❤️IKM uke 37❤️

Åååh så hyggelig!!:joyful: Hvis det sitter nå! Betyr det såå mye, brukte 3 år på lage den første, så var innstilt på at det kom til å ta lang tid... Har sett 100 skygge streker før :hilarious: så er litt i sjokk nå.. Kan liksom ikke dro at dette er en babystrek :woot:
Jaa, det hadde vært helt nydelig!! Håper den klamrer seg fast og Hcg stigningen øker!! Blir spennende å følge med :love7
 
Jeg ser!!! :nailbiting: Må være babystrek?! :Heartbigred
Håper de blir sterkere i løpet av dagen/ i morgen..:nailbiting: Kan ikke skjønne at man skal få så tydelig streker uten at det er babystrek :pompus: :hilarious: har vært borti mye skygge streker, men her er det tydelig farge i streken.. Brukt samme pakke fra 7-9 dpo og ser forskjellen på de nå. 7 var jo helt blenda :hilarious:
 
Jeg må innrømme at pga Tiniiis fine streker klarte jeg ikke stå imot lengre, og måtte starte testingen idag 7 dpo. Den var selvfølgelig helt blank. Men da er jeg i gang :laughing002
Hahah elsker det! :hilarious: :Heartpink Det er jo litt fint å starte tidlig fordi da kan man sammenligne den blenda med det som kommer de neste dagene:joyful::Heartpink gleder meg til å følge med! :Heartpink
 
Hadde tenkt å starte å teste 10dpo, men det går jo ikke nå kjenner jeg :laughing002 Venter til fredag, da er jeg 7dpo:nailbiting:
Jeg kunne se noe 8 dpo og startet også 7 dpo med å teste ordentlig. Tok en 4 dpo også bare fordi jeg er gal og måtte få det ut av systemet :hilarious::hilarious:

Gleder meg sånn til å se deres tester og tyde streker sammen :joyful: :Heartpink er bare å legge ut selvom den er blenda, plutselig ser noe noe man ikke selv ser :woot::Heartpink
 
Fredag, da er jeg mest sannsynlig 8 dpo :woot: Tester nok fredag og lørdag, hvis de er negative gidder jeg ikke å teste mer. Tror ikke jeg er gravid heller denne måneden da jeg har skikkelig pms, stakkars mannen:smiley-angry016
PMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomer :shy: :Heartpink gleder meg til å se på fredag :nailbiting:
 
PMS kan jo ligne på tidlig graviditet symptomer :shy: :Heartpink gleder meg til å se på fredag :nailbiting:
Ja.. har bare alle «symptomene» jeg hadde sist måned, med litt gulaktig slimete utflod, nupper i ansiktet og kort lunte. Så derfor jeg ikke tror det har klaffet :angelic:
 
Back
Topp