❤️IKM uke 37❤️

Fikk like sterk positiv EL-test i dag som i går! Antar i dag er EL-dag :love2 Jeg pleier som regel bare ha én dag med positiv EL-test, så håper dette er et godt tegn mtp. at vi ikke får lagt inn aksjer før i kveld. I tillegg har jeg mye mer EL-slim i dag enn jeg noen gang har hatt før (sorry - tmi). Håper dette er gode tegn, og at det kan klaffe denne syklusen selv om vi ikke har fått lagt inn like mange aksjer som jeg skulle ønske:shy:

Cd 15! Lite som skjer her, men pleier å ha rask stigning! Håper å få el i morgen! :D Mannen er klar for å levere både i dag og i morgen! Appene sier el alt fra i dag tio mandag. Så får vi se! Pleier å ha el mellom cd 14-17.

Vedlegg

• 17250086699418650638905085877919.jpg
    17250086699418650638905085877919.jpg
    500,1 KB · Visninger: 20
Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, tok en gravid test i dag 4 dpo :hilarious: den var selvfølgelig kritt hvit:joyful: men var deilig å ta en test for å få det ut av systemet. Nå skal jeg klarer å holde meg til ihvertfall 6-7 dpo :hilarious: Må le av meg selv. Testetøs :playful:
Hahah! Det er lov - noen ganger må man bare få det ut av systemet!

Det er noe med det.. :hilarious: Gleder meg til alle er igang med skikkelig tester ved 10-12 dpo :love7
Veldig enig, gleder meg til alle testene fremover, håper på mange positive tester:love7 Testetøs jeg og, så kjenner jeg meg selv rett blir det en altfor tidlig start med testing her og:laughing002

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, tok en gravid test i dag 4 dpo :hilarious: den var selvfølgelig kritt hvit:joyful: men var deilig å ta en test for å få det ut av systemet. Nå skal jeg klarer å holde meg til ihvertfall 6-7 dpo :hilarious: Må le av meg selv. Testetøs :playful:
Fint å se at jeg ikke er den eneste testetøsen :laughing002 :Heartbigred

El testene blir rett og slett ikke tydelige :dontknow prøver ikke rfsu sine igjen. Men makesure sine kom ikke frem i tide.
Enten er testene svake på farge eller så har jeg ikke hatt eggløsning.
Har hatt symptomer på el men ikke så voldsomme men jeg går ut ifra at el var på onsdag :smiley-angelic001
Bestilt legetime til etter ikm så nevner det sikkert for legen da. Har prøvd i 5 mnd men det må vel gå 6 mnd før en får hjelp siden jeg er 37 :wtf:

Hei! Melder meg inn! Sjelden har jeg vært mer glad for en positiv EL-test! Etter en SA i mai har det bare vært tull med syklusen, men nå fikk jeg en superpositiv EL test i dag på CD 18. Det blir aksjelegging i kveld og i morgen kveld, håper det holder!

Splash - 37- B4- PP4 (etter SA) - EL 1/9 - IKM 15/9

Andre som har grønn/gult lyst slim som utflod i dpo-land? Hadde det sist også og da var jeg ikke gravid… litt tidlig å miste motet men åh:)

Andre som har grønn/gult lyst slim som utflod i dpo-land? Hadde det sist også og da var jeg ikke gravid… litt tidlig å miste motet men åh:)
Jeg har aldri hatt det før forutenom da jeg var gravid i sommer. Gult utflod 8-9 dpo. En «dose» også gikk det over! Har du det hele tiden? Hvilken dpo? Så spennende :happy:

Hei! Melder meg inn! Sjelden har jeg vært mer glad for en positiv EL-test! Etter en SA i mai har det bare vært tull med syklusen, men nå fikk jeg en superpositiv EL test i dag på CD 18. Det blir aksjelegging i kveld og i morgen kveld, håper det holder!

Splash - 37- B4- PP4 (etter SA) - EL 1/9 - IKM 15/9
Vekommen :love7

Jeg har aldri hatt det før forutenom da jeg var gravid i sommer. Gult utflod 8-9 dpo. En «dose» også gikk det over! Har du det hele tiden? Hvilken dpo? Så spennende :happy:
Får det etter eggløsning, fikk det sist også og da var jeg ikke gravid.. Er 2 dpo i dag, kan være 3 også:woot:

Fikk denne nå. Rekner med strekene er like sterke senere i kveld. Hadde sex i går kveld. Ha i kveld også? Tror ikke mannen klarer i dag og i morgen,men det hadde vært best.. :/

Vedlegg

• 20240831_195134.jpg
    20240831_195134.jpg
    1 MB · Visninger: 52
Back
Topp