❤️IKM uke 37❤️

Tenk å bli skuffa av negativ test 7 dpo :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_2799.jpeg
    IMG_2799.jpeg
    693,2 KB · Visninger: 58
Metode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangen :nailbiting:
IMG_3316.jpeg
 
Gratulerer!! Testet du negativt i går? Hvor mange dpo? :woot:
IMG_3321.jpeg

11 dpo nederst, 10 dpo øverst. Selv med skikkelig godvilje klarte jeg ikke se strek i går!
 
Strek på begge! Hurra! Hvilken dpo er du på nå? :gen014 :love7
Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikken :nailbiting:

Nå må bare spiren klamre seg fast!
 
Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikken :nailbiting:

Nå må bare spiren klamre seg fast!
Det er fullt forståelig! :Heartred Vil du vi skal vente til svaret fra klinikken kommer før vi flytter på deg?:)
 
Det er fullt forståelig! :Heartred Vil du vi skal vente til svaret fra klinikken kommer før vi flytter på deg?:)
Ja, jeg venter litt til i alle fall hvis jeg får lov :Heartpink mista tidligere i år på 5+2, så er litt redd
 
Synes jeg kan se noe jeg også:pompus: men babyplan tidlig test suger i fargestoff! Var ihvertfall sykt stor forskjell på mine fra makesure og de fra babyplan..
Åh seriøst? Har unngått makesure denne ppen da jeg fikk sinnsyke skyggestreker sist pp.. Her er testen når den holder på å tørke, blir spennende å teste når jeg kommer hjem i dag!
 

Vedlegg

  • IMG_2844.jpeg
    IMG_2844.jpeg
    586,8 KB · Visninger: 75
Jeg turte ikke legge ut 10 dpo, var så redd for at dere skulle se strek og at forhåpninger skulle bli skyhøye! 11 dpo i dag, så enda over en uke til blodprøve fra ivf-klinikken :nailbiting:

Nå må bare spiren klamre seg fast!
Gratulerer så mye!!
 
Strek på begge! Hurra! Så fin strek på make sure :gen014 :love7gratulerer!! Da er du også med i mai termin gruppen? :joyful:
Jaa, det blir mai på meg hvis frøet bare klamrer seg fast :Heartpink
 
Back
Topp