❤️IKM uke 37❤️

El kommer litt senere enn forventet, men bra er det for jeg har vært bortreist. Jeg må egentlig bytte IKM-gruppe, men håper jeg kan bli her, så jeg skriver 15/9 på IKM, selvom det nok egentlig er 16/9.

stjerna80 - 43 år - b2 - pp15 - el 2/9 - IKM 15/9
 
1000015096.jpg
Har hatt skikkelig mensen murringer de siste dagene. Nå når jeg stod opp obs TMI var det lett rosa farge på utfloden. Festeblødning? :smiley-bounce012:smiley-angelic001 Håper virkelig det. Røk selvfølgelig 3 forskjellige strimmel tester. To av de var testene var tidlig tester og slo ikke ut. Den andre er en rfsu strimmel som ikke er en test tidlig og viste en såvidt antydning, ikke nok til å få med på kamera :rolleyes: men jeg håper virkelig at dette er et godt tegn. Er 9 dpo idag :Heartpink legger ved et bilde allikevel :smiley-ashamed005
 
Vis vedlegget 443095Har hatt skikkelig mensen murringer de siste dagene. Nå når jeg stod opp obs TMI var det lett rosa farge på utfloden. Festeblødning? :smiley-bounce012:smiley-angelic001 Håper virkelig det. Røk selvfølgelig 3 forskjellige strimmel tester. To av de var testene var tidlig tester og slo ikke ut. Den andre er en rfsu strimmel som ikke er en test tidlig og viste en såvidt antydning, ikke nok til å få med på kamera :rolleyes: men jeg håper virkelig at dette er et godt tegn. Er 9 dpo idag :Heartpink legger ved et bilde allikevel :smiley-ashamed005
Ser strek :woot: :smiley-angelic001
 
Vis vedlegget 443095Har hatt skikkelig mensen murringer de siste dagene. Nå når jeg stod opp obs TMI var det lett rosa farge på utfloden. Festeblødning? :smiley-bounce012:smiley-angelic001 Håper virkelig det. Røk selvfølgelig 3 forskjellige strimmel tester. To av de var testene var tidlig tester og slo ikke ut. Den andre er en rfsu strimmel som ikke er en test tidlig og viste en såvidt antydning, ikke nok til å få med på kamera :rolleyes: men jeg håper virkelig at dette er et godt tegn. Er 9 dpo idag :Heartpink legger ved et bilde allikevel :smiley-ashamed005
Seeeer!!
 
Vis vedlegget 443095Har hatt skikkelig mensen murringer de siste dagene. Nå når jeg stod opp obs TMI var det lett rosa farge på utfloden. Festeblødning? :smiley-bounce012:smiley-angelic001 Håper virkelig det. Røk selvfølgelig 3 forskjellige strimmel tester. To av de var testene var tidlig tester og slo ikke ut. Den andre er en rfsu strimmel som ikke er en test tidlig og viste en såvidt antydning, ikke nok til å få med på kamera :rolleyes: men jeg håper virkelig at dette er et godt tegn. Er 9 dpo idag :Heartpink legger ved et bilde allikevel :smiley-ashamed005
Ser strek!!:pompus::woot:
 
Hei, melder meg inn litt seint. :)

Krippi95 - 29 - B1 - PP8 - EL 1/9 - IKM 15-/9.

Har for første gang fått en LH-topp på EL-test! Det har jeg ikke opplevd før, har testa i 5 mnd nå. Så nå håper jeg endelig kroppen er på lag. Jeg har pcos. :smiley-ashamed004

Siste aksjer ble lagt mandag (5-6 dager før EL) før mannen dro bort på jobb. Så har lite tro på at det klaffet denne gangen heller - men vil likevel henge litt med dere. Håper det er ok
Du er hjertelig velkommen:love7
 
Gøy med så mange positive EL-tester nå! Håper neste uke flyr avsted :) På hvilken DPO tenker dere å starte testingen?
Jeg startet testingen 8 dpo forrige runde og merket at jeg ble smågal av all usikkerheten og tyding av tester :nailbiting: Prøver å vente til 12 dpo denne gangen :)
 
Jeg hadde eggløsning i går i følge fertilitetsmonitor. Fikk lagt aksjer i går og dagen før. Ville dere kjørt på i dag også? Ikke helt i form i dag, så er ikke supergira kjenner jeg :laughing002
 
Tatt en test i dag for å være sikker på at ovitrelle var ute av systemet - det var den! Det var godt å få bekrefta. Blenda test i dag 7 DPO. Grugleder meg til testing mot helga! Må prøve å holde meg så lenge som mulig :nailbiting:
 
Jeg hadde eggløsning i går i følge fertilitetsmonitor. Fikk lagt aksjer i går og dagen før. Ville dere kjørt på i dag også? Ikke helt i form i dag, så er ikke supergira kjenner jeg :laughing002
Her er vi også forsynt på EL dagen, så forstår deg godt. Tenker at dagene før EL og selve EL er viktigst og at dere har gjort en god jobb med det! Legg inn aksjer hvis det er tid og ork, men hadde ikke stresset med det selv :happy:
 
Her er vi også forsynt på EL dagen, så forstår deg godt. Tenker at dagene før EL og selve EL er viktigst og at dere har gjort en god jobb med det! Legg inn aksjer hvis det er tid og ork, men hadde ikke stresset med det selv :happy:
Enig her! Tenker også at de dagene du har lagt er de "viktigste". :)
 
Så smertene er alltid verst på høyre side?
Har vurdert myo-inositol selv men begynte på maca for noen uker siden så tester det en stund, lurer på om el smertene her også har blitt bedre av dem.
Jeg synes de er verre på høyre side enn venstre ja :)
Ahh! Det har jeg ikke hørt om. Som i Maca-te? Eller? Hvor ofte og mye?
 
Gleden ble fort knust. Jeg begynte å blø :pale:sad015 jeg tror TR kom og det 8 dager for tidlig. Det er så typisk, vanligvis er den et par dager sen, mens nå er den 8 dager tidlig? Hadde tenkt å legge meg i sengen og ha et pity party, men selfølgelig ringte læreren fra skolen og fortalte at jentungen hadde vondt i hode. Samlet meg sammen og hentet hun, samtidig brukte jeg det som en unnskyldning for å kjøpe iskrem til oss :p
 
Back
Topp