Wæææ, nå fikk eg frysninger faktisk!Tok en ny nå, en metode og en babyplan Vis vedlegget 443247
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ, nå fikk eg frysninger faktisk!Tok en ny nå, en metode og en babyplan Vis vedlegget 443247
Åååh så hyggelig!! Hvis det sitter nå! Betyr det såå mye, brukte 3 år på lage den første, så var innstilt på at det kom til å ta lang tid... Har sett 100 skygge streker før så er litt i sjokk nå.. Kan liksom ikke tro at dette er en babystrekWæææ, nå fikk eg frysninger faktisk!
Jaa, det hadde vært helt nydelig!! Håper den klamrer seg fast og Hcg stigningen øker!! Blir spennende å følge medÅååh så hyggelig!! Hvis det sitter nå! Betyr det såå mye, brukte 3 år på lage den første, så var innstilt på at det kom til å ta lang tid... Har sett 100 skygge streker før så er litt i sjokk nå.. Kan liksom ikke dro at dette er en babystrek
Jeg ser!!! Må være babystrek?!Tok en ny nå, en metode og en babyplan Vis vedlegget 443247
Så tydelig strek! Særlig på øverste yeeey!! SpennendeTok en ny nå, en metode og en babyplan Vis vedlegget 443247
Håper de blir sterkere i løpet av dagen/ i morgen.. Kan ikke skjønne at man skal få så tydelig streker uten at det er babystrek har vært borti mye skygge streker, men her er det tydelig farge i streken.. Brukt samme pakke fra 7-9 dpo og ser forskjellen på de nå. 7 var jo helt blendaJeg ser!!! Må være babystrek?!
Ja metode sin var sterkere på farge enn babyplan. Så anbefaler de testene til de som vil teste tidligSå tydelig strek! Særlig på øverste yeeey!! Spennende
Hahah elsker det! Det er jo litt fint å starte tidlig fordi da kan man sammenligne den blenda med det som kommer de neste dagene gleder meg til å følge med!Jeg må innrømme at pga Tiniiis fine streker klarte jeg ikke stå imot lengre, og måtte starte testingen idag 7 dpo. Den var selvfølgelig helt blank. Men da er jeg i gang
Tenkte å ta første test 8 dpo, det er på søndagNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?
Har testa to ganger allerede. 7 og 9 dpo. Det kan være litt tidlig for ivf, men uff så skuffa jeg ble i dag! Håper det er noe å skimte på en test i morgen, hvis ikke tror jeg at jeg gir opp denne runden.Noen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?
Prøve å vente til fredag, da er jeg sannsynligvis 9 dpo. Men tror ikke det har gått denne gang. Var syk rett før forventet eggløsning og ble syk igjen i gårNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?
Nydelig, her er det ingen tvil!! Håper testene bare blir sterkere og sterkereTok en ny nå, en metode og en babyplan Vis vedlegget 443247
Hadde tenkt å starte å teste 10dpo, men det går jo ikke nå kjenner jeg Venter til fredag, da er jeg 7dpoTenkte å ta første test 8 dpo, det er på søndag
Ååh takk gruer meg til testen i kveld, får en ultra tidlig digital på døren, som jeg tenkte kanskje å taNydelig, her er det ingen tvil!! Håper testene bare blir sterkere og sterkere
Jeg kunne se noe 8 dpo og startet også 7 dpo med å teste ordentlig. Tok en 4 dpo også bare fordi jeg er gal og måtte få det ut av systemetHadde tenkt å starte å teste 10dpo, men det går jo ikke nå kjenner jeg Venter til fredag, da er jeg 7dpo
Fredag, da er jeg mest sannsynlig 8 dpo Tester nok fredag og lørdag, hvis de er negative gidder jeg ikke å teste mer. Tror ikke jeg er gravid heller denne måneden da jeg har skikkelig pms, stakkars mannenNoen flere som har begynt å teste? Eller hvilken dpo tenker dere å begynne?
PMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomer gleder meg til å se på fredagFredag, da er jeg mest sannsynlig 8 dpo Tester nok fredag og lørdag, hvis de er negative gidder jeg ikke å teste mer. Tror ikke jeg er gravid heller denne måneden da jeg har skikkelig pms, stakkars mannen
Ja.. har bare alle «symptomene» jeg hadde sist måned, med litt gulaktig slimete utflod, nupper i ansiktet og kort lunte. Så derfor jeg ikke tror det har klaffetPMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomer gleder meg til å se på fredag