12 dpo idag og fikk denne svake streken. Noen som har så svak på 12 dpo og fortsatt hvert gravid?
Hatt mange kjemiske tidligere i 2018
Alt er mulig! Spes hvis det ikke er ivf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 dpo idag og fikk denne svake streken. Noen som har så svak på 12 dpo og fortsatt hvert gravid?
Hatt mange kjemiske tidligere i 2018
Noen som har brukt baby plan tidlig og vanlig baby plan? Den øverste er tidlig test med følsomhet på 10, og tatt på morgenurin i dag. De to nederste er tatt på samme urin på formiddagen og er vanlige tester med følsomhet på 25. Hvorfor slår ikke tidlig testen ut når de to andre gjør det? Kan jeg stole på dette i det hele tatt da? Vis vedlegget 443616
Oi! Men altså, hva skjer med strimler om dagen. Jeg også fikk jo veldig rare utslag forrige syklus og var ikke gravid.
Kan man egentlig stole på en test som er ihelredigert og var brukt i dag tidlig (ca 8 timer siden)? Hahah
Vis vedlegget 443637
Orginal;
Vis vedlegget 443639
Er den mindre sensitiv når den ligger etter 5 min? Er det derfor man ikke skal sjekke da?
Den er good Litt desperat her! HahaJeg har opplevd på både babyplan og make sure å få positiv lenge etter fristen og ikke vært gravid, så ville ikke stolt på den.
Den er good Litt desperat her! Haha
Åå, så kipt! Takk for tips, da gjør jeg ikke det!Hehe skjønner deg godt, har alltid spart på strimlene og sammenlignet når tørre etc. etter sistgang med flere falske positive (selv innen fristen) så kommer jeg ikke til å gjøre det igjen
Tror jeg skal teste i morgen, så ringe klinikken hvis testen ser ok ut i morgen. Bare for å spørre om jeg bare må vente på at dette skal gå galt, eller om det er noe jeg kan gjøreJeg synes da ikke det ser så verst ut den stigningen der? Vanskelig situasjon du er i da. HCG blodprøve vil jo strengt tatt gi mye mer indikasjon enn de strimlene, samtidig så har jo du opplevd før at det kan gå galt da også. Kanskje legge helt bort testing? Skjønner det er umulig altså.
Nei, tenkte å holde meg en stund til. Sist jeg var gravid testa jeg negativt 12 dpo, det blir mange blanke tester og mye skuffelse av det... du da?Er også 8 dpo og er veldig øm i puppene. Har du startet testingen?
I min forrige graviditet blødde jeg daglig og ganske mye de 15 første ukene uten att noe var galt. Jeg mistet I uke 17, men blødningene hadde ikke noe med det å gjøre.Jeg kjenner bare igjen dette så godt fra forrige gang... Vet ikke om man kan ringe klinikken og spørre? Er det noe kroppen min ikke skjønner siden jeg blør uansett om hcg stiger?
Tro om en gynekologisk undersøkelse vil gi noe mer svar ang hvor blødningen kommer fra! Jeg håper jo at det er slimhinner etc, men innerst inne "vet" jeg at jeg kommer til å miste. Og forbereder meg mentalt på det.
Gratulerer såå mye!! Setter deg opp på lista!Kan melde at enda en som spiste ananas etter EL har fått positiv test Håper spiren klamrer seg fast!
Såå gøy! Hvor mange er det nå som har blitt gravide og spist ananas?Kan melde at enda en som spiste ananas etter EL har fått positiv test Håper spiren klamrer seg fast!
Alle på gravid, borsett fra Nummer3<3 tror jeg?Såå gøy! Hvor mange er det nå som har blitt gravide og spist ananas?
Takk! 10dpo i dag! Tenker jeg blir hengende her litt til. Mistet i forrige pp, så har litt vanskelig for å tro at det skal gå denne gangen.Gratulerer såå mye!! Setter deg opp på lista!
Hvor mange dpo er du?
Haha, det er helt vilt!Alle på gravid, borsett fra Nummer3<3 tror jeg?