❤️IKM uke 37❤️

Noen som har brukt baby plan tidlig og vanlig baby plan? Den øverste er tidlig test med følsomhet på 10, og tatt på morgenurin i dag. De to nederste er tatt på samme urin på formiddagen og er vanlige tester med følsomhet på 25. Hvorfor slår ikke tidlig testen ut når de to andre gjør det? Kan jeg stole på dette i det hele tatt da? Vis vedlegget 443616

Assa, jeg fikk alle disse på samme urin og var ikke gravid. Blenda hvite strimler 3 timer før og 3 timer senere :(

Vedlegg

• IMG_3671.jpeg
    IMG_3671.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 101
  • IMG_3670.jpeg
    IMG_3670.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 100
  • IMG_3669.jpeg
    IMG_3669.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 102
Kan man egentlig stole på en test som er ihelredigert og var brukt i dag tidlig (ca 8 timer siden)? Hahah:hilarious:
IMG_7371.jpeg
Orginal;
IMG_7372.jpeg

Er den mindre sensitiv når den ligger etter 5 min? Er det derfor man ikke skal sjekke da?

Hehe skjønner deg godt, har alltid spart på strimlene og sammenlignet når tørre etc. etter sistgang med flere falske positive (selv innen fristen) så kommer jeg ikke til å gjøre det igjen :(
Åå, så kipt! Takk for tips, da gjør jeg ikke det!

Jeg synes da ikke det ser så verst ut den stigningen der? Vanskelig situasjon du er i da. HCG blodprøve vil jo strengt tatt gi mye mer indikasjon enn de strimlene, samtidig så har jo du opplevd før at det kan gå galt da også. Kanskje legge helt bort testing? Skjønner det er umulig altså.
Tror jeg skal teste i morgen, så ringe klinikken hvis testen ser ok ut i morgen. Bare for å spørre om jeg bare må vente på at dette skal gå galt, eller om det er noe jeg kan gjøre :Heartred

Jeg kjenner bare igjen dette så godt fra forrige gang... Vet ikke om man kan ringe klinikken og spørre? Er det noe kroppen min ikke skjønner siden jeg blør uansett om hcg stiger?

Tro om en gynekologisk undersøkelse vil gi noe mer svar ang hvor blødningen kommer fra! Jeg håper jo at det er slimhinner etc, men innerst inne "vet" jeg at jeg kommer til å miste. Og forbereder meg mentalt på det.
I min forrige graviditet blødde jeg daglig og ganske mye de 15 første ukene uten att noe var galt. Jeg mistet I uke 17, men blødningene hadde ikke noe med det å gjøre.

De hadde ingen tester med annet LOT nr enn de som er drit dårlige på meny, gøy :D

Sniker litt jeg... altså, ananas oppskrift takk!! :hilarious: :hilarious:
Jeg har spist ananas tidligere og i forrige pp dobblet jeg inntaket (2 ananaser) da ble det en kjemisk. nå er jeg 1-2 dpo og har begynt å spise ananas igjen , kanskje jeg skal tripple inntaket denne gangen? :hilarious:

Gratulerer så mye alle dere gravide, kjekt å følge med her :love017

Back
Topp