Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,ser!!Kan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Ja! Dette må være babystrek, den er jo rosaKan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Gjør du?? Åh nå får jeg forhåpninger, er så lenge og vente et døgn mellom hver gang man sjekker om det er linjeJa,ser!!
Ååh la oss håpe! Deilig at noen ser den! Vet ikke hva det er med strek synet til mannen min, men at han dreper gleden i det øyeblikket jeg ser noe og han ikke ser noenting er et faktumJa! Dette må være babystrek, den er jo rosa
Woow det er babystrek!! Gratulerer så mye!!!Kan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Har du digital? Vil sikkert slå ut på tidlig digital nå med den streken på vanlig testKan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Åååh, jeg føler sånn med deg, den panikken når man har mistet før er så forferdelig! Men her ser jeg en veldig fin Metode strek, og jeg forstår at det har vært mye kluss med Make sure testene i det siste. Så med det i bakhodet krysser jeg fingrene for deg og spiren din, og håper at det bare er medisinen som klusser det til! Stor klem!Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.
Hjelper ikke at jeg bytta batch på make sure og nå er det ikke nok progresjon på testen...
Metode tidlig er mye bedre enn på fredag, men make sure er det ikke noe sterkere strek på.
Vis vedlegget 443521
Make sure: 10-13 dpo, metode 13 dpo
Hadde ingen strek på metode 11 dpo, så den ser bra ut i sammenligning
Jeg ser! Det må være babystrek det derKan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Ser!!Kan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Kjenner veldig igjen den frykten, det er helt grusomt. Synes streken på metode ser veldig fin ut, og det er helt vanlig å spotte tidlig i graviditeten. Ikke minst når det kan skyldes medisinen. Håper på det beste for deg!Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.
Hjelper ikke at jeg bytta batch på make sure og nå er det ikke nok progresjon på testen...
Metode tidlig er mye bedre enn på fredag, men make sure er det ikke noe sterkere strek på.
Vis vedlegget 443521
Jeg ser!!Kan det være? Mannen min ser ingenting. Men jeg ser da en strek - ser dere? Kom opp innenfor tidsfrist. Er svakt rosa i den, når jeg ser på den i dagslys. 9 dpo i dagVis vedlegget 443522
Derfor jeg ikke deler før jeg har en ultra tidlig digital med mannen han hadde aldri sett strekene mine 8 dpo eller 9 dpo, men den ultra digital sier svart på hvit at man er gravid den slår ut veldig tidlig så hadde tatt en sånn hvis jeg var degÅåh la oss håpe! Deilig at noen ser den! Vet ikke hva det er med strek synet til mannen min, men at han dreper gleden i det øyeblikket jeg ser noe og han ikke ser noenting er et faktum
WowTakk for at dere beroliget meg igår og (takk til mannen som ryddet bort testene mine )
Her er det stigning idag Vis vedlegget 443530
Føler sånn med deg… Jeg krysser alt jeg har for deg! Dette går bra!Kan hende det blir en kort visitt på gravid-lista for min del. Har rosa/brun utflod nå og hodet mitt hopper rett tilbake til panikken for SA igjen. Vet det kan være utrogestanen som gjør det, men det begynte sånn her sist og det endte så dårlig.
Vis vedlegget 443521
Se på denTakk for at dere beroliget meg igår og (takk til mannen som ryddet bort testene mine )
Her er det stigning idag Vis vedlegget 443530
Da var det gjort!! Han tror på meg nåDerfor jeg ikke deler før jeg har en ultra tidlig digital med mannen han hadde aldri sett strekene mine 8 dpo eller 9 dpo, men den ultra digital sier svart på hvit at man er gravid den slår ut veldig tidlig så hadde tatt en sånn hvis jeg var deg
Woho så bra! HahaDa var det gjort!! Han tror på meg nå
Da var det bare å håpe at den blir værendeVis vedlegget 443544