Jupp!! Veldig tydelig!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp!! Veldig tydelig!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Ja jeg serTidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
SER!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Jupp!! Veldig tydelig!
Ja jeg ser
Hvor sykt, sist gang prøvde jeg 7 pper og ble gravid den første ppen jeg spiste ananas. Nå ble jeg ikke gravid sist pp og ser ut som jeg er gravid nå som jeg har spist ananas igjen?SER!
Altså, det er helt sykt det her! Tenk om det virkelig er ananas som har spilt en rolle hos ossHvor sykt, sist gang prøvde jeg 7 pper og ble gravid den første ppen jeg spiste ananas. Nå ble jeg ikke gravid sist pp og ser ut som jeg er gravid nå som jeg har spist ananas igjen?
Ja, det er helt vilt. Venninna mi prøvde også lenge og ble gravid måneden etter meg med ananas hun også!Altså, det er helt sykt det her! Tenk om det virkelig er ananas som har spilt en rolle hos oss
Jeg tåler ikke syrlige ting men neste pp skal jeg teste ananas!
Krysser fingrene for at den funker fjell for dere begge!Sniker fra uke 38. 1 dpo og har kjøpt inn ananas. Liker ikke ananas engang
Gratulerer til alle som ble gravide
Hurra!!! Gratulerer så mye Ananas altså!!Tidligtest og vanlig test, dette ser vel dere uten streksyn også?
Hurra!!! Gratulerer igjen
Wii, deilig å få en digital! Nå har jeg satt på stoppeklokke for når jeg tissa sist, i håp om å klare å holde meg lenge nok til å få digital
Yay, det samme gjorde jeg! 4 timer akkurat! Måtte tisse etter 1 time, så det var 3 lange timer etter detWii, deilig å få en digital! Nå har jeg satt på stoppeklokke for når jeg tissa sist, i håp om å klare å holde meg lenge nok til å få digital
Hahah!! Jeg er på 1,5 time nå, 2,5 time til kjenner jeg blir tøft tar en strimmel før jeg prøver digital, bare for å se at det er strek derYay, det samme gjorde jeg! 4 timer akkurat! Måtte tisse etter 1 time, så det var 3 lange timer etter det
jeg holder meg også… 1.5 time igjen og må VELDIG tisse nåHahah!! Jeg er på 1,5 time nå, 2,5 time til kjenner jeg blir tøft tar en strimmel før jeg prøver digital, bare for å se at det er strek der
DøøøørFor en gjeng vi er! Halvparten sitter med beina i kryss og holder seg, den andre halvparten har tømt lokalbutikken for ananas
Har potensialet for å bli en ganske morsom termingruppeFor en gjeng vi er! Halvparten sitter med beina i kryss og holder seg, den andre halvparten har tømt lokalbutikken for ananas