❤️IKM uke 37❤️

Emfi, ser du noe linje i det hele tatt på Makesure sin test? Jeg har tatt Makesure og ser iiingenting.

Akkurat tatt denne.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 58
Emfi, ser du noe linje i det hele tatt på Makesure sin test? Jeg har tatt Makesure og ser iiingenting.

Akkurat tatt denne.
Nei, så ingen strek, kanskje litt skygge innenfor tiden.. og jeg føler jeg alltid ser en skyggestrek på dem. Så ekstremt skuffende! Var så fornøyd med makesure sist pp.. Har du noen andre liggende?
 
Nei, så ingen strek, kanskje litt skygge innenfor tiden.. og jeg føler jeg alltid ser en skyggestrek på dem. Så ekstremt skuffende! Var så fornøyd med makesure sist pp.. Har du noen andre liggende?
Nei, er det sant? Jeg har vært så happy med make sure, men tømte eska i dag, så må kjøpe mer. Nå blir jeg bekymra for å få en dårlig batch og dårligere tester :arghh:
 
Nei, så ingen strek, kanskje litt skygge innenfor tiden.. og jeg føler jeg alltid ser en skyggestrek på dem. Så ekstremt skuffende! Var så fornøyd med makesure sist pp.. Har du noen andre liggende?
Men du tar den vanlig testen med sensitiv 25 m/ul? Jeg merker ihvertfall tidlig testen ga ganske sterk farge fra makesure motsetning til babyplan. Disse med sensitiv 25 skal jo bli mer sterkere ved IKM og kanskje ikke så tidlig som 9-10 dpo. Prøv igjen i morgen så har det hatt tid til å doble seg litt. Eller prøv en clearblue med ukeindikator, den er sensitiv mot 25/ml men slår ut som regel før. Jeg fikk pos 1-2 uker på den 10 dpo
 
Nei, er det sant? Jeg har vært så happy med make sure, men tømte eska i dag, så må kjøpe mer. Nå blir jeg bekymra for å få en dårlig batch og dårligere tester :arghh:
Har lest om flere som har fått dårlige batches i det siste..
Men du tar den vanlig testen med sensitiv 25 m/ul? Jeg merker ihvertfall tidlig testen ga ganske sterk farge fra makesure motsetning til babyplan. Disse med sensitiv 25 skal jo bli mer sterkere ved IKM og kanskje ikke så tidlig som 9-10 dpo. Prøv igjen i morgen så har det hatt tid til å doble seg litt. Eller prøv en clearblue med ukeindikator, den er sensitiv mot 25/ml men slår ut som regel før. Jeg fikk pos 1-2 uker på den 10 dpo
Ja, begge testene det er bilde av sist fra meg er 25 mIU/ml. Så makesure burde også slått ut slik som babyplan..
 
Har lest om flere som har fått dårlige batches i det siste..

Ja, begge testene det er bilde av sist fra meg er 25 mIU/ml. Så makesure burde også slått ut slik som babyplan..
Ja da er det nok en dårlig batch ja.. Så kjedelig! Men du kan likevel ta en clearblue uke indikator for å sjekke at det stiger fint. Jeg bruker de nå for å sjekke hver uke istedet for hver dag til jeg får 3+ :Heartpink
 
Nei, så ingen strek, kanskje litt skygge innenfor tiden.. og jeg føler jeg alltid ser en skyggestrek på dem. Så ekstremt skuffende! Var så fornøyd med makesure sist pp.. Har du noen andre liggende?
Så kjipt! Sikkert ingen vits for meg å ta noe mer test før IKM med makesure sine da..
Har ingen andre tester liggende nå nei.

Føler jeg kunne skimte en svak svak svak skygge om da jeg vridde og snudde og lyste på Makesure sin, men ingenting jeg ville ha tenkt var noe ordentlig strek.
 
Ja da er det nok en dårlig batch ja.. Så kjedelig! Men du kan likevel ta en clearblue uke indikator for å sjekke at det stiger fint. Jeg bruker de nå for å sjekke hver uke istedet for hver dag til jeg får 3+ :Heartpink
Ja, det skal jeg også! Må bare få kjøpt inn siste digital testen, de har visst leveringsproblemer…..
 
Så kjipt! Sikkert ingen vits for meg å ta noe mer test før IKM med makesure sine da..
Har ingen andre tester liggende nå nei.

Føler jeg kunne skimte en svak svak svak skygge om da jeg vridde og snudde og lyste på Makesure sin, men ingenting jeg ville ha tenkt var noe ordentlig strek.
Veldig kjedelig… hvilket fylke holder du til? Kanskje du kan se om noen selger babyplan på Finn?
 
Oslo/Akershus, så burde være mulig å få tak i nye tester raskt!

Noen som har erfaring med Metode sine strimler eller RFSU-strimler?
Metode er drit dårlig! :wacky: Jeg personlig liker best når man tester før ikm tidlig test med sensitivitet på 10 ml.Her var jeg veldig fornøyd med makesure sine ultra sensitiv. Deretter bekrefte med digital fra clearblue etterpå. Dette er min personlig erfaring. :Heartpink Siden du bor i Oslo, er det lett å bestille på https://www.farmasiet.no da leverer de med porter buddy dagen etterpå
 
9 dpo, makesure har vært skuffende denne ppen igjen, denne gangen er det nok lite fargestoff?
Sniker. Babyplan stiger jo fint, så er nok en dårlig batch. Husker jeg tok flere strimler fra pakken på samme urin pga. det du viser her :Heartred Og enkelte i pakken var normale heldigvis
 
Oslo/Akershus, så burde være mulig å få tak i nye tester raskt!

Noen som har erfaring med Metode sine strimler eller RFSU-strimler?
Metode sine tidligtester viste ikke antydning til strek når make sure gav meg babystrek!
IMG_3316.jpeg
 
Back
Topp