❤️IKM uke 37❤️

Vet ikke jeg jenter… :( synes nederste strimmel (idag 13 dpo kveldsurin) er like svak som 11 morgenurin. KAN være pga jeg kun har testet på morgenurin tidligere, men jeg har en uggen følelse… Håper den viser seg å ikke stemme. :arghh:
Vis vedlegget 443732
Føler sånn med deg, det er ikke godt å sitte med de tankene og følelsene du gjør nå :Heartred Men - som du sier tester du jo på kveldsurin her og ikke morgenurin, så dette slaget er absolutt ikke tapt! Prøv å slappe av i kveld, og så tester du på nytt i morgen tidlig. Stor klem:Heartred
 
Kveld og morgen urin kan ikke sammenlignes. Jeg får alltid sterkere på morgen enn kveld :Heartpink kjenner du noe smerter?
Jeg skal teste imorgen tidlig. Men dette minner meg sååå mye om min kjemiske i juli :( har ingen smerter, annet enn litt mensmurring som jeg har hatt litt av og på ca 1 uke. Det blir en lang natt det her. Men, får ikke gjort noe fra eller til… kryss fingrene for spiren min dere :Heartpink
 
Jeg skal teste imorgen tidlig. Men dette minner meg sååå mye om min kjemiske i juli :( har ingen smerter, annet enn litt mensmurring som jeg har hatt litt av og på ca 1 uke. Det blir en lang natt det her. Men, får ikke gjort noe fra eller til… kryss fingrene for spiren min dere :Heartpink
Vi krysser alt vi har for at morgentest i morgen viser sterk strek :Heartpink :Heartpink
 
Jeg skal teste imorgen tidlig. Men dette minner meg sååå mye om min kjemiske i juli :( har ingen smerter, annet enn litt mensmurring som jeg har hatt litt av og på ca 1 uke. Det blir en lang natt det her. Men, får ikke gjort noe fra eller til… kryss fingrene for spiren min dere :Heartpink
Vet ikke om dette er betryggende men skal si deg en ting, jeg fikk nye tester i posten i kveld så tok en test nå med makesure på kvelds urin.. Unnskyld meg for en dritt test :hilarious: for en svak strek jeg fikk. Fikk til og med utslag 2-3 uker på digital i dag. Stoler mer på den enn denne teite makesure testen.. Ser jo så vidt streken... Ref bilde, håper du får sove litt bedre ved å se at disse makesure testene ikke er helt til å stole på:Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_9089.jpeg
    IMG_9089.jpeg
    862,6 KB · Visninger: 17
Vet ikke om dette er betryggende men skal si deg en ting, jeg fikk nye tester i posten i kveld så tok en test nå med makesure på kvelds urin.. Unnskyld meg for en dritt test :hilarious: for en svak strek jeg fikk. Fikk til og med utslag 2-3 uker på digital i dag. Stoler mer på den enn denne teite makesure testen.. Ser jo så vidt streken... Ref bilde, håper du får sove litt bedre ved å se at disse makesure testene ikke er helt til å stole på:Heartpink
Oi o_O så dårlig! Det hjelper litt, takk som deler :Heartpink er mer magefølelsen min som jeg bruker som forsvarsmekanisme nå..
 
Back
Topp