❤️Ikm uke 39❤️

Åå, så spennende:cat: Ser det er mange som spiser ananas i dpo-land. Hjelper det egget å feste seg?
Og jeg leste jo så klart ikke teksten over bildet:sorry: Sender mange styrkeklemmer nå i den mest hjertebankende perioden av syklusen:Heartred Håååper sånn det sitter for deg denne gang:Heartred
Her står det litt om hva ananas hjelper for :)

Screenshot_20240909_120702_Samsung Internet.jpg

Tuusen takk for det, søta ❤️ håper det blir mange positive tester i denne gruppa :love017
 
Cd11 her, og nå merker jeg virkelig forskjell i utflod etter jeg slutta å amme i starten av syklusen :woot: Har hatt minimalt med el-slim de siste PP-ene, men nå renner det omtrent over :hilarious: Da ligger iallefall forholdene godt tilrette, nå er det bare å legge inn sluttspurten :dance011
 
Endelig eggløsning, tok testen igjen nå og ble veldig glad :laughing001 Ble stressa over at jeg ikke kom nå til den! Jaja har jo hatt humping nå en stund helt utslitt, og gubben er syk nå også hoster og nyser. Får håpe han holder ut 2 dager til :woot: Gleder meg til prøvetiden er over alt for stressende hehe
 
Jeg er så veldig godt fornøyd med at EL denne syklusen kom på CD36, mens forrige syklus var den på CD52. Håper på at det er et godt tegn at lengden går litt ned nå, selv om jeg fortsatt ammer 2-åringen nå og da. Regner med (håper) det blir enda mer stabilt når amming kuttes helt :love7
 
Når ville dere lagt aksjer basert på dette? FF er feil, har ikke hatt antydning til EL allerede, men blitt litt kluss med tenping med en 16mnd gammel som tuller mye med søvn om dagen... EL pleier å komme på CD 15, samme dag som jeg får positiv test. Men usikker på om vi skal legge aksjer i dag, og i morgen hvis positiv EL test og eventuelt dagen etter LH topp for å være sikre... Eller om vi skal droppe det i dag og heller vente til i morgen.. Er det mulig å ligge for mye? :hilarious:
IMG_5865.jpeg
IMG_5866.jpeg
 
Når ville dere lagt aksjer basert på dette? FF er feil, har ikke hatt antydning til EL allerede, men blitt litt kluss med tenping med en 16mnd gammel som tuller mye med søvn om dagen... EL pleier å komme på CD 15, samme dag som jeg får positiv test. Men usikker på om vi skal legge aksjer i dag, og i morgen hvis positiv EL test og eventuelt dagen etter LH topp for å være sikre... Eller om vi skal droppe det i dag og heller vente til i morgen.. Er det mulig å ligge for mye? :hilarious: Vis vedlegget 443647Vis vedlegget 443648
Jeg sliter med det samme, egget slipper samme dag som positiv test. Jeg vil legge inn aksjer dage før el, for da er det størst sjanse for klaff. Og når el er ustabil så kan det fort bli noen kvelder på rad med aksjer :hilarious: hvis du tror den kommer i morgen så ville jeg lagt inn i kveld :)
 
Slenger meg med her!! Hatt en litt tung periode etter kjemisk graviditet forrige prøveperiode.. Venter fortsatt på eggløsning, som ifølge Flo skulle vært for 3 dager siden

Julilykke12 - 27 - B2 - PP3 (PP1 etter kjemisk) - EL ?? - IKM 23/9
Velkommen :D

Jeg hadde også kjemisk i forrige pp, håper spiren vår sitter denne gangen ❤️
 
CD15 her, aner et håp om at eggløsning er på vei med denne økningen? :angelic: Monitoren sier fremdeles lav
 

Vedlegg

  • IMG_1994.png
    IMG_1994.png
    1,3 MB · Visninger: 25
  • IMG_1993.jpeg
    IMG_1993.jpeg
    313,2 KB · Visninger: 22
CD15 her, aner et håp om at eggløsning er på vei med denne økningen? :angelic: Monitoren sier fremdeles lav
Her er det jo fin økning, krysser fingrene for at el er i anmarsj :D
 
Sniker meg inn her :greet025
Har ikke heeelt trua da vi begge har hatt korona etter tur, og aksjelegging ble deretter. Men kan jo ha hatt flaks med de få gangene vi fikk til :dance008

MamaBama - 33 - B2 - PP3 - EL 09.09 - IKM 24.09
 
Back
Topp