Er nok bare å sette meg på TR virker som at TR har kommet med hevn den er så heftig
Krysser fingrene for dere å håper på mange positive tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fader da…! Det var skikkelig kipt å høre… Håper det går for dere neste pp!!Er nok bare å sette meg på TR virker som at TR har kommet med hevn den er så heftig
Jeg ser!!! Spennende, krysser fingrene for sterkere strek i morgen!Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, måtte bare ta en test til synes jeg ser en ultra svak strek. Dette er fra babyplan og den forrige var fra make sure. Ser dere den?
Ser strek på alle8 dpo blir noen spennende dager nå. Synes å se kanskje noe men kan like så godt være skygge men gleder meg til å teste hver dag fremover nå, for å se om det dukker opp noe tydelig strek. Legger med mine blenda hvite test fra i dag
Blir også veldig spennende å se deres tester! Gleder meg
Testedate på fredag da? Jeg er 8 dpo på fredag, og da må jeg testeJeg har sååå lyst å teste i morgen, men er bare 9dpo da og 6 dager etter innsett. Har lova meg selv at jeg skal vente litt lengre! Men fredag, da må jeg teste. Da er jeg 11 dpo - da skal man jo få et klart svar. Hadde jeg testa 11dpo sist så hadde den vært positiv!
Ja, hvis jeg ikke feiger ut! Jeg er så gira på å teste, men livredd for resultatet. Med IVF er det liksom ikke bare-bare å prøve igjen neste mndTestedate på fredag da? Jeg er 8 dpo på fredag, og da må jeg teste
Jippi! Krysser fingrene for degJa, hvis jeg ikke feiger ut! Jeg er så gira på å teste, men livredd for resultatet. Med IVF er det liksom ikke bare-bare å prøve igjen neste mnd
Nei, fredag må jeg teste. Da har jeg litt tid til å komme over skuffelsen før mannen kommer hjem, eller tid til å planlegge en hyggelig måte å si det på hvis vi har en mageboer!
Haha blir like påvirket som deg, jeg er helt håpløs det med å teste, enten må jeg teste veldig tidlig maaange ganger eller ikke teste i det hele tatt, finnes ikke noe mellom ting men du har jo fortsatt store sjanser, er jo tidlig fortsatt, lest så mange steder hvor det snur på en dag eller fra morgen til kveldRøyk på en test nå, etter å ha brukt hele kvelden i går på å se på andres tester ser absolutt ingenting på denne, så nå er jeg ikke såå spent på fredagens test!
Ser! Spennende9 dpo Morgendagens tester, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene. Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde
Ser den!9 dpo Morgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene. Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde
Kjenner du på noen symptomer?9 dpo Morgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene. Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde
dette måå jo være babystrek? Spennende! Krysser fingre og tær9 dpo Morgendagens test, er litt dårlig lys inne på badet, da mannen er oppe og han ikke må få vite hvor gal testetøs jeg er, så ble det til disse bildene. Skal teste en gang til om noen timer da urinen min pleier å være mer konsentrert på andre gangs og ikke morgen urinen. Men kan se streken enda tydeligere nå, trenger ikke å vri og vende på den. Men fortsatt vanskelig å få med på bilde
Altså ja, men kan like så godt være PMS symptomer, da jeg pleier å få det før mensen også, med tung i hodet små stikk og murringer,litt stølhet. Kjente sånn skikkelig tak 5 dpo ganske kraftig stikk med litt krampe, det er det eneste som er litt uvanlig. + halsbrann. Jeg ammer fortsatt så kan hende det er derfor jeg ikke kjenner så godt ømhet i puppene som forrige gang. Så det gjør meg litt skeptisk.Kjenner du på noen symptomer?
Åååh jeg håper sånn, ellers blir det en voldsomt klage mail til babyplandette måå jo være babystrek? Spennende! Krysser fingre og tær