❤️IKM uke 37❤️

Det er jo typ ingen økning i testene? Blir i så ufattelig dårlig humør av dette, skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Klarer bare ikke å la være… sist hadde jeg mye sterkere strek 15 dpo
Jeg synes den siste og tredje sist ser ut til å være fin økning på? :oops: :Heartpink
 
Hjelp blir gal! Disse tre er tatt på samme morgenurin 15dpo, hadde jeg bare tatt clearblue hadde jeg jo ikke vært stressa de to andre er makesure! Erfaring?
Hvilket lotnr står på pakken til make sure? Det er en sinnsykt dårlig batch som er ute nå
 
Det er jo typ ingen økning i testene? Blir i så ufattelig dårlig humør av dette, skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Klarer bare ikke å la være… sist hadde jeg mye sterkere strek 15 dpo
Økning der, hvis du sammenligner 13 med 15 dpo. HCG Øker jo ca annenhver dag :Heartpink
 
Hjelp blir gal! Disse tre er tatt på samme morgenurin 15dpo, hadde jeg bare tatt clearblue hadde jeg jo ikke vært stressa de to andre er makesure! Erfaring?
Skjønner ikke? Det er jo tydelig og fin strek? Hadde ikke brydd meg om makesure testen hvis du føler den er svak. Clear blue er jo mye mer troverdig
 
Det er jo typ ingen økning i testene? Blir i så ufattelig dårlig humør av dette, skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Klarer bare ikke å la være… sist hadde jeg mye sterkere strek 15 dpo
Ingenting å stresse for dette! Ser så fint ut! Egget kan ha festet seg litt senere enn sist.
 
Back
Topp