Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strek ja!! Se på den! HURRA!!!Metode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangen Vis vedlegget 443394
Gratulerer!! Testet du negativt i går? Hvor mange dpo?Metode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangen Vis vedlegget 443394
Streksyn her også8 dpo Synes jeg ser noe men jeg har streksyn til tusen
Jippi!! Er en tidligtest (rosa) og vanlig (hvit)Streksyn her også
Meen, synst jeg kan skimte noe der!
Gratulerer!! Testet du negativt i går? Hvor mange dpo?
Strek på begge! Hurra! Så fin strek på make sure gratulerer!! Da er du også med i mai termin gruppen?Metode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangen Vis vedlegget 443394
Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikkenStrek på begge! Hurra! Hvilken dpo er du på nå?
Synes jeg kan se noe jeg også men babyplan tidlig test suger i fargestoff! Var ihvertfall sykt stor forskjell på mine fra makesure og de fra babyplan..8 dpo Synes jeg ser noe men jeg har streksyn til tusen
Det er fullt forståelig! Vil du vi skal vente til svaret fra klinikken kommer før vi flytter på deg?Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikken
Nå må bare spiren klamre seg fast!
Se her a nydelig!! Grattis!!Vis vedlegget 443398
11 dpo nederst, 10 dpo øverst. Selv med skikkelig godvilje klarte jeg ikke se strek i går!
Ja, jeg venter litt til i alle fall hvis jeg får lov mista tidligere i år på 5+2, så er litt reddDet er fullt forståelig! Vil du vi skal vente til svaret fra klinikken kommer før vi flytter på deg?
Åh seriøst? Har unngått makesure denne ppen da jeg fikk sinnsyke skyggestreker sist pp.. Her er testen når den holder på å tørke, blir spennende å teste når jeg kommer hjem i dag!Synes jeg kan se noe jeg også men babyplan tidlig test suger i fargestoff! Var ihvertfall sykt stor forskjell på mine fra makesure og de fra babyplan..
Gratulerer så mye!!Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikken
Nå må bare spiren klamre seg fast!
Selvsagt Blir så spennende å følge med på deg!!Ja, jeg venter litt til i alle fall hvis jeg får lov mista tidligere i år på 5+2, så er litt redd
Jaa, det blir mai på meg hvis frøet bare klamrer seg fastStrek på begge! Hurra! Så fin strek på make sure gratulerer!! Da er du også med i mai termin gruppen?
Ser noe på andre bildet8 dpo Synes jeg ser noe men jeg har streksyn til tusen