❤️IKM uke 37❤️

Kan det være? :nailbiting: Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dag
IMG_3089.jpeg
 
En dag før ikm, 13 dpo, roer nervene med at testen ser ut til å være litt sterker i dag på fargen. Babyplan sin tidlig test er mye sterkere enn for 2 dager siden. Så virker som de er litt trege på fargen. Imens makesure gir tidlig strek men stiger ikke så kraftig med farge. Ønsker alle en god søndag :Heartpink :love7
 

Vedlegg

  • IMG_9013.jpeg
    IMG_9013.jpeg
    2 MB · Visninger: 58
Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.

Hjelper ikke at jeg bytta batch på make sure og nå er det ikke nok progresjon på testen...
Metode tidlig er mye bedre enn på fredag, men make sure er det ikke noe sterkere strek på.

Vis vedlegget 443521

Make sure: 10-13 dpo, metode 13 dpo
Hadde ingen strek på metode 11 dpo, så den ser bra ut i sammenligning
Åååh, jeg føler sånn med deg, den panikken når man har mistet før er så forferdelig! :arghh: Men her ser jeg en veldig fin Metode strek, og jeg forstår at det har vært mye kluss med Make sure testene i det siste. Så med det i bakhodet krysser jeg fingrene for deg og spiren din, og håper at det bare er medisinen som klusser det til! Stor klem! :Heartpink
 
Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.

Hjelper ikke at jeg bytta batch på make sure og nå er det ikke nok progresjon på testen...
Metode tidlig er mye bedre enn på fredag, men make sure er det ikke noe sterkere strek på.

Vis vedlegget 443521

Make sure: 10-13 dpo, metode 13 dpo
Hadde ingen strek på metode 11 dpo, så den ser bra ut i sammenligning
Kjenner veldig igjen den frykten, det er helt grusomt. Synes streken på metode ser veldig fin ut, og det er helt vanlig å spotte tidlig i graviditeten. Ikke minst når det kan skyldes medisinen. Håper på det beste for deg! :Heartred
 
Ååh la oss håpe! Deilig at noen ser den! Vet ikke hva det er med strek synet til mannen min, men at han dreper gleden i det øyeblikket jeg ser noe og han ikke ser noenting er et faktum:laughing014
Derfor jeg ikke deler før jeg har en ultra tidlig digital med mannen :hilarious: han hadde aldri sett strekene mine 8 dpo eller 9 dpo, men den ultra digital sier svart på hvit at man er gravid :Heartpink den slår ut veldig tidlig så hadde tatt en sånn hvis jeg var deg :Heartpink
 
Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.

Hjelper ikke at jeg bytta batch på make sure og nå er det ikke nok progresjon på testen...
Metode tidlig er mye bedre enn på fredag, men make sure er det ikke noe sterkere strek på.

Vis vedlegget 443521

Make sure: 10-13 dpo, metode 13 dpo
Hadde ingen strek på metode 11 dpo, så den ser bra ut i sammenligning
Føler sånn med deg… Jeg krysser alt jeg har for deg! Dette går bra!
 
Back
Topp