Gratulerer!!Da var det gjort!! Han tror på meg nå
Da var det bare å håpe at den blir værendeVis vedlegget 443544
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Da var det gjort!! Han tror på meg nå
Hurra og gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?Da var det gjort!! Han tror på meg nå
Takk det kan du gjøre! Sååå rar følelseHurra og gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Synes jeg ser noe, har visst kronisk streksyn Gleder meg til å se i morgen!Klarte ikke å vente med test til i morgen 7 dpo og kan ikke se noen som helst, men håper det kommer
Vis vedlegget 443558
Haha! Blir fort dyrt det ja Såå fin strek!!10 dpo vanlig test, tatt nå på kvelden. Fra nå skal jeg ikke teste mer enn på morgenen. Ryker fort graviditetstester når man tester 3-4 ganger om dagen, ny hobby
Synes jeg kan kanskje se noe herKlarte ikke å vente med test til i morgen 7 dpo og kan ikke se noen som helst, men håper det kommer
Vis vedlegget 443558
Når skal du ta ny digital?10 dpo vanlig test, tatt nå på kvelden. Fra nå skal jeg ikke teste mer enn på morgenen. Ryker fort graviditetstester når man tester 3-4 ganger om dagen, ny hobby
Huff ja.. har blitt litt penger på både eggløsningstester og graviditetstesterHaha! Blir fort dyrt det ja Såå fin strek!!
Prøver på torsdag, da er jeg 4+0 Legger ved et bilde av når digitaltestene viste de ulike ukene sist du da?Når skal du ta ny digital?
Tenkte jeg skal prøve en i morgen da er jeg 4+0 haha men gruer meg fikk 1-2 uker (3+3) 10 dpo, så kan være innafor ellers trenger den en dag eller to før det blir 2-3 ukerHuff ja.. har blitt litt penger på både eggløsningstester og graviditetstester
Prøver på torsdag, da er jeg 4+0 Legger ved et bilde av når digitaltestene viste de ulike ukene sist du da?
Åh, så gøy!! Gleder meg til å se i morgen, synes det er så spennende å følge med på dereTenkte jeg skal prøve en i morgen da er jeg 4+0 haha men gruer meg fikk 1-2 uker (3+3) 10 dpo, så kan være innafor ellers trenger den en dag eller to før det blir 2-3 uker
Av ren nysgjerrighet Spiste du ananas i dpo land ?Takk det kan du gjøre! Sååå rar følelse
Dobler den ikke seg ca annenhver dag?Vis vedlegget 443577
Dette kan da ikke gå veien? Synes jeg har svak stigning. De to nederste testene er fra annen batch enn de over. Jeg har hatt blødninger i to dager, ingenting friskt, men vises godt rosa/brunt. Har også mistet det ene symptomet mitt (våkner grytidlig).
Får bare følge med til 17. Sept når jeg har blodprøvedato. Jeg orker ikke bryte ned på kontoret til fastlegen igjen. Sist gang jeg mista var hcg perfekt frem til selve dagen jeg mista, så det betrygger meg lite å ta målinger. Tips til å gå tida til å fly mottas med takk!
Jeg ser ikke forskjell på 11 og 13, jeg... Dagens ser vel okei ut! Jeg blir helt utslitt av å ikke vite. Kunne ikke bare de blødningene stoppa? Eller tatt seg opp hvis det ikke er terminspire.... Jeg vil bare ha svarDobler den ikke seg ca annenhver dag?
Ikke gi opp enda! Hold ut litt til, så krysser vi fingrene sammen med deg!Vis vedlegget 443577
Dette kan da ikke gå veien? Synes jeg har svak stigning. De to nederste testene er fra annen batch enn de over. Jeg har hatt blødninger i to dager, ingenting friskt, men vises godt rosa/brunt. Har også mistet det ene symptomet mitt (våkner grytidlig).
Får bare følge med til 17. Sept når jeg har blodprøvedato. Jeg orker ikke bryte ned på kontoret til fastlegen igjen. Sist gang jeg mista var hcg perfekt frem til selve dagen jeg mista, så det betrygger meg lite å ta målinger. Tips til å gå tida til å fly mottas med takk!
Nei! Men jeg så jo med en gang jeg logget inn her at det hadde vært lurtAv ren nysgjerrighet Spiste du ananas i dpo land ?