❤️IKM uke 37❤️

Hei! Jeg har de siste dagene brukt Metode / Apotek 1 sine tidligtester. Idag syns jeg at jeg sååååvidt kunne skimte anntydning til en strek, men ikke nokk til å få bilder av.. Tenkte derfor å kanskje prøve en annen type tidlig test, hvilke syns dere er best?

Jeg står egentlig på IKM idag, men tror kanskje jeg regnet litt feil og ikke har IKM før på søndag
 
10 dpo i dag, og streken er bittelitt sterkere :Heartbigred vanskelig å få bilde av den... 9 dpo nederst, 10 dpo øverst.
20240911_105242.jpg
 
Hei! Jeg har de siste dagene brukt Metode / Apotek 1 sine tidligtester. Idag syns jeg at jeg sååååvidt kunne skimte anntydning til en strek, men ikke nokk til å få bilder av.. Tenkte derfor å kanskje prøve en annen type tidlig test, hvilke syns dere er best?

Jeg står egentlig på IKM idag, men tror kanskje jeg regnet litt feil og ikke har IKM før på søndag
Jeg fikk positiv på Make sure sin vanlige test før metode tidlig slo ut! Men det var på en god batch med make sure, den pakken jeg jobber med nå er kjempedårlig :arghh:

Edit: lagt ved bilde nå av tester tatt på samme urin. Makesure 25 nederst, metode10 øverst
IMG_3316.jpeg
 
Last edited:
Hei! Jeg har de siste dagene brukt Metode / Apotek 1 sine tidligtester. Idag syns jeg at jeg sååååvidt kunne skimte anntydning til en strek, men ikke nokk til å få bilder av.. Tenkte derfor å kanskje prøve en annen type tidlig test, hvilke syns dere er best?

Jeg står egentlig på IKM idag, men tror kanskje jeg regnet litt feil og ikke har IKM før på søndag
Jeg fikk pos test 8 dpo med makesure tidlig test, kan kjøpes her ;

 
Back
Topp