❤️Ikm uke 39❤️

Jøss, er det mange som har blitt gravide etter å spise ananas?? Aldri hørt om :laughing001
Det er visst flere i de tidligere IKM-gruppene som har blitt gravide under ananasmomsing:hilarious: Men så vidt jeg har klart å lese meg frem til, så burde man ikke spise det før eggløsning, eller etter at egget har festet seg. Så 1-5dpo da:cat:
 
Fant det på TikTok, viktig å spise alt. Også det i midten. Bare kutte bort skallet :)
Ja, det er visst kjernen som inneholder mest bromelain? Enda godt vi slipper å spise skallet:hilarious:
 
Her har jeg vært på kiwi og kjøpt to ananas, må ha litt ekstra de jeg har en datter på 16 mnd som bare måååå smake på alt mamma spiser. Og ikke pokker om hun får fertilitetsananasen min, så da fikk hun også en :laughing025
Jeg døør :laughing001 :laughing001
 
Ja, var det videoen sa. Kun spise 1-5 dpo.. blir jeg ikke gravid nå skal jeg gjøre det neste runde. Kjedelig at det er for seint nå :dead:

Krysser fingrer og tær for at det sitter uansett! :Heartred
 
Vært litt stille fra meg her :) Deppa i dag.. Eggløsning kjennes til å ha vært eller er i dag, men mannen har vært for sliten og trøtt etter vi kom hjem fra ferie…


Så sist aksjer ble lagt inn var søndags morgenen… Da kjenner jeg at håpet for denne mnd gikk i do.
Tror det skal holde altså! Så håpet er ikke ute :Heartred
 
Altså, jeg gikk inn på babyplan for å kjøpe flere tester. Men så tenkte jeg å se gjennom lageret mitt først for å se hvor mye jeg skulle bestille. Ble litt sjokka over lageret, trodde ikke jeg hadde såå mye! Ca 45 babyplan, ca 12 make sure (skal ut å lete etter annen batch) 4 vanlige cb, 5 cbd, 1 digital make sure og 1 rfsu :laughing001 *lykkelig* :hilarious:
Vis vedlegget 443692
Så fint lager :laughing002 Jeg bruker å bestille opp når mensen kommer, har et visst antall jeg ønsker å ha liggende:bookworm::angelic::knegg: Masse bra å velge i her da :D
 
Tok nettopp en digital test og den var negativ. Er det for sent å legge inn aksjer i dag tenker dere? Trur El var i natt/ dagtidlig?
Verdt et forsøk om dere får til/ønsker :hello2 Veien inn tar visst ikke så lang tid har jeg hørt.
 
Back
Topp