❤️IKM uke 37❤️

Klarte ikke å vente med test til i morgen :hilarious: 7 dpo og kan ikke se noen som helst, men håper det kommer :hello2
IMG_7350.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_2877.png
    IMG_2877.png
    2,5 MB · Visninger: 51
Last edited:
Huff ja.. har blitt litt penger på både eggløsningstester og graviditetstester :angelic:


Prøver på torsdag, da er jeg 4+0:woot: Legger ved et bilde av når digitaltestene viste de ulike ukene sist❤️ du da?
Tenkte jeg skal prøve en i morgen da er jeg 4+0 haha men gruer meg :hilarious: fikk 1-2 uker (3+3) 10 dpo, så kan være innafor ellers trenger den en dag eller to før det blir 2-3 uker
 
Tenkte jeg skal prøve en i morgen da er jeg 4+0 haha men gruer meg :hilarious: fikk 1-2 uker (3+3) 10 dpo, så kan være innafor ellers trenger den en dag eller to før det blir 2-3 uker
Åh, så gøy!! Gleder meg til å se i morgen, synes det er så spennende å følge med på dere❤️
 
IMG_3337.jpeg

Dette kan da ikke gå veien? Synes jeg har svak stigning. De to nederste testene er fra annen batch enn de over. Jeg har hatt blødninger i to dager, ingenting friskt, men vises godt rosa/brunt. Har også mistet det ene symptomet mitt (våkner grytidlig).

Får bare følge med til 17. Sept når jeg har blodprøvedato. Jeg orker ikke bryte ned på kontoret til fastlegen igjen. Sist gang jeg mista var hcg perfekt frem til selve dagen jeg mista, så det betrygger meg lite å ta målinger. Tips til å gå tida til å fly mottas med takk! :Heartpink
 
Vis vedlegget 443577
Dette kan da ikke gå veien? Synes jeg har svak stigning. De to nederste testene er fra annen batch enn de over. Jeg har hatt blødninger i to dager, ingenting friskt, men vises godt rosa/brunt. Har også mistet det ene symptomet mitt (våkner grytidlig).

Får bare følge med til 17. Sept når jeg har blodprøvedato. Jeg orker ikke bryte ned på kontoret til fastlegen igjen. Sist gang jeg mista var hcg perfekt frem til selve dagen jeg mista, så det betrygger meg lite å ta målinger. Tips til å gå tida til å fly mottas med takk! :Heartpink
Dobler den ikke seg ca annenhver dag?
 
Vis vedlegget 443577
Dette kan da ikke gå veien? Synes jeg har svak stigning. De to nederste testene er fra annen batch enn de over. Jeg har hatt blødninger i to dager, ingenting friskt, men vises godt rosa/brunt. Har også mistet det ene symptomet mitt (våkner grytidlig).

Får bare følge med til 17. Sept når jeg har blodprøvedato. Jeg orker ikke bryte ned på kontoret til fastlegen igjen. Sist gang jeg mista var hcg perfekt frem til selve dagen jeg mista, så det betrygger meg lite å ta målinger. Tips til å gå tida til å fly mottas med takk! :Heartpink
Ikke gi opp enda! :Heartred Hold ut litt til, så krysser vi fingrene sammen med deg!

For å få tiden til å gå, så har jeg ganske god erfaring (studert i 9 år) :hilarious:og det er å spille HayDay på telefonen, eller male i huset :brb::happy jeg har akkurta begynt å male frontene på kjøkkenet, og det tar sååå lang tid, pussing- grunning- maling- maling- maling og vipps så er 17.september der:hello2
 
Back
Topp