❤️IKM uke 37❤️

Vet ikke jeg jenter… :( synes nederste strimmel (idag 13 dpo kveldsurin) er like svak som 11 morgenurin. KAN være pga jeg kun har testet på morgenurin tidligere, men jeg har en uggen følelse… Håper den viser seg å ikke stemme. :arghh:
Vis vedlegget 443732
Føler sånn med deg, det er ikke godt å sitte med de tankene og følelsene du gjør nå :Heartred Men - som du sier tester du jo på kveldsurin her og ikke morgenurin, så dette slaget er absolutt ikke tapt! Prøv å slappe av i kveld, og så tester du på nytt i morgen tidlig. Stor klem:Heartred

Kveld og morgen urin kan ikke sammenlignes. Jeg får alltid sterkere på morgen enn kveld :Heartpink kjenner du noe smerter?
Jeg skal teste imorgen tidlig. Men dette minner meg sååå mye om min kjemiske i juli :( har ingen smerter, annet enn litt mensmurring som jeg har hatt litt av og på ca 1 uke. Det blir en lang natt det her. Men, får ikke gjort noe fra eller til… kryss fingrene for spiren min dere :Heartpink

Jeg skal teste imorgen tidlig. Men dette minner meg sååå mye om min kjemiske i juli :( har ingen smerter, annet enn litt mensmurring som jeg har hatt litt av og på ca 1 uke. Det blir en lang natt det her. Men, får ikke gjort noe fra eller til… kryss fingrene for spiren min dere :Heartpink
Vi krysser alt vi har for at morgentest i morgen viser sterk strek :Heartpink :Heartpink

Vet ikke om dette er betryggende men skal si deg en ting, jeg fikk nye tester i posten i kveld så tok en test nå med makesure på kvelds urin.. Unnskyld meg for en dritt test :hilarious: for en svak strek jeg fikk. Fikk til og med utslag 2-3 uker på digital i dag. Stoler mer på den enn denne teite makesure testen.. Ser jo så vidt streken... Ref bilde, håper du får sove litt bedre ved å se at disse makesure testene ikke er helt til å stole på:Heartpink

Vedlegg

• IMG_9089.jpeg
    IMG_9089.jpeg
    862,6 KB · Visninger: 95
Vet ikke om dette er betryggende men skal si deg en ting, jeg fikk nye tester i posten i kveld så tok en test nå med makesure på kvelds urin.. Unnskyld meg for en dritt test :hilarious: for en svak strek jeg fikk. Fikk til og med utslag 2-3 uker på digital i dag. Stoler mer på den enn denne teite makesure testen.. Ser jo så vidt streken... Ref bilde, håper du får sove litt bedre ved å se at disse makesure testene ikke er helt til å stole på:Heartpink
Oi o_O så dårlig! Det hjelper litt, takk som deler :Heartpink er mer magefølelsen min som jeg bruker som forsvarsmekanisme nå..

Her kommer oppdatering på morgenurin 14 dpo. Jeg synes ikke testene ser særlig lovende ut. Ingen stigning, kanskje til og med svakere? Begynner å miste håpet. På en annen side er puppene ømme igjen idag, har hatt dårlig nattesøvn, og hvilepulsen fortsatt høyere enn vanlig. Alle gravidsymptom hos meg. Tanker? :banghead:
IMG_7178.jpeg

Begynner å stresse selv:arghh: ingen stigning de siste dagene, hjelp

Vedlegg

• IMG_2979.jpeg
    IMG_2979.jpeg
    928,7 KB · Visninger: 76
Her kommer oppdatering på morgenurin 14 dpo. Jeg synes ikke testene ser særlig lovende ut. Ingen stigning, kanskje til og med svakere? Begynner å miste håpet. På en annen side er puppene ømme igjen idag, har hatt dårlig nattesøvn, og hvilepulsen fortsatt høyere enn vanlig. Alle gravidsymptom hos meg. Tanker? :banghead:
Vis vedlegget 443750
Begynner å stresse selv:arghh: ingen stigning de siste dagene, hjelp
Nå må vi ikke stresse jenter, disse stripsene er ikke ment til å måle noe stigning, da man kan ha forskjellig konsentrert urin på morningen forskjellig mengde fargestoff i testene. Jeg har troa! Ikke noe panikk før blødning :love7 Når skal du ta digital igjen polly? Og emfi du fikk jo 2-3 på digitale i går? Det er jo stigning!!

Nå må vi ikke stresse jenter, disse stripsene er ikke ment til å måle noe stigning, da man kan ha forskjellig konsentrert urin på morningen forskjellig mengde fargestoff i testene. Jeg har troa! Ikke noe panikk før blødning :love7 Når skal du ta digital igjen polly? Og emfi du fikk jo 2-3 på digitale i går? Det er jo stigning!!
Åh ja, burde bare holdt meg til å teste med digital… så hadde jeg sluppet dette stresset

Hadde jeg bare hatt make sure-testene hadde jeg blitt bekymret selv, men tidligtestene fra metode viser i alle fall god stigning fra 14 til 16 dpo :Heartpink
IMG_3350.jpeg

Blir gal av tester etter å hatt kjemisk mange ganger tidligere før jeg fikk en gutt i 2018, nå er jeg sikker på det er kjemisk igjen og har ikke trua:confused:
Den med 2 tester er 11 dpo morgen øverst og 12 dpo kveld og den alene er idag 13 dpo morgen.
Ønsker noen positive erfaringer:anyone

Vedlegg

• 20240910_180034.jpg
    20240910_180034.jpg
    1,5 MB · Visninger: 46
  • 20240911_073015.jpg
    20240911_073015.jpg
    1,4 MB · Visninger: 43
Jeg har bestemt meg for å ikke teste strimler og bare ta digital med ukesindikator med litt tid mellom! Tror ikke det er sunt for meg å stresse med dette hver dag. Merker det stjeler gleden. Gravid er gravid helt til det er over, og jeg orker ikke gå rundt å forberede meg på det verste. Hatt SA to ganger så umulig å ikke bli redd og overtenke. Men må prøve:happy:

Første dag jeg ikke klarer å drikke kaffe i dag!:sour: Og jeg eeelsker kaffe. Brekker meg av frokosten. Så tar det som en god «stigning» i seg selv:gen014 3+5 i dag.

Jeg har bestemt meg for å ikke teste strimler og bare ta digital med ukesindikator med litt tid mellom! Tror ikke det er sunt for meg å stresse med dette hver dag. Merker det stjeler gleden. Gravid er gravid helt til det er over, og jeg orker ikke gå rundt å forberede meg på det verste. Hatt SA to ganger så umulig å ikke bli redd og overtenke. Men må prøve:happy:

Første dag jeg ikke klarer å drikke kaffe i dag!:sour: Og jeg eeelsker kaffe. Brekker meg av frokosten. Så tar det som en god «stigning» i seg selv:gen014 3+5 i dag.
Her er de jeg har tatt frem til nå. 8-12 dpo
IMG_3119.jpeg

Jeg gjør egentlig denne testing litt for gøy med strimler. Den jeg stoler på er digital clear blue. Så er den som er viktig for meg :Heartpink . Har funnet ut at jeg likte veldig godt makesure sine tidlig tester for å oppdage strek, men ikke like godt for å måle stigning. De har ikke like mye farge som babyplan selvom babyplan slo ut senere. Jeg tok min siste tidlig test med sensitivitet på 10 ml/u fra makesure for å sammenligne med den vanlige på 25 ml/u sensitivitet og ser at begge er like sterke. Så det gir en flott indikasjon på at fargestoffet i denne testen er sparsom, men er mer sensitiv enn kanskje andre.( Første bilde)
Så synes jeg babyplan tidlig test har jeg en fin stigning. Har fortsatt en del symptomer og føler meg gravid, så jeg er ikke beskymret sånn sett før jeg eventuelt får en blødning. ( Kommer til å teste til jeg har brukt å opp strimlene på 10pk så spennende å se om makesure blir noe sterkere ) :hilarious: ønsker alle en fin dag :Heartpink:joyful:

Vedlegg

• IMG_9092.jpeg
    IMG_9092.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 55
  • IMG_9093.jpeg
    IMG_9093.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56

Det synes jeg høres som en god ide:Heartpink uansett er ikke de makesure testene helt til å stole på, da de inneholder ganske lite fargestoff( min mening)

Haha kaffe ja, kanskje like så greit at den smaker pyton. Har begynt med koffein fri te her som jeg koser meg med :joyful::Heartpink

Blir gal av tester etter å hatt kjemisk mange ganger tidligere før jeg fikk en gutt i 2018, nå er jeg sikker på det er kjemisk igjen og har ikke trua:confused:
Den med 2 tester er 11 dpo morgen øverst og 12 dpo kveld og den alene er idag 13 dpo morgen.
Ønsker noen positive erfaringer:anyone
Har du tatt digital? Ser ut som du tester sterkere på kveld... Kanskje ta en ny test i kveld å bare sammenligne morgen med morgen og kveld mot kveld.

Har du tatt digital? Ser ut som du tester sterkere på kveld... Kanskje ta en ny test i kveld å bare sammenligne morgen med morgen og kveld mot kveld.
Nei ikke tatt digital for er er jeg forsåvidt sikker på jeg hadde fått gravid 1-2 men det har jeg også fått på tidligere kjemisk. Derfor jeg helst tar disse for å se styrken. Men man får vel bare vente å se.

Back
Topp