❤️IKM uke 37❤️

DPO 8, og selvfølgelig blenda :) men jeg måtte bare teste :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 29
8 dpo :Heartpink :hilarious: blir noen spennende dager nå. Synes å se kanskje noe men kan like så godt være skygge :joyful: men gleder meg til å teste hver dag fremover nå, for å se om det dukker opp noe tydelig strek. Legger med mine blenda hvite test fra i dag :hilarious:

Blir også veldig spennende å se deres tester! Gleder meg :Heartpink
Ser strek på alle :talk017
 
Jeg har sååå lyst å teste i morgen, men er bare 9dpo da og 6 dager etter innsett. Har lova meg selv at jeg skal vente litt lengre! Men fredag, da må jeg teste. Da er jeg 11 dpo - da skal man jo få et klart svar. Hadde jeg testa 11dpo sist så hadde den vært positiv!
Testedate på fredag da?:cool: Jeg er 8 dpo på fredag, og da må jeg teste :angelic:
 
Testedate på fredag da?:cool: Jeg er 8 dpo på fredag, og da må jeg teste :angelic:
Ja, hvis jeg ikke feiger ut! Jeg er så gira på å teste, men livredd for resultatet. Med IVF er det liksom ikke bare-bare å prøve igjen neste mnd :nailbiting:
Nei, fredag må jeg teste. Da har jeg litt tid til å komme over skuffelsen før mannen kommer hjem, eller tid til å planlegge en hyggelig måte å si det på hvis vi har en mageboer!
 
Ja, hvis jeg ikke feiger ut! Jeg er så gira på å teste, men livredd for resultatet. Med IVF er det liksom ikke bare-bare å prøve igjen neste mnd :nailbiting:
Nei, fredag må jeg teste. Da har jeg litt tid til å komme over skuffelsen før mannen kommer hjem, eller tid til å planlegge en hyggelig måte å si det på hvis vi har en mageboer!
Jippi! Krysser fingrene for deg:love7
 
Røyk på en test nå, etter å ha brukt hele kvelden i går på å se på andres tester :hilarious: ser absolutt ingenting på denne, så nå er jeg ikke såå spent på fredagens test!
Haha blir like påvirket som deg, jeg er helt håpløs det med å teste, enten må jeg teste veldig tidlig maaange ganger eller ikke teste i det hele tatt, finnes ikke noe mellom ting :hilarious: men du har jo fortsatt store sjanser, er jo tidlig fortsatt, lest så mange steder hvor det snur på en dag eller fra morgen til kveld :Heartpink:joyful:
 
9 dpo :HeartpinkMorgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene.:hilarious: Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. :wacky: Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_8804.jpeg
    IMG_8804.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 57
  • IMG_8808.jpeg
    IMG_8808.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 57
  • IMG_8822.jpeg
    IMG_8822.jpeg
    705,7 KB · Visninger: 51
Last edited:
9 dpo :HeartpinkMorgendagens tester, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene.:hilarious: Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. :wacky: Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde:hilarious:
Ser! Spennende :woot:
 
9 dpo :HeartpinkMorgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene.:hilarious: Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. :wacky: Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde:hilarious:
Ser den! :love7
 
9 dpo :HeartpinkMorgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene.:hilarious: Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. :wacky: Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde:hilarious:
Kjenner du på noen symptomer? :)
 
9 dpo :HeartpinkMorgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene.:hilarious: Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. :wacky: Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde:hilarious:
dette måå jo være babystrek? :nailbiting: Spennende! Krysser fingre og tær:love7
 
Kjenner du på noen symptomer? :)
Altså ja, men kan like så godt være PMS symptomer, :wacky:da jeg pleier å få det før mensen også, med tung i hodet små stikk og murringer,litt stølhet. Kjente sånn skikkelig tak 5 dpo ganske kraftig stikk med litt krampe, det er det eneste som er litt uvanlig. + halsbrann. Jeg ammer fortsatt så kan hende det er derfor jeg ikke kjenner så godt ømhet i puppene som forrige gang. Så det gjør meg litt skeptisk. :nailbiting:
 
Back
Topp