❤️IKM uke 37❤️

Gleden ble fort knust. Jeg begynte å blø :pale:sad015 jeg tror TR kom og det 8 dager for tidlig. Det er så typisk, vanligvis er den et par dager sen, mens nå er den 8 dager tidlig? Hadde tenkt å legge meg i sengen og ha et pity party, men selfølgelig ringte læreren fra skolen og fortalte at jentungen hadde vondt i hode. Samlet meg sammen og hentet hun, samtidig brukte jeg det som en unnskyldning for å kjøpe iskrem til oss :p
8 dager for tidlig, det var da voldsomt! Pleier du å ha så urglm syklus? Sikker på at det ikke er en festeblødning da? Du hadde jo antydning til strek på de dårlige RFSU strimlene! Jeg krysser fingrene for festeblødning hos deg, og stemmer for at du går til innkjøp av makesure eller babyplan :happy:
 
Gleden ble fort knust. Jeg begynte å blø :pale:sad015 jeg tror TR kom og det 8 dager for tidlig. Det er så typisk, vanligvis er den et par dager sen, mens nå er den 8 dager tidlig? Hadde tenkt å legge meg i sengen og ha et pity party, men selfølgelig ringte læreren fra skolen og fortalte at jentungen hadde vondt i hode. Samlet meg sammen og hentet hun, samtidig brukte jeg det som en unnskyldning for å kjøpe iskrem til oss :p
Åånei:( det var nå veldig tidlig da! Det kan ikke være festeblødning? Krysser fingrene for deg iallefall:Heartred
 
8 dager for tidlig, det var da voldsomt! Pleier du å ha så urglm syklus? Sikker på at det ikke er en festeblødning da? Du hadde jo antydning til strek på de dårlige RFSU strimlene! Jeg krysser fingrene for festeblødning hos deg, og stemmer for at du går til innkjøp av makesure eller babyplan :happy:
Håper på det, men synes det var en del for å være festeblødning. Pleier å ha relativt regelmessig typ syklus 32-36 dager. Aldri for tidlig. Krysser alt av fingre og tær og håper at det ikke er TR hehe
 
Trodde jeg hadde gått glipp av el, siden jeg var på jobbtur torsdag-lørdag, og tok kun med 3 tester. Hadde el-slim onsdag-fredag også, så var sikker på at el var rundt da. Nå har jeg derimot fått el-slim tilbake, og en rimelig sterk el-test! Veldig på nippet til å være helt positiv, eller?

CD20 i dag. Pleier å ha el samme dag som positiv test, men det kommer jo så klart an på når på døgnet testen er positiv. Er jo ganske sent på dagen nå.

Da ser det ut til at el ble på CD 20/21 nå da… den var på CD 21 forrige gang også. Søren, håpet veldig den skulle komme tidligere. Er redd jeg må trappe ned på ammingen for å få lang nok lutealfase innen november/desember :(

IMG_0304.jpeg
IMG_0306.jpeg
 
8 dpo :Heartpink :hilarious: blir noen spennende dager nå. Synes å se kanskje noe men kan like så godt være skygge :joyful: men gleder meg til å teste hver dag fremover nå, for å se om det dukker opp noe tydelig strek. Legger med mine blenda hvite test fra i dag :hilarious:

Blir også veldig spennende å se deres tester! Gleder meg :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_8647.jpeg
    IMG_8647.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 50
  • IMG_8664.jpeg
    IMG_8664.jpeg
    917,9 KB · Visninger: 49
  • IMG_8623.jpeg
    IMG_8623.jpeg
    927 KB · Visninger: 52
Last edited:
8 dpo :Heartpink :hilarious: blir noen spennende dager nå. Synes å se kanskje noe men kan like så godt være skygge :joyful: men gleder meg til å teste hver dag fremover nå, for å se om det dukker opp noe tydelig strek. Legger med mine blenda hvite test fra i dag :hilarious:

Blir også veldig spennende å se deres tester! Gleder meg :Heartpink
Jeg ser strek på første bildet! Håper det er babystrek! Gøy at du er i gang med testing :Heartbigred
 
Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, måtte bare ta en test til :hilarious: synes jeg ser en ultra svak strek. Dette er fra babyplan og den forrige var fra make sure. Ser dere den? :woot:
 

Vedlegg

  • IMG_8668.jpeg
    IMG_8668.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 58
  • IMG_8672.jpeg
    IMG_8672.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 56
  • IMG_8679.jpeg
    IMG_8679.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 58
  • IMG_8682.jpeg
    IMG_8682.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 55
  • IMG_8690.jpeg
    IMG_8690.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 57
Back
Topp