❤️IKM uke 37❤️

Fikk denne nå. Rekner med strekene er like sterke senere i kveld. Hadde sex i går kveld. Ha i kveld også? Tror ikke mannen klarer i dag og i morgen,men det hadde vært best.. :/
Er denne heeelt positiv da? Eller har du hatt positiv test? Ville prøvd å tatt en ny test i morgen tidlig hvis ikke.
 
Er denne heeelt positiv da? Eller har du hatt positiv test? Ville prøvd å tatt en ny test i morgen tidlig hvis ikke.
Nei tror den blir positiv i kveld (altså strekene like sterke). Har veldig kort topp :) Har testet de siste dagene og da har den ikke vært positiv.
 
Ja, håper denne uka går drit fort :smiley-angelic001


Enig! Vi fikk bare lagt inn aksjer to ganger denne ppen…
Uff ja. Og ekstra vanskelig når mannen ikke klarer så mange dager på rad.
Håper for dere!! To kan være nok det :D min forrige gravditet prøvde vi 13 pp. Den pp det gikk hadde vi sex en gang i det fertile vinduet, dagen før positiv el-test. Så alt er jo mulig :D
 
Nei tror den blir positiv i kveld (altså strekene like sterke). Har veldig kort topp :) Har testet de siste dagene og da har den ikke vært positiv.
Tar du en ny el test i morgen også? Veldig spennende!! Tror jeg hadde lagt inn aksjer i kveld og i morgen for å være sikker :Heartpink håper det klaffer for alle oss denne pp:woot::hilarious: jeg er6 dpo i morgen, blir vel å ryke på en test selvom det er alt for tidlig :joyful:
 
Tar du en ny el test i morgen også? Veldig spennende!! Tror jeg hadde lagt inn aksjer i kveld og i morgen for å være sikker :Heartpink håper det klaffer for alle oss denne pp:woot::hilarious: jeg er6 dpo i morgen, blir vel å ryke på en test selvom det er alt for tidlig :joyful:
Positiv i stad :D blir aksjer nå etterpå! Så håper jeg i morgen kveld også,men er usikker åå mannen! Vi får se. Tenker det absolutt er bra med i går og i dag mtp testen. Oi så heldig du er! Digg å allerede være så mange dpo :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240831_223800_Premom.jpg
    Screenshot_20240831_223800_Premom.jpg
    285,2 KB · Visninger: 5
Back
Topp