❤️IKM uke 37❤️

Svak nesten usynlig strek på tidligtest, digital tidligtest er negativ.. Men har mye smerter i det som føltes som vestre eggstokk/området, flere som har opplevd dette?

Er jeg blitt gal nå, eller kan det være noe her?:bag:10 dpo ettermiddag
(det er lov å si det første :hilarious:)
IMG_7443.jpeg

Her er syklusen min det siste halve året, og NÅ skal den begynne å tulle med meg? Har vanligvis syklus på mellom 26-28 dager, nå er jeg på dsg 29.
Tok en test nå i kveld og den var helt blank, og mensen er nå 1-2 dager forsinket.. ‍♀️

Vedlegg

• IMG_8165.png
    IMG_8165.png
    258,5 KB · Visninger: 47
Hadde det ikke blitt diskutert hvor dårlige denne runden med MS er, så hadde jeg nok blitt litt bekymra. Hadde mye sterkere strek 17 dpo forrige gang. Men jeg velger å stole på CB digital og prøver å tenke at det er bare dårlig batch :Heartpink nå må jeg bare komme meg til blodprøvedag tirsdag

IMG_3363.jpeg

IMG_3369.jpeg

Hadde det ikke blitt diskutert hvor dårlige denne runden med MS er, så hadde jeg nok blitt litt bekymra. Hadde mye sterkere strek 17 dpo forrige gang. Men jeg velger å stole på CB digital og prøver å tenke at det er bare dårlig batch :Heartpink nå må jeg bare komme meg til blodprøvedag tirsdag

Vis vedlegget 443813
Vis vedlegget 443815
Fantastisk :talk017 Jeg hadde også sterkere streker både på babyplan og make sure til nå… men det stiger i hvert fall:shy:

Sterk strek i dag :Heartpink 17 dpo( 4+3) babyplan sin t-test. :joyful:

Makesure sine vanlig test er bare skuffende dårlig fargestoff i bilde 3. Vet ikke om jeg gidder å teste ut pakken der.

Vedlegg

• IMG_9108.jpeg
    IMG_9108.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 61
  • IMG_9106.jpeg
    IMG_9106.jpeg
    1 MB · Visninger: 58
  • IMG_9109.jpeg
    IMG_9109.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 59
Last edited:
15 dpo, 3+6 og IKM dagen. Jeg har jo de siste 2 dagene forberedt meg på en kommende kjemisk og vært veldig lei meg for det, blitt mange tårer. Men ingen mens enda, plutselig ømme pupper igjen og fortsatt høy hvilepuls. Derfor tok jeg en test nå og den er jo, om ikke veldig sterk, så ihvertfall tydelig og rosa!
Så frøken humørsving holder idag motet oppe igjen :laughing002
IMG_7191.jpeg
IMG_7192.jpeg

15 dpo, 3+6 og IKM dagen. Jeg har jo de siste 2 dagene forberedt meg på en kommende kjemisk og vært veldig lei meg for det, blitt mange tårer. Men ingen mens enda, plutselig ømme pupper igjen og fortsatt høy hvilepuls. Derfor tok jeg en test nå og den er jo, om ikke veldig sterk, så ihvertfall tydelig og rosa!
Så frøken humørsving holder idag motet oppe igjen :laughing002 Vis vedlegget 443833Vis vedlegget 443838
Men altså så bra! :joyful: Men som du ser på mitt bilde fra makesure vs babyplan så gir ikke de makesure så veldig mye sterk farge. :Heartpink

Back
Topp