❤️IKM uke 37❤️

Fikk denne nå. Rekner med strekene er like sterke senere i kveld. Hadde sex i går kveld. Ha i kveld også? Tror ikke mannen klarer i dag og i morgen,men det hadde vært best.. :/
Er denne heeelt positiv da? Eller har du hatt positiv test? Ville prøvd å tatt en ny test i morgen tidlig hvis ikke.

Er denne heeelt positiv da? Eller har du hatt positiv test? Ville prøvd å tatt en ny test i morgen tidlig hvis ikke.
Nei tror den blir positiv i kveld (altså strekene like sterke). Har veldig kort topp :) Har testet de siste dagene og da har den ikke vært positiv.

Ja, håper denne uka går drit fort :smiley-angelic001

Enig! Vi fikk bare lagt inn aksjer to ganger denne ppen…
Uff ja. Og ekstra vanskelig når mannen ikke klarer så mange dager på rad.
Håper for dere!! To kan være nok det :D min forrige gravditet prøvde vi 13 pp. Den pp det gikk hadde vi sex en gang i det fertile vinduet, dagen før positiv el-test. Så alt er jo mulig :D

Ja, håper denne uka går drit fort :smiley-angelic001

Enig! Vi fikk bare lagt inn aksjer to ganger denne ppen…

Neste uke kan fly avgårde :happy119 Ble lite aksjer her også, har en usikker 8 åring som kommer opp i sengen vår hver kveld, vi har akkurat flyttet inn i rekkehus så håper det bedrer seg!

Nei tror den blir positiv i kveld (altså strekene like sterke). Har veldig kort topp :) Har testet de siste dagene og da har den ikke vært positiv.
Tar du en ny el test i morgen også? Veldig spennende!! Tror jeg hadde lagt inn aksjer i kveld og i morgen for å være sikker :Heartpink håper det klaffer for alle oss denne pp:woot::hilarious: jeg er6 dpo i morgen, blir vel å ryke på en test selvom det er alt for tidlig :joyful:

Tar du en ny el test i morgen også? Veldig spennende!! Tror jeg hadde lagt inn aksjer i kveld og i morgen for å være sikker :Heartpink håper det klaffer for alle oss denne pp:woot::hilarious: jeg er6 dpo i morgen, blir vel å ryke på en test selvom det er alt for tidlig :joyful:
Positiv i stad :D blir aksjer nå etterpå! Så håper jeg i morgen kveld også,men er usikker åå mannen! Vi får se. Tenker det absolutt er bra med i går og i dag mtp testen. Oi så heldig du er! Digg å allerede være så mange dpo :D

Vedlegg

• Screenshot_20240831_223800_Premom.jpg
    Screenshot_20240831_223800_Premom.jpg
    285,2 KB · Visninger: 31
Denne kom i dag :) La inn aksjer i går, hva ville dere gjort videre?Vis vedlegget 442979
Jeg bruker også fertilitetsmonitor og har lest her på forumet at man har eggløsning dagen etter man først får maksimal. Monitoren vil automatisk gi deg ‘maksimal’ på dag to etter at du har fått første dag med ‘maksimal’. Så jeg ville lagt inn aksjer på begge dagene om mulig.

Jeg fikk også maksimal i går, og la inn aksjer i går, og håper å få det til i dag også :happy:

Er så glad! Hatt min første eggløsning uten store smerter, hurra! Hadde positiv test i går kveld, og fikk lagt aksjer fredag og i går,og håper på i kveld også :D la også tirsdag i uka. Håper det gir beste odds.

I tillegg slapp egget fra venstre side (kjenner tydelig hvilken side el er på) og det er fra venstre side egget har sluppet begge mine graviditeter. Håper sånn på denne pp!!

Er så glad! Hatt min første eggløsning uten store smerter, hurra! Hadde positiv test i går kveld, og fikk lagt aksjer fredag og i går,og håper på i kveld også :D la også tirsdag i uka. Håper det gir beste odds.

I tillegg slapp egget fra venstre side (kjenner tydelig hvilken side el er på) og det er fra venstre side egget har sluppet begge mine graviditeter. Håper sånn på denne pp!!
Så spennende, håper det betyr spire for deg :smiley-bounce012
Har du gjort noe spesielt for at eggløsningssmertene ikke skal bli så gale eller var det tilfeldig ?

Så spennende, håper det betyr spire for deg :smiley-bounce012
Har du gjort noe spesielt for at eggløsningssmertene ikke skal bli så gale eller var det tilfeldig ?
Ikke gjort noe annet enn vanlig. Det skal legges til at venstre side er bedre enn høyre,for sist mnd var det smerteeer!! Har tatt Myo-inositol i tre måneder,men det betydde jo ikke noe sist mnd.. :)

Hei, melder meg inn litt seint. :)

Krippi95 - 29 - B1 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.

Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg endelig kroppen er på lag. Jeg har pcos. :smiley-ashamed004

Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok :angelic:

Vedlegg

• IMG_1812.png
    IMG_1812.png
    1,1 MB · Visninger: 30
Ikke gjort noe annet enn vanlig. Det skal legges til at venstre side er bedre enn høyre,for sist mnd var det smerteeer!! Har tatt Myo-inositol i tre måneder,men det betydde jo ikke noe sist mnd.. :)
Så smertene er alltid verst på høyre side?
Har vurdert myo-inositol selv men begynte på maca for noen uker siden så tester det en stund, lurer på om el smertene her også har blitt bedre av dem.

Back
Topp