et sted her lenger opp at de skulle deles i to, og så deles opp i ca 6 biter hver. Altså 12 tilsammen. Må lese den linken igjen tror jeg