❤️IKM uke 37❤️

Er ca. 9 dpo. Fikk positiv el test 30.august. Ikke prøvd digital, da jeg ikke har giddet å kjøpe det enda :smiley-ashamed008
Jeg tror du kan stole på de vanlige testene du har fått! Ser jo veldig positiv ut. Jeg fikk også positiv clearblue digital ultra early 9 dpo! Ville kjøpt det så får du det svart på hvitt! Tror den slår ut med de strekene du har :gen014
 
Helt enig! Kjempe koslig gruppe å være en del av! Så håper jeg så mange som mulig kommer over i mai termin gruppen :happy::Heartpink
Er jeg og du like langt? 4+1 idag? :love017
 
Haha dør av latter :hilarious: det morsomme er at rykte sprer seg, så ser at de som er IKM gruppene etter oss snakker om å spise ananas i dpo land :joyful::Heartpink Vi har skapt en trend :hungry::joyful: kommer til å være mangel på fersk ananas i butikkene :hilarious:
Haha! *sniker fra uke 39*

Jeg har akkurat fått med meg denne ananas-trenden, 1 DPO i dag, og jeg løper land og strand rundt i matbutikkene etter fersk ananas, men det er tomt over alt!?:laughing001 Er vi virkelig blitt så mange desperate ananas-spisende kvinnfolk allerede?:hilarious:
 
Haha! *sniker fra uke 39*

Jeg har akkurat fått med meg denne ananas-trenden, 1 DPO i dag, og jeg løper land og strand rundt i matbutikkene etter fersk ananas, men det er tomt over alt!?:laughing001 Er vi virkelig blitt så mange desperate ananas-spisende kvinnfolk allerede?:hilarious:
Hahah nå ler jeg godt :hilarious::happy093
 
Jeg føler meg så sikker på at det har klaffa denne pp, så jeg sprakk nettopp og tok en test, 9dpo. Det dukket opp en übersvak strek! Klarer ikke få den på bilde. Ny test i morgen!
20240910_140700.jpg
 
Da har TR meldt sin ankomst - ikke overraskende riktignok, ettersom vi ikke har lagt noen aksjer :hilarious:
Meeen dvs at jeg hadde en syklus på 27 dager denne gangen, og en lutealfase på kun 6 dager - mot 8 på forrige syklus…

Kjenner jeg stresser litt over at lutealfasen ikke ble lenger denne gangen. Håper sååå den har blitt lengre når vi starter prøving i november/desember.
Men det er jo typ bare to sykluser igjen til vi er i november :nailbiting:

Det er nok pga amming, men jeg vil virkelig ikke slutte å amme… håper poden trapper selv ned ila de neste to/tre månedene. :shy:
 
Da har TR meldt sin ankomst - ikke overraskende riktignok, ettersom vi ikke har lagt noen aksjer :hilarious:
Meeen dvs at jeg hadde en syklus på 27 dager denne gangen, og en lutealfase på kun 6 dager - mot 8 på forrige syklus…

Kjenner jeg stresser litt over at lutealfasen ikke ble lenger denne gangen. Håper sååå den har blitt lengre når vi starter prøving i november/desember.
Men det er jo typ bare to sykluser igjen til vi er i november :nailbiting:

Det er nok pga amming, men jeg vil virkelig ikke slutte å amme… håper poden trapper selv ned ila de neste to/tre månedene. :shy:
Masse lykke til, håper det stabiliserer seg :Heartpink jeg ammer også, har veldig ustabile sykluser men ble gravid nå. :Heartpink
 
Masse lykke til, håper det stabiliserer seg :Heartpink jeg ammer også, har veldig ustabile sykluser men ble gravid nå. :Heartpink
Gratulerer så mye med graviditeten :love7

Hadde du også korte lutealfasen frem til nå? Er det lenge siden forrige graviditet?
 
Gratulerer så mye med graviditeten :love7

Hadde du også korte lutealfasen frem til nå? Er det lenge siden forrige graviditet?
Tusen takk :HeartpinkHar vel egentlig alltid hatt 13-14 dager lutefase, men når El treffer kan svinge fra 1-2 uker. Forrige barn ble født oktober 2022 :Heartpink skal nevnes at jeg fikk tilbake mensen 8 uker etter fødsel selv med full amming...:dead:
 
Back
Topp