❤️IKM uke 37❤️

Åååh, jeg måtte ta en test nå før jeg la meg. 8 eller 9 DPO, men den er jo heeeelt blank! Burde det ikke komme en svaaak svak strek om det hadde vært noe håp?

Har to barn fra før, men da testet jeg kun en gang med hver av de, på IKM. Så jeg har aldri testet så tidlig før og fått noe positiv test før IKM, så vet ikke når jeg evt burde fått positiv test.
Tror det er veldig forskjellig, da det spørs når egget fester seg. Fester normalt på dag 7 men kan også feste seg på dag 10. Så begynner jo hcg å produseres men tar tid før det er nok mengde til å oppdage i urinen 1-2 døgn ca. Så ikke mist håpet enda, 8-9 dpo er veldig tidlig enda :Heartpink så er det forskjell å teste med tidlig tester som er mer sensitive enn de normale :Heartpink :love7
 
Last edited:
IMG_1847.jpeg

Denne har blitt publisert noen ganger. Jeg synes den er fin.

@ønskerosslillegull
 
Vis vedlegget 443339
10 dpo :Heartpink fikk overrasket mannen med positiv test i dag tidlig:love7:joyful:
Så utrolig koselig gjort for den kommende pappaen :Heartbigred
Du skal ikke prøve de ultra sensitive fra makesure, tror ikke jeg ville sett noe strek med den vanlige på 8 dpo, da den var så svak på den sensitive. De vanlige pleier som regel å slå ut senere da de har 25mlu :Heartpink :shy:
Takk for innspill og for at du viste hvordan dine tester var :joyful: Problemet er at jeg har sykt mange (type 30+) makesure 25mlu i skapet. Føler ikke at jeg kan kjøpe enda flere tester nå. Får bare bruke de, mens jeg venter, og håper… :nailbiting::Heartbigred
 
Så utrolig koselig gjort for den kommende pappaen :Heartbigred

Takk for innspill og for at du viste hvordan dine tester var :joyful: Problemet er at jeg har sykt mange (type 30+) makesure 25mlu i skapet. Føler ikke at jeg kan kjøpe enda flere tester nå. Får bare bruke de, mens jeg venter, og håper… :nailbiting::Heartbigred
Den ser jeg!:Heartpink! Da er det bare å kjøre på med tester :hilarious: :love7:pompus:Woop Woop
 
Nå må jeg bare få lufta meg litt, vet ikke hvor ellers jeg skal få det ut, så beklager på forhånd for negativitet:
Jeg vet det er tidlig å gi opp 8 dpo, og realisten i meg vil ikke gi opp, men… kjenner jeg ble ordentlig nedstemt av negativ test idag :grumpy: Føler at symptomene jeg har hatt frem til nå har avtatt helt. Har aldeles ikke trua lenger. Graver meg helt ned jeg nå :(
 
Nå må jeg bare få lufta meg litt, vet ikke hvor ellers jeg skal få det ut, så beklager på forhånd for negativitet:
Jeg vet det er tidlig å gi opp 8 dpo, og realisten i meg vil ikke gi opp, men… kjenner jeg ble ordentlig nedstemt av negativ test idag :grumpy: Føler at symptomene jeg har hatt frem til nå har avtatt helt. Har aldeles ikke trua lenger. Graver meg helt ned jeg nå :(
Skjønner deg godt! :Heartpink Men samtidig testet du med en sensitivitet på 25 ml/u og den slår sjeldent ut så tidlig. I følge tabellen er gjennomsnittlig bare 7 i hcg. Hvor det ligger mellom 3-18 hcg min og max på 8 dpo. Dersom du måler med en sensitivitet på 10 ml/u er det større sannsynlighet å fange opp noe svake streker så tidlig :Heartpink ikke gi opp håpet :love7
 
Nå må jeg bare få lufta meg litt, vet ikke hvor ellers jeg skal få det ut, så beklager på forhånd for negativitet:
Jeg vet det er tidlig å gi opp 8 dpo, og realisten i meg vil ikke gi opp, men… kjenner jeg ble ordentlig nedstemt av negativ test idag :grumpy: Føler at symptomene jeg har hatt frem til nå har avtatt helt. Har aldeles ikke trua lenger. Graver meg helt ned jeg nå :(
Jeg føler sånn med deg! Føler det helt likt og jeg er 10 dpo... Jeg gir litt opp, men klarer ikke helt slippe håpet om at det kaaan komme noe 11 eller 12 dpo
 
Jeg føler sånn med deg! Føler det helt likt og jeg er 10 dpo... Jeg gir litt opp, men klarer ikke helt slippe håpet om at det kaaan komme noe 11 eller 12 dpo
Jaaa, nettopp… Også så kjedelig å vente, men kjenne at håpet svinner. Klem til deg :Heartbigred
Ikke gi opp! Jeg testet negativt 12 dpo sist jeg var gravid. Slo fra meg hele greiene, men tanta kom ikke og jeg testet positivt på ikm.
Takk for støttende ord. Du har jo helt rett, det er altfor tidlig å miste håpet!

Men gud så godt det er å få lufta de treige tankene også.
 
Vis vedlegget 443341
8 dpo ser du nesten ikke streken nå som den er tørket. Men her her mine tester fra makesure ultra sensitiv fra dpo8-10, alle tatt på Samme tidspunkt :Heartpink
*sorry for spam av graviditets tester :shy:
Syns det bare er fint at du legger ut tester jeg! Da har jeg noe å sammenligne med, og fint at du forklarer at du har tatt tidlig test, for det har jeg ikke tenkt på engang :)

Jeg får fortsette å teste og krysse fingrene for at det dukker opp enn strek hos meg og :Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp