Blir det test i kveld?Ååh takk gruer meg til testen i kveld, får en ultra tidlig digital på døren, som jeg tenkte kanskje å ta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det test i kveld?Ååh takk gruer meg til testen i kveld, får en ultra tidlig digital på døren, som jeg tenkte kanskje å ta
Ja tok en nå, eller toBlir det test i kveld?
Jippi!!! Så glad på dine veine!!! Gratulerer Skal jeg bare sette deg på gravid da?Vis vedlegget 443293
Helt utrolig, kan nesten ikke tro det 9 dpo kveld
Gratulerer!Vis vedlegget 443293
Tuuusen takk!! Ja kan godt det, så kan jeg heller ta meg av den listen hvis noe skulle skje før IKMJippi!!! Så glad på dine veine!!! Gratulerer Skal jeg bare sette deg på gravid da?
«Vår» første gravide her!! Keep ‘em coming!!Tuuusen takk!! Ja kan godt det, så kan jeg heller ta meg av den listen hvis noe skulle skje før IKM
Mulig jeg har helt streksyn, men synes jeg ser noe!!Er ny her inne, har IKM på mandag 9.9. Fikk denne igår, ser egentlig helt blenda ut, men føler jeg ser noe hvis jeg myser HARDT noen andre som ser noe?
Samme her!Mulig jeg har helt streksyn, men synes jeg ser noe!!
Vil du inn på lista?Er ny her inne, har IKM på mandag 9.9. Fikk denne igår, ser egentlig helt blenda ut, men føler jeg ser noe hvis jeg myser HARDT noen andre som ser noe?
Jeg ser noeEr ny her inne, har IKM på mandag 9.9. Fikk denne igår, ser egentlig helt blenda ut, men føler jeg ser noe hvis jeg myser HARDT noen andre som ser noe?
Ja takk hasselnøtt91- 33- B1- PP3 - EL25.8 - IKM9.9Vil du inn på lista?
Gratulerer så masse! Veldig gøy!Vis vedlegget 443293
GRATULERER SÅ MYE!!!Vis vedlegget 443293
Gratulerer så myeVis vedlegget 443293
Gratulerer så masse! Veldig gøy!
Jeg er bare 3 dpo, så avventer testingen litt
GRATULERER SÅ MYE!!!
Tusen takk alle sammen Er så hyggelig at vi kan heie hverandre frem her inne! Nå er jeg fryktlig spent på hvem som får den neste babystrekenGratulerer så mye