Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeTenkte tors eller fred har alltid fått sent positiv,så er egt for tidlig det også. Men gir det en sjans siden jeg er bedt i bursdagsfest i helgen.
HurraWoho! Da fikk jeg 2-3 uker på digital 15 dpo( 4+1) sååå lettet og glad Vis vedlegget 443668
Fortsatt gode sjanser!! Håper det dukker opp en strek i morgen er det babyplan med sensitivitet på 25ml/u?God morgen damer!
Dpo 9 her, og nok en blendahvit testVis vedlegget 443662
Takk Det er den normale babyplan testene, men mener jeg leste at den tidlige ikke var så sensitiv?Fortsatt gode sjanser!! Håper det dukker opp en strek i morgen er det babyplan med sensitivitet på 25ml/u?
Søren Er dette en sånn typisk lurestrek?W001312032 mener jeg. Flere har opplevd veldig svake streker på dem!
Det der må da være baby strekSøren Er dette en sånn typisk lurestrek? Vis vedlegget 443688
Mine erfaringer med de dårligere testene er bare at de er svake! Jeg har ingen erfaring med lurestrek, så her ville jeg også gjett babystrekSøren Er dette en sånn typisk lurestrek? Vis vedlegget 443688
Jeg har fått både lurestreker og veldig svak positive make sure, jeg vil si dette er baby strekSøren Er dette en sånn typisk lurestrek? Vis vedlegget 443688
Ikke vits å teste med tidlig nei der er makesure sine tidlig tester bedreTakk Det er den normale babyplan testene, men mener jeg leste at den tidlige ikke var så sensitiv?
Ser ut som en tidlig babystrek så kommer det viktigste spørsmålet.. Har du spist ananas i dpo land?Søren Er dette en sånn typisk lurestrek? Vis vedlegget 443688
Hahaha Nei dessverre! Men hvis det feiler denne runden, så skal jeg love deg det blir ananas-Party neste ppSer ut som en tidlig babystrek så kommer det viktigste spørsmålet.. Har du spist ananas i dpo land?
Hahah, det blir fryktlig spennende å se hvordan streken utvikler seg, skal du ta flere tester i dag?Hahaha Nei dessverre! Men hvis det feiler denne runden, så skal jeg love deg det blir ananas-Party neste pp
Haha dør av latter det morsomme er at rykte sprer seg, så ser at de som er IKM gruppene etter oss snakker om å spise ananas i dpo land Vi har skapt en trend kommer til å være mangel på fersk ananas i butikkeneDenne gruppa kommer for alltid til å være kjent som ananasgruppa!
Jeg spiste aldri ananas, men storkoser meg med å se trenden utvikle seg! Jeg var en del av "vi som ikke kan tisse på fire timer"-gruppa her, jegHaha dør av latter det morsomme er at rykte sprer seg, så ser at de som er IKM gruppene etter oss snakker om å spise ananas i dpo land Vi har skapt en trend