❤️Ikm uke 39❤️

Hei. Da er det eggløsning snart! Jeg pleier og ha eggløsning på syklus dag 13. Men på denne dagene viste eggløsning testen blinkende smily. I dag på syklus dag 14 viste den også bare en blinkende smily. Var sikker på at jeg fikk eggløsning i dag. Siden jeg alltid har fått det på dag 13. Tatt disse clearblue før og de har jo stemt bra hver gang, nå bare blinker det smily. Noen erfaringer? :smiley-ashamed008
 
CD 13 og EL er et faktum :love017 Vi har humpet de siste fire dagene, og kjører på de neste tre også:hilarious: Jeg merker jeg har masse hormoner denne syklusen. Mange kviser, humørsyk og soppinfeksjon. Skulle helst vært foruten, men kanskje det er et godt tegn for befruktningen denne gangen:angelic:

IMG_0864.jpeg
 
Skal prøve å teste etter el for første gang på sikkert 6 år. Aldri fått positiv el-test før, men det kan være pga pcos og endo kanskje? Kjenner når jeg har el, men litt moro å teste uansett :shy: Kanskje litt bortkasta penger, men :hilarious: Her er iallfall kveldens test. Noen dager før forventet el
Så lovende ut denne! Synes eltesting er med på å gjøre ventetiden bedre hehe! Noen synes kanskje det er bare stress, da er det sikkert bedre å la være.. Men om det gjør dagen bedre, så er det verdt det :hello2
 
CD 13 og EL er et faktum :love017 Vi har humpet de siste fire dagene, og kjører på de neste tre også:hilarious: Jeg merker jeg har masse hormoner denne syklusen. Mange kviser, humørsyk og soppinfeksjon. Skulle helst vært foruten, men kanskje det er et godt tegn for befruktningen denne gangen:angelic:

Vis vedlegget 443602
Shitt, misunner dere som får til det - vi føler oss kjempe flinke om vi klarer tre dager på rad, det er egentlig en dag for mye :laughing002 Men testen så absolutt positiv ut, kos dere :love7
 
Hei. Da er det eggløsning snart! Jeg pleier og ha eggløsning på syklus dag 13. Men på denne dagene viste eggløsning testen blinkende smily. I dag på syklus dag 14 viste den også bare en blinkende smily. Var sikker på at jeg fikk eggløsning i dag. Siden jeg alltid har fått det på dag 13. Tatt disse clearblue før og de har jo stemt bra hver gang, nå bare blinker det smily. Noen erfaringer? :smiley-ashamed008
Skal den slutte å blinke når eggløsning er? Har dessverre ingen erfaring, så kan ikke hjelpe på det. Men at du er i den fertile perioden er helt sikkert :love7
 
Her er endelig jeg i rute igjen etter corona! Temperaturen var tilbake på sitt vante, i dag 36.10. Kanskje ikke rart jeg føler jeg dårlig på 37.10 :knegg: Jeg er på syklusdag 11, og begynner nok med eggløsningstester til helga :dance011 Eneste litt kjedelige var at gubben våknet med groggy hals, det var mitt første sykdomstegn.. Så fikk jeg spørsmål om jeg også hadde 90 i hvilepuls... Det har jeg hatt noen dager nå, så han er definitivt smittet og i gang :confused: Så da får vi bare håpe han er klar til min antatt fertile periode fra lørdag og utover..
 
Maksimal på monitor i dag:joyful: hadde babydans sent i går kveld. Men nå lurer jeg på om jeg skal få til litt dans i kveld eller vente til i morgen? Tror ikke samboer orker 3 dager på rad med all jobb stress han har for tiden… hva ville du gjort?
Vis vedlegget 443611
Jeg ville tatt det som var best sannsynlig at dere får til :knegg: Jeg vet at det ikke er noe kult å være mann og "prøve", og ikke få til. Om det er sjans for at det blir sånn i dag (eller i morgen), hadde jeg bare droppet det og vært førnøyd med dansen til nå! Dumt om det legger seg et stress og prestasjon rundt det, da kan det plutselig bli vanskelig hver gang :Heartred
 
Jeg ville tatt det som var best sannsynlig at dere får til :knegg: Jeg vet at det ikke er noe kult å være mann og "prøve", og ikke få til. Om det er sjans for at det blir sånn i dag (eller i morgen), hadde jeg bare droppet det og vært førnøyd med dansen til nå! Dumt om det legger seg et stress og prestasjon rundt det, da kan det plutselig bli vanskelig hver gang :Heartred
Vi har «stresset» i så mange år, at det gidder vi ikke lenger. Vi er så på randen til å gi opp, så nær at jeg har gått til innkjøp av p piller igjen for å slippe TR (mye smerter).
Men vi kan for all del hoppe i det både i dag og i morgen, men jeg tenker at deg kanskje er best å gjennomføre i dag isteden for i morgen? For er mest sannsynlig at el er i morgen, og da er det vel best at sædcellen venter på egget og ikke motsatt. Mye mulig jeg allerede har el i dag, for har kraftige el smerter.
Ps: han har aldri problemer med å komme, så det er ikke et problem, bare at man blir sliten av alt stresset.

Krysser i hvertfall fingra❤️
 
Hadde tenkt i dag jeg og, om dere vil og ønsker :Heartred
 
Maksimal på monitor i dag:joyful: hadde babydans sent i går kveld. Men nå lurer jeg på om jeg skal få til litt dans i kveld eller vente til i morgen? Tror ikke samboer orker 3 dager på rad med all jobb stress han har for tiden… hva ville du gjort?
Vis vedlegget 443611
Jeg ville lagt inn i kveld. Som du sier, så er det størst sjanse hvis du har sex før egget slipper.
Lykke til, håper den sitter denne gang, det fortjener dere❤️
 
I dag har jeg en deppa dag. Så lei av å prøve å bli gravid!!
Egget pleier å slippe samme dag som positiv test, eller dagen etter. Det vil si at jeg er 1-2 dpo i dag. Men jeg har fremdeles mye el smerter og jeg har ikke fått så ømme pupper som jeg alltid får etter el..
Tempen sier el har vært :confused005
FF mener el var på fredag, cd 15. Men når jeg legger inn positiv el test lørdag, cd 16, så forsvinner krysset.
Er så lei av tullet med temp etter el!!
Screenshot_20240909_113839_FF App.jpgScreenshot_20240909_113913_FF App.jpg
Jeg går utifra at jeg er 1-2 dpo, spiser ananas fra i dag og starter med progesteron og albyl-e i morgen.
 
Shitt, misunner dere som får til det - vi føler oss kjempe flinke om vi klarer tre dager på rad, det er egentlig en dag for mye :laughing002 Men testen så absolutt positiv ut, kos dere :love7

Det er ikke like gøy etter dag 3, det kan jeg skrive under på :hilarious: Men det mest slitsomme er å komme i gang når man ikke har lyst. Vi står i det likevel enn så lenge. Vi er jo bare i pp3, så vi gidder neppe å "pine" oss gjennom den uka hvis det går over 6 pp:cat
 
Maksimal på monitor i dag:joyful: hadde babydans sent i går kveld. Men nå lurer jeg på om jeg skal få til litt dans i kveld eller vente til i morgen? Tror ikke samboer orker 3 dager på rad med all jobb stress han har for tiden… hva ville du gjort?
Vis vedlegget 443611
Ville definitivt gjort det i dag:love017
 
I dag har jeg en deppa dag. Så lei av å prøve å bli gravid!!
Egget pleier å slippe samme dag som positiv test, eller dagen etter. Det vil si at jeg er 1-2 dpo i dag. Men jeg har fremdeles mye el smerter og jeg har ikke fått så ømme pupper som jeg alltid får etter el..
Tempen sier el har vært :confused005
FF mener el var på fredag, cd 15. Men når jeg legger inn positiv el test lørdag, cd 16, så forsvinner krysset.
Er så lei av tullet med temp etter el!!
Vis vedlegget 443614Vis vedlegget 443615
Jeg går utifra at jeg er 1-2 dpo, spiser ananas fra i dag og starter med progesteron og albyl-e i morgen.
Åå, så spennende:cat: Ser det er mange som spiser ananas i dpo-land. Hjelper det egget å feste seg?
 
I dag har jeg en deppa dag. Så lei av å prøve å bli gravid!!
Egget pleier å slippe samme dag som positiv test, eller dagen etter. Det vil si at jeg er 1-2 dpo i dag. Men jeg har fremdeles mye el smerter og jeg har ikke fått så ømme pupper som jeg alltid får etter el..
Tempen sier el har vært :confused005
FF mener el var på fredag, cd 15. Men når jeg legger inn positiv el test lørdag, cd 16, så forsvinner krysset.
Er så lei av tullet med temp etter el!!
Vis vedlegget 443614Vis vedlegget 443615
Jeg går utifra at jeg er 1-2 dpo, spiser ananas fra i dag og starter med progesteron og albyl-e i morgen.
Og jeg leste jo så klart ikke teksten over bildet:sorry: Sender mange styrkeklemmer nå i den mest hjertebankende perioden av syklusen:Heartred Håååper sånn det sitter for deg denne gang:Heartred
 
Skal den slutte å blinke når eggløsning er? Har dessverre ingen erfaring, så kan ikke hjelpe på det. Men at du er i den fertile perioden er helt sikkert :love7
Ja når det er en blinkende smily har man høy fertilitet, mens får man en statisk smily har man da eggløsning (maksimal) fertilitet. Jeg pleier og ha statisk smily på dag 13 i det siste. Men bare blinkede smily så langt. Så litt stressa over at jeg ikke får eggløsning denne gangen. Har hatt eggløsning hver gang i 9 måneder. På dag 14 eller 13. Så rart jeg ikke har maksimalt nå. :schocked028
 
Back
Topp