Førsteprøvebaby❤️
Flørter med forumet
Jeg ser noe Hvor mange dpo?Hva tenker vi? Øverst 8dpo kveld, de to nederste 9 dpo første og andre urin
Vis vedlegget 444502
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe Hvor mange dpo?Hva tenker vi? Øverst 8dpo kveld, de to nederste 9 dpo første og andre urin
Vis vedlegget 444502
Sorry så det nå 8 dpoJeg ser noe Hvor mange dpo?
Jeg var en kjapp tur på butikken for å kjøpe test, og klarte ikke å dy meg…hadde bare holdt meg i 1 t, og er mest sannsynlig bare 7-8 DPO. Noen som ser noe her?
Vis vedlegget 444509
Gratulerer tok første digitale med ukesindikator nå i dag, og den ble positiv med 1-2. Er 11 dpo selv11 dpo ettermiddag
Jeg trenger ikke myse etter streken lenger hvertfall. Når vil en digital med uke slå ut mon tro?
Vis vedlegget 444518
Gratulerer tok første digitale med ukesindikator nå i dag, og den ble positiv med 1-2. Er 11 dpo selv
Gratulerer! Forrige svangerskap tok jeg digital 11-12 DPO som viste 1-2 uker! Når fikk du første positive test nå?11 dpo ettermiddag
Jeg trenger ikke myse etter streken lenger hvertfall. Når vil en digital med uke slå ut mon tro?
Vis vedlegget 444518
Er så vanskelig å la være har alt for dårlig impulskontroll når det kommer til testing!! Synes nemlig også jeg skimter noe, men det gjorde jeg forrige runde også når det ikke klaffetJeg har streksyn så det holder da, men synes kanskje jeg skimter noe? Ellers er det jo veldig tidlig med 7-8 dpo eventuelt. Når det er sagt, så tester jeg alltid fra 7 dpo selv
Denne slår digital ute på, hurra11 dpo ettermiddag
Vis vedlegget 444518
Takk Jeg fikk første positive 9 dpo tror jeg. Men det var veldig vanskelig å se, så et normalt ikke-besatt menneske ville kanskje ikke lagt merke til den 10 dpo kunne jeg skimte en svak strek.Gratulerer! Forrige svangerskap tok jeg digital 11-12 DPO som viste 1-2 uker! Når fikk du første positive test nå?
Er så vanskelig å la være har alt for dårlig impulskontroll når det kommer til testing!! Synes nemlig også jeg skimter noe, men det gjorde jeg forrige runde også når det ikke klaffet
Idag, 10 dpo
Vis vedlegget 444538
TusentakkÅå, gratulerer