❤️IKM uke 37❤️

Ååh, jenter! Håpet mitt har snudd og jeg har en god følelse likevel! Trodde først at vi ikke hadde så gode sjanser denne PP, men jeg tror kanskje EL var en dag senere enn hva appen sier, og vi har lagt inn litt ekstra aksjer så jeg har troa :Heartbigred
Så deilig følelse! :love7 Vi krysser fingrene for babystrek om ikke så lenge!!
 
I følge app skulle eggløsning være tirsdag, første test var i 14 tiden, den andre i 21 tiden i går. Hadde håpt den skulle stige etter den første :wtf: Kjæresten reiser i helgen så håper det skjer i løpet av dagen :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 20240828_145430.jpg
    20240828_145430.jpg
    1,3 MB · Visninger: 12
  • 20240828_222758.jpg
    20240828_222758.jpg
    2,3 MB · Visninger: 12
Last edited:
Noen flere i dpo land? ..:dead: 3 dpo her, det går så treigt, når tenker dere å ta deres første test? Har lyst å ta en test på søndag 6 dpo siden det er min bursdag :hilarious: men er jo alt for tidlig til å få noe strek, men tenkt om :woot::Heartpink
Jeg er også 3 dpo etter innsett i dag (ivf). Jeg kan heldigvis ikke teste tidlig da ivf-medisinene vil gi falske positive! Så her er det bare å holde seg i skinnet i 9-10 dager til :hilarious:
 
CD 23 og eeendelig positiv EL-test! Selvsagt mens mannen er på firmatur… Vi la inn aksjer tirsdag kveld før han reiste, og får gjøre det samme i morgen kveld når han er hjemme igjen, så håper det holder:Heartred Mest sannsynlig er EL i morgen, så krysser fingrene for det. Ny dato for IKM er da onsdag 11. september :)
 
Så spennende med innsett! Når har du testdag? :joyful:
Klinikken min venter helt rått lenge, så er blodprøve 17. Sept :oops: men jeg tester sikkert før neste helg! Kommer ikke til å klare å holde meg! Tester sikkert om en uke i håp om at testen er blenda, da er i alle fall medisinene ute og jeg kan stole på en eventuell positiv test :happy:
 
Klinikken min venter helt rått lenge, så er blodprøve 17. Sept :oops: men jeg tester sikkert før neste helg! Kommer ikke til å klare å holde meg! Tester sikkert om en uke i håp om at testen er blenda, da er i alle fall medisinene ute og jeg kan stole på en eventuell positiv test :happy:
Å Guri, det høres ut som en evighet til :arghh: Hadde nok gjort det samme som deg ja! Krysser alt jeg har for deg! :happy:
 
Spørsmål til dere som tar litt ekstra vitaminer etc. Jeg tar multivitamin som inneholder alt mulig pluss at jeg tar omega-3. Jeg ser det er flere som skriver at de tar sink, selen, d-vitamin osv. og jeg tolker det som at de tar det som separate tabletter. Er det en bedre løsning enn min multivitamin?
 
Hva er greia med Ananas? :pompus:
Ananaskjerne inneholder et enzym - bromelain - som skal virke positivt på en implantasjon. Lest i flere tråder her inne at det har vært suksess hos flere. Jeg vet ikke om jeg tror helt på denne vidunderkuren fra Rema :laughing002 men det skader jo IKKE å prøve (og håpe). Du kan lese mer her:

 
Ananaskjerne inneholder et enzym - bromelain - som skal virke positivt på en implantasjon. Lest i flere tråder her inne at det har vært suksess hos flere. Jeg vet ikke om jeg tror helt på denne vidunderkuren fra Rema :laughing002 men det skader jo IKKE å prøve (og håpe). Du kan lese mer her:

Jøsses, var bra jeg spiste noe ananas til lunsj i sta da :hilarious: :pompus:
 
CD16, el-slim og økende tester. Regner med el er i morgen eller lørdag. Veldig fornøyd med at det ser ut til at den kommer enda raskere denne syklusen enn de to forrige :shy: litt vondt å ikke skulle legge inn aksjer, men vi ønsker fortsatt å vente noen måneder med prøvingen.
 
Back
Topp