Oh yes! Grattis!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Grattis!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Tør ikke å si takk Når tester du?Oh yes! Grattis!
Åååh så herlig!! Gratulerer så myeHoldinga var verdt det! (Måtte innom 3 apotek før jeg fikk tak i clearblue)
Hurraaa! Gratulerer igjenHoldinga var verdt det! (Måtte innom 3 apotek før jeg fikk tak i clearblue)
https://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.htmlSniker blir så nysgjerrig på ananas! Noen som i korte trekk kan forklare hva det hjelper for? Kan man kjøpe sånn på boks i lake eller må man gå for fersk ananas?
Takk tenk at det gikk denne ppen som jeg virkelig ikke følte det gikk!Åååh så herlig!! Gratulerer så mye
Må ha fersk ananas, de fleste deler i 5 og spiser fra 1 dpo til 5 dpo. Jeg synes ananasene var så små at jeg tok 1 ananas og delte i 3, også kjøpte jeg en ny og delte i 3. Så spiste ananas fra 1 dpo til 6 dpo. Kjernen må ikke fjernes!Sniker blir så nysgjerrig på ananas! Noen som i korte trekk kan forklare hva det hjelper for? Kan man kjøpe sånn på boks i lake eller må man gå for fersk ananas?
Weee grattis med positive testerTakk tenk at det gikk denne ppen som jeg virkelig ikke følte det gikk!
Må ha fersk ananas, de fleste deler i 5 og spiser fra 1 dpo til 5 dpo. Jeg synes ananasene var så små at jeg tok 1 ananas og delte i 3, også kjøpte jeg en ny og delte i 3. Så spiste ananas fra 1 dpo til 6 dpo. Kjernen må ikke fjernes!
Takk tenk at det gikk denne ppen som jeg virkelig ikke følte det gikk!
Herregud grattis herlig!!!! Kan jeg spørre når dere la aksjer?Holdinga var verdt det! (Måtte innom 3 apotek før jeg fikk tak i clearblue)
Tusen takkWeee grattis med positive tester
Tusen takk Bare to dager, mannen var borte og kom hjem tirsdag-torsdag så det ble ikke mye aksjelegging!Herregud grattis herlig!!!! Kan jeg spørre når dere la aksjer?
Er bare 5 dpoTør ikke å si takk Når tester du?
Fått tatt en digital?Wii, deilig å få en digital! Nå har jeg satt på stoppeklokke for når jeg tissa sist, i håp om å klare å holde meg lenge nok til å få digital
Neei, jeg venter i det lengste i håp om å få sterk nok urin herFått tatt en digital?
Yey! Samme aksjer som her. *håpefull*Tusen takk
Tusen takk Bare to dager, mannen var borte og kom hjem tirsdag-torsdag så det ble ikke mye aksjelegging!
Jeg aner ikke hvor lenge dette varer, så enn så lenge kan du sette meg som gravid! Nyte det så lenge det varerHar mista litt oversikten, da det var så mangen med positiv test i dag Noen som vil settes på gravid?
Jeg kan også settes på gravid, for jeg er jo det nåHar mista litt oversikten, da det var så mangen med positiv test i dag Noen som vil settes på gravid?