Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var slaget tapt for denne omgangen, og jeg setter meg selv på TR
Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste runde (hiv innpå med ananas)Mensen kom 1 dag forsinket her også, da ble det ikke Mai baby heller..
Ja skal absolutt teste ananas neste runde selv om jeg ikke tåler syrlige ting Er på firmatur i Italia under neste el så forhåpentligvis får jeg tak i det uten problemerKrysser fingrene for at det klaffer for dere neste runde (hiv innpå med ananas)
Tusen takkKrysser fingrene for at det klaffer for dere neste runde (hiv innpå med ananas)
Da var slaget tapt for denne omgangen, og jeg setter meg selv på TR
Lykke til på neste pp, kommer til å følge med i smug, håper det klaffer for dere neste gang. Så får dere videreføre ananas trend til neste IKM gruppe dere er iMensen kom 1 dag forsinket her også, da ble det ikke Mai baby heller..
Tusen takk Kipt å ikke få forsette sammen med alle dere flotte damer. Skal aposlutt ta med oss ananasenLykke til på neste pp, kommer til å følge med i smug, håper det klaffer for dere neste gang. Så får dere videreføre ananas trend til neste IKM gruppe dere er i
Fortsatt ingen TR, seks dager forsinket! Og ingen positiv test enda skjønner ingenting. Vanligvis er mensen helt presis, 28 dager syklus..
TR kom 2 dager forsinket