❤️IKM uke 37❤️

Babyplan ser jo veldig bra ut! :joyful:Jeg orker ikke å kjøpe flere tester:hilarious: bruker bare opp de gamle jeg hadde fra pp. Nå har jeg bare 3 digitale igjen, så spørs bare når det blir riktig å ta de :wacky:
Trekker tilbake det svaret... Da jeg nå har bestilt meg de vanlige graviditet testene fra makesure :hilarious: jaja er jo litt gøy å få strek da :wacky:
 
12 dpo idag og fikk denne svake streken. Noen som har så svak på 12 dpo og fortsatt hvert gravid?

Hatt mange kjemiske tidligere i 2018
 

Vedlegg

  • 20240909_103744.jpg
    20240909_103744.jpg
    2,6 MB · Visninger: 21
Noen som har brukt baby plan tidlig og vanlig baby plan? Den øverste er tidlig test med følsomhet på 10, og tatt på morgenurin i dag. De to nederste er tatt på samme urin på formiddagen og er vanlige tester med følsomhet på 25. Hvorfor slår ikke tidlig testen ut når de to andre gjør det? Kan jeg stole på dette i det hele tatt da?
IMG_1429.jpeg
 
Noen som har brukt baby plan tidlig og vanlig baby plan? Den øverste er tidlig test med følsomhet på 10, og tatt på morgenurin i dag. De to nederste er tatt på samme urin på formiddagen og er vanlige tester med følsomhet på 25. Hvorfor slår ikke tidlig testen ut når de to andre gjør det? Kan jeg stole på dette i det hele tatt da? Vis vedlegget 443616
De tidlig testene slår veldig sent ut, mine begynte ikke å slå ut før 13-14 dpo var sinnsykt svak strek 10 dpo. Hvor digital slo ut 1-2 uker. Så hadde ikke stolt på tidlig testen, burde kalles etter ikm test istedefor :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_9038.jpeg
    IMG_9038.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 15
De tidlig testene slår veldig sent ut, mine begynte ikke å slå ut før 13-14 dpo var sinnsykt svak strek 10 dpo. Hvor digital slo ut 1-2 uker. Så hadde ikke stolt på tidlig testen, burde kalles etter ikm test istedefor :hilarious:
Godt å høre, da kan jeg kanskje stole på de vanlige da! Men ja, fryktelig tullete år de tidlig testene til og med koster mer…
 
Er det noen som har fått symptomer?

Her har det murret godt de siste par dagene, er 8 dpo. Kjenner jeg har litt troa.
 
Back
Topp