Takk!Ååh så fantastisk!!! Deilig følelse gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Ååh så fantastisk!!! Deilig følelse gratulerer så mye
Skal eg sette deg på gravid?Takk!
Ja, det kan du godtSkal eg sette deg på gravid?
Så kjekt å se! Gratulerer så myeNy test nå på ettermiddagen, 10dpo. Nå trenger jeg ikke myse for å se streken
Vis vedlegget 443792
Jeg kan kanskje se noe veldig svakt med negativ filter på tlf så spennendeEr jeg blitt gal nå, eller kan det være noe her?10 dpo ettermiddag
(det er lov å si det første )
Vis vedlegget 443804
Se der jaHadde det ikke blitt diskutert hvor dårlige denne runden med MS er, så hadde jeg nok blitt litt bekymra. Hadde mye sterkere strek 17 dpo forrige gang. Men jeg velger å stole på CB digital og prøver å tenke at det er bare dårlig batch nå må jeg bare komme meg til blodprøvedag tirsdag
Vis vedlegget 443813
Vis vedlegget 443815
Fantastisk Jeg hadde også sterkere streker både på babyplan og make sure til nå… men det stiger i hvert fallHadde det ikke blitt diskutert hvor dårlige denne runden med MS er, så hadde jeg nok blitt litt bekymra. Hadde mye sterkere strek 17 dpo forrige gang. Men jeg velger å stole på CB digital og prøver å tenke at det er bare dårlig batch nå må jeg bare komme meg til blodprøvedag tirsdag
Vis vedlegget 443813
Vis vedlegget 443815
Jeg gleder meg like mye til din blodprøve mandag som min egen tirsdagSe der ja
Hurra! Så bra!Hadde det ikke blitt diskutert hvor dårlige denne runden med MS er, så hadde jeg nok blitt litt bekymra. Hadde mye sterkere strek 17 dpo forrige gang. Men jeg velger å stole på CB digital og prøver å tenke at det er bare dårlig batch nå må jeg bare komme meg til blodprøvedag tirsdag
Vis vedlegget 443813
Vis vedlegget 443815
Uff hater de hvite strekene.. Meeen er jo fryktlig dårlig fargestoff i de testene om dagen.. Har du prøvd en annen test?Hvit strek i dag Vis vedlegget 443834
Men altså så bra! Men som du ser på mitt bilde fra makesure vs babyplan så gir ikke de makesure så veldig mye sterk farge.15 dpo, 3+6 og IKM dagen. Jeg har jo de siste 2 dagene forberedt meg på en kommende kjemisk og vært veldig lei meg for det, blitt mange tårer. Men ingen mens enda, plutselig ømme pupper igjen og fortsatt høy hvilepuls. Derfor tok jeg en test nå og den er jo, om ikke veldig sterk, så ihvertfall tydelig og rosa!
Så frøken humørsving holder idag motet oppe igjen Vis vedlegget 443833Vis vedlegget 443838