❤️Ikm uke 39❤️

Jeg var en kjapp tur på butikken for å kjøpe test, og klarte ikke å dy meg…hadde bare holdt meg i 1 t, og er mest sannsynlig bare 7-8 DPO. Noen som ser noe her?

IMG_6292.jpeg
 
Jeg var en kjapp tur på butikken for å kjøpe test, og klarte ikke å dy meg…hadde bare holdt meg i 1 t, og er mest sannsynlig bare 7-8 DPO. Noen som ser noe her?

Vis vedlegget 444509

Jeg har streksyn så det holder da, men synes kanskje jeg skimter noe? Ellers er det jo veldig tidlig med 7-8 dpo eventuelt. Når det er sagt, så tester jeg alltid fra 7 dpo selv :hilarious:
 
Gratulerer :Heartpink tok første digitale med ukesindikator nå i dag, og den ble positiv med 1-2. Er 11 dpo selv :D

Kanskje jeg må ut å kjøpe meg en da:bookworm: Hadde tenkt til å vente til ikm, men jeg har jo blitt helt testegal her nå. Enda verre enn før:laughing025
 
Jeg har streksyn så det holder da, men synes kanskje jeg skimter noe? Ellers er det jo veldig tidlig med 7-8 dpo eventuelt. Når det er sagt, så tester jeg alltid fra 7 dpo selv :hilarious:
Er så vanskelig å la være :hilarious: har alt for dårlig impulskontroll når det kommer til testing!! Synes nemlig også jeg skimter noe, men det gjorde jeg forrige runde også når det ikke klaffet :shifty:
 
Gratulerer! :D Forrige svangerskap tok jeg digital 11-12 DPO som viste 1-2 uker! Når fikk du første positive test nå?
Takk:love7 Jeg fikk første positive 9 dpo tror jeg. Men det var veldig vanskelig å se, så et normalt ikke-besatt menneske ville kanskje ikke lagt merke til den:hilarious: 10 dpo kunne jeg skimte en svak strek.
 
Er så vanskelig å la være :hilarious: har alt for dårlig impulskontroll når det kommer til testing!! Synes nemlig også jeg skimter noe, men det gjorde jeg forrige runde også når det ikke klaffet :shifty:

Haha, bra jeg er i godt selskap:hilarious:
Da blir det spennende å se om det vises noe mer i morgen tidlig:smiley-angelic001
 
Negativ test i dag 9 dpo og jeg har mistet troa allerede :depressed: Fikk ikke gjort noe som helst dagene etter LH topp, bare i dagene før og selve dagen med LH topp i Premom. Så føler det ikke ble gjort nok for å lage gode sjangser denne runden :sorry:

Blææh så lei av prøveperioder!!
 
Tror jeg er 12 DPO i dag. Sluttet med p-piller etter forje mens, så er nok litt usikker, men kroppen føltes som eggløsning iht. dette i alle fall. Uansett blenda test i dag, så er vel bare å vente på TR‍
 
Back
Topp