❤️IKM uke 37❤️

Er jo gode referanser nå, 3/3 som har spist ananas i dpo land har blitt gravide. Så jeg tror du også har blitt gravid :joyful: :Heartpink
Ååå, nå sitter jeg her på kontoret å gliiser, helt i min egen verden :love7 Har vert så spennende her i dag, at jeg tror det blir litt helgejobbing..:hilarious:
 
Fy søren så godt å høre at dere også ser!! Man kan jo bli gal av å glo selv :bored:
Haha ja Emfi, det er unektelig ananasen som har gjort sitt underverk hos oss denne mnd :Heartbigred Nå må bare spiren klore seg fast. Jeg har det så friskt i minne at jeg mistet i juli, så tar ingen gleder på forskudd (dessverre, skulle gjerne gjort det).
Jeg føler sånn med deg, vi kan være forsiktig optimistiske sammen :Heartpink spira fortjener at vi har troa på den, om ikke annet!
 
Jeg føler sånn med deg, vi kan være forsiktig optimistiske sammen :Heartpink spira fortjener at vi har troa på den, om ikke annet!
Du har rett! Sist fikk jeg såvidt strek 13 DPO og helt negativt før dette, så at spiren allerede har klamret seg fast håper jeg er et godt tegn :Heartbigred Det er så godt vi er flere i samme båt. Bruker du progesterontilskudd siden du er under IVF?
 
Du har rett! Sist fikk jeg såvidt strek 13 DPO og helt negativt før dette, så at spiren allerede har klamret seg fast håper jeg er et godt tegn :Heartbigred Det er så godt vi er flere i samme båt. Bruker du progesterontilskudd siden du er under IVF?
Ja, går på 600mg progesteron daglig, men det gjorde jeg sist gang også. Jeg begynte å blø allerede 15 dpo sist og blødde uten stopp frem til SA var overstått et par uker senere. Så vet ikke helt hva slags påvirkning progesteron har på sånt. Sist gang fikk jeg ingenting på frys, men denne gangen fikk jeg 50% på frys (av de som var normalt befrukta dag1), så jeg har høyere forhåpninger denne gangen. Men man tør ikke bli for glad helt enda! Vi er dessverre mange som kjenner oss igjen i den følelsen.

Når mista du sist, om du orker å dele?
 
Du har rett! Sist fikk jeg såvidt strek 13 DPO og helt negativt før dette, så at spiren allerede har klamret seg fast håper jeg er et godt tegn :Heartbigred Det er så godt vi er flere i samme båt. Bruker du progesterontilskudd siden du er under IVF?
Skjønner dere godt. Forrige gang, før jeg fikk mitt første barn, fikk jg positiv digital 1-2 uker samtidig som jeg begynte å blø på IKM dagen. Noen dager før var den negativ. Men tror og håper at det er anderledes når man får positiv test tidlig som er sterk :Heartpink Jeg prøver ihvertfall å glede meg over positiv test, tar ingen sorger på forskudd:Heartpink
 
Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide! Håper jeg følger etter!

Leser at dere har vært ivrig med ananas. Er det for sent å begynne 4 DPO? Og er det en nedtrapping eller når stopper dere?
 
Ja, går på 600mg progesteron daglig, men det gjorde jeg sist gang også. Jeg begynte å blø allerede 15 dpo sist og blødde uten stopp frem til SA var overstått et par uker senere. Så vet ikke helt hva slags påvirkning progesteron har på sånt. Sist gang fikk jeg ingenting på frys, men denne gangen fikk jeg 50% på frys (av de som var normalt befrukta dag1), så jeg har høyere forhåpninger denne gangen. Men man tør ikke bli for glad helt enda! Vi er dessverre mange som kjenner oss igjen i den følelsen.

Når mista du sist, om du orker å dele?
Oi, det hørtes voldsomt ut å gå igjennom for deg! Beklager :Heartbigred Det høres ut som du har fått masse godt ut av dette forsøket da. Krysser fingrene med deg!
Jeg mistet 4+6, hadde positiv test fra 13 DPO og begynte å blø 22 DPO. Testen ble gradvis sterkere før den ble gradvis svakere fra 19 DPO. Den var helt negativ på 26 DPO og da hadde jeg sluttet å blø. Gikk helt ok fysisk (ekstra vond mens), men det var tungt psykisk.
 
Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide! Håper jeg følger etter!

Leser at dere har vært ivrig med ananas. Er det for sent å begynne 4 DPO? Og er det en nedtrapping eller når stopper dere?
takk, det håper jeg også du gjør! :happy:

Jeg spiste ananas fra 1-5 dpo. Kjøpte en hel ananas, delte den i 5, og spiste en del hver dag. Lest at man ikke skal spise ananas etter dette pga blodfortynnende effekt (eller noe). Men les mer her:
 
Oi, det hørtes voldsomt ut å gå igjennom for deg! Beklager :Heartbigred Det høres ut som du har fått masse godt ut av dette forsøket da. Krysser fingrene med deg!
Jeg mistet 4+6, hadde positiv test fra 13 DPO og begynte å blø 22 DPO. Testen ble gradvis sterkere før den ble gradvis svakere fra 19 DPO. Den var helt negativ på 26 DPO og da hadde jeg sluttet å blø. Gikk helt ok fysisk (ekstra vond mens), men det var tungt psykisk.
Ahaa, jeg hadde stigende tester helt til og med dagen jeg mista.

Det fysiske går jo som regel bra, men psykisk er det beintøft. Tror nok jeg blir å kjenne på frykten for å begynne å blø osv denne runden. Får håpe vi slipper å kjenne for mye på den frykten :Heartred
 
Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide! Håper jeg følger etter!

Leser at dere har vært ivrig med ananas. Er det for sent å begynne 4 DPO? Og er det en nedtrapping eller når stopper dere?
Jeg spiste ananas fra 1-6 dpo :joyful: :Heartpink sikkert ikke for sent å begynne. Håper du følger etter. :love7
 
Jeg hadde tenkt til å vente med å fortelle mannen om testen til jeg hadde sett at testene stiger. Men litt uplanlagte ting gjør at jeg må si det nå ila helga, jeg får teste i morgen og se om jeg ser tydelig stigning. Så kan han få en positiv digital :love017
 
Jeg hadde tenkt til å vente med å fortelle mannen om testen til jeg hadde sett at testene stiger. Men litt uplanlagte ting gjør at jeg må si det nå ila helga, jeg får teste i morgen og se om jeg ser tydelig stigning. Så kan han få en positiv digital :love017
Så spennende :shy: :Heartpink Ventet også med å si noe før jeg hadde en digital i hånden, menn er ikke like flink til å se når det er en babystrek :hilarious:
 
Så spennende :shy: :Heartpink Ventet også med å si noe før jeg hadde en digital i hånden, menn er ikke like flink til å se når det er en babystrek :hilarious:
Mannen har, etter en tidlig SA og sånt, fått beskjed om å ta alt med ei solid klype salt. Til vi ser hjertelyd tror jeg ikke på at dette kan gå bra :nailbiting: så helst vil jeg bare ikke si det! Litt mindre trist hvis det går dårlig og jeg er den eneste som vet det.

Jeg sendte han melding i går og sa sånn "jeg tror nok ikke dette går, jeg ser ingenting på testene". Så nå tror jeg han blir like overraska som meg! :Heartred
 
Så snilt av dere å skåne mannen til dere er ganske sikre. Jeg måtte ringe han og si at jeg har positiv test, fordi jeg vil at han kjøper CB ultratidlig digital til oss! Han ble veldig glad, men han er roen selv, og har positive tanker om hva som skal komme. Blir spennende med testen i ettermiddag. :Heartpink
 
Så snilt av dere å skåne mannen til dere er ganske sikre. Jeg måtte ringe han og si at jeg har positiv test, fordi jeg vil at han kjøper CB ultratidlig digital til oss! Han ble veldig glad, men han er roen selv, og har positive tanker om hva som skal komme. Blir spennende med testen i ettermiddag. :Heartpink
Så fryktlig spennende og koslig å gjøre det sammen! Er 100% sikker på at CB ultra tidlig digital slår ut på kvelden i dag med tanke på streken du hadde! Den CB ukeindikator slår nok ut i morgen på deg også. :love7
 
Back
Topp