HåperOmg! Du gir meg skikkelig forhåpninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HåperOmg! Du gir meg skikkelig forhåpninger
Hahah! Det er lov - noen ganger må man bare få det ut av systemet!Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, tok en gravid test i dag 4 dpo den var selvfølgelig kritt hvit men var deilig å ta en test for å få det ut av systemet. Nå skal jeg klarer å holde meg til ihvertfall 6-7 dpo Må le av meg selv. Testetøs
Det er noe med det.. Gleder meg til alle er igang med skikkelig tester ved 10-12 dpoHahah! Det er lov - noen ganger må man bare få det ut av systemet!
Veldig enig, gleder meg til alle testene fremover, håper på mange positive tester Testetøs jeg og, så kjenner jeg meg selv rett blir det en altfor tidlig start med testing her ogDet er noe med det.. Gleder meg til alle er igang med skikkelig tester ved 10-12 dpo
Fint å se at jeg ikke er den eneste testetøsenJeg klarte selvfølgelig ikke å vente, tok en gravid test i dag 4 dpo den var selvfølgelig kritt hvit men var deilig å ta en test for å få det ut av systemet. Nå skal jeg klarer å holde meg til ihvertfall 6-7 dpo Må le av meg selv. Testetøs
Velkommen skal du væreJeg hopper inn her da eggløsning kom tidligere enn forventet
Løvlie - 32- B2- PP2 - EL 1/9 - IKM 15/9
Da ville jeg prøvd meg på en runde i dag/kveld og! tenker aksjelegging både i går og i dag er optimalt!Denne kom i dag La inn aksjer i går, hva ville dere gjort videre?Vis vedlegget 442979
Takk for svar da gjør vi detDa ville jeg prøvd meg på en runde i dag/kveld og! tenker aksjelegging både i går og i dag er optimalt!
Jeg har aldri hatt det før forutenom da jeg var gravid i sommer. Gult utflod 8-9 dpo. En «dose» også gikk det over! Har du det hele tiden? Hvilken dpo? Så spennendeAndre som har grønn/gult lyst slim som utflod i dpo-land? Hadde det sist også og da var jeg ikke gravid… litt tidlig å miste motet men åh
VekommenHei! Melder meg inn! Sjelden har jeg vært mer glad for en positiv EL-test! Etter en SA i mai har det bare vært tull med syklusen, men nå fikk jeg en superpositiv EL test i dag på CD 18. Det blir aksjelegging i kveld og i morgen kveld, håper det holder!
Splash - 37- B4- PP4 (etter SA) - EL 1/9 - IKM 15/9
Får det etter eggløsning, fikk det sist også og da var jeg ikke gravid.. Er 2 dpo i dag, kan være 3 ogsåJeg har aldri hatt det før forutenom da jeg var gravid i sommer. Gult utflod 8-9 dpo. En «dose» også gikk det over! Har du det hele tiden? Hvilken dpo? Så spennende