Ikke i dag nei, har bare makesure igjen.. håper bare tr kommer snart, for dette er noe drittUff hater de hvite strekene.. Meeen er jo fryktlig dårlig fargestoff i de testene om dagen.. Har du prøvd en annen test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i dag nei, har bare makesure igjen.. håper bare tr kommer snart, for dette er noe drittUff hater de hvite strekene.. Meeen er jo fryktlig dårlig fargestoff i de testene om dagen.. Har du prøvd en annen test?
Skjønner deg godt!! Hvilken dpo er du nå?Ikke i dag nei, har bare makesure igjen.. håper bare tr kommer snart, for dette er noe dritt
11 dpoSkjønner deg godt!! Hvilken dpo er du nå?
Må korrigere meg selv. Jeg er 3+515 dpo, 3+6 og IKM dagen. Jeg har jo de siste 2 dagene forberedt meg på en kommende kjemisk og vært veldig lei meg for det, blitt mange tårer. Men ingen mens enda, plutselig ømme pupper igjen og fortsatt høy hvilepuls. Derfor tok jeg en test nå og den er jo, om ikke veldig sterk, så ihvertfall tydelig og rosa!
Så frøken humørsving holder idag motet oppe igjen Vis vedlegget 443833Vis vedlegget 443838
Ja, jeg har det i bakhodet, og klarer derfor å roe meg betraktelig! Så tusen takk for at du la det ut ogsåMen altså så bra! Men som du ser på mitt bilde fra makesure vs babyplan så gir ikke de makesure så veldig mye sterk farge.
Det er ikke over, før det er over11 dpo
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid
Sterk strek i dag 17 dpo( 4+3) babyplan sin t-test.
Makesure sine vanlig test er bare skuffende dårlig fargestoff i bilde 3. Vet ikke om jeg gidder å teste ut pakken der.
Herregud for en forskjell men så flott test daJeg fikk panikk i kveld og dro på butikken. Fant en gammel batch (også mye omtalt på forumet her som dårlig, men det var den jeg brukte forrige graviditet). Det burde vært ulovlig å ha så stor forskjell på samme urin. Min pakke med 1312032 er i alle fall bare å kaste. Tester med 053 fremover!
Vis vedlegget 443880
La dem begge inn på premom
Vis vedlegget 443881
Helt SYKT faktisk!! Burde sende dette til Make Sure, den batchen er vanvittig dårlig!! Men SÅ glad for deg at det kun var dårlig batchJeg fikk panikk i kveld og dro på butikken. Fant en gammel batch (også mye omtalt på forumet her som dårlig, men det var den jeg brukte forrige graviditet). Det burde vært ulovlig å ha så stor forskjell på samme urin. Min pakke med 1312032 er i alle fall bare å kaste. Tester med 053 fremover!
Vis vedlegget 443880
Vis vedlegget 443881
Sinnsykt! Jeg har nr 033 på slutten bare å kaste den også helt lik som 032Jeg fikk panikk i kveld og dro på butikken. Fant en gammel batch (også mye omtalt på forumet her som dårlig, men det var den jeg brukte forrige graviditet). Det burde vært ulovlig å ha så stor forskjell på samme urin. Min pakke med 1312032 er i alle fall bare å kaste. Tester med 053 fremover!
Vis vedlegget 443880
Vis vedlegget 443881
Jeg har sendt mail for å informere dem. Hadde det vært mitt produkt hadde jeg ønsket en tilbakemelding!Sinnsykt! Jeg har nr 033 på slutten bare å kaste den også helt lik som 032
Wow!!! For en forskjell jeg skal teste med 053 neste gang jeg tester! Har begge i hus. Men så fantastisk strek du fikk i kveld!Jeg fikk panikk i kveld og dro på butikken. Fant en gammel batch (også mye omtalt på forumet her som dårlig, men det var den jeg brukte forrige graviditet). Det burde vært ulovlig å ha så stor forskjell på samme urin. Min pakke med 1312032 er i alle fall bare å kaste. Tester med 053 fremover!
Vis vedlegget 443880
Vis vedlegget 443881
Å fy søren!! Håper virkelig du sender Mail til make sure, det der er ikke greit (så nå at du hadde gjort det). Jeg har også mailet med make sure og sagt i fraJeg fikk panikk i kveld og dro på butikken. Fant en gammel batch (også mye omtalt på forumet her som dårlig, men det var den jeg brukte forrige graviditet). Det burde vært ulovlig å ha så stor forskjell på samme urin. Min pakke med 1312032 er i alle fall bare å kaste. Tester med 053 fremover!
Vis vedlegget 443880
Vis vedlegget 443881
Jeg synes jo denne økningen ser kjente fin ut jeg da, hvor mange dpo er du?Det er jo typ ingen økning i testene? Blir i så ufattelig dårlig humør av dette, skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Klarer bare ikke å la være… sist hadde jeg mye sterkere strek 15 dpo